• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/


    Dit is mijn signature...

    Ik voel me langzaam :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Ik voel me langzaam :'D


    Dat betekent juist dat je er extra je best voor doet en het dus een goed stukje moet zijn :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Hoeveel worden er eigenlijk gezocht?


    stond trouwens ook in de tekst boven het aanmeldingsformulier he ;)

    Fawkes schreef:
    (...)

    stond trouwens ook in de tekst boven het aanmeldingsformulier he ;)


    O ja, haha :'D
    Nou voel ik me dom.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Als ze je aannemen, dan wil dat zeggen dat je goed bent! Dus dan zal jij niets verneuken! =D

    Muh, sommige hoofdstukken die ik heb laten readen waren niet echt beter geworden. Maar ik weet alleen niet van welke beta dat was :'D
          -Lucky me, ik heb een superlieve Sharon die bijna al mijn hoofdstukjes read en het ook héel goed kan :9~


    Let it come and let it be

    Ik heb me aangemeld (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Wat me opvalt, wij Dutchies worden verslagen door de Belgen op ons eigen vak, Algemeen Beschaafd Nederlands :'D
    Bijna alle Beta's zijn Belgen, en ze kunnen het mog goed ook :'D


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Wat me opvalt, wij Dutchies worden verslagen door de Belgen op ons eigen vak, Algemeen Beschaafd Nederlands :'D
    Bijna alle Beta's zijn Belgen, en ze kunnen het mog goed ook :'D


    Algemeen beschaafd Nederlands bestaat dan ook niet meer (krul) En tja, bijna alle Nederlandse bèta's zijn gestopt. Dus eerst was het ongeveer 50/50 x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Muh, sommige hoofdstukken die ik heb laten readen waren niet echt beter geworden. Maar ik weet alleen niet van welke beta dat was :'D
          -Lucky me, ik heb een superlieve Sharon die bijna al mijn hoofdstukjes read en het ook héel goed kan :9~

    Als ze niet beter worden, wil dat zeggen dat jij daar ook heel goed in zou zijn! Want je maakt zelf amper fouten in je stories ^^
    Al aangemeld?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oeh, en trouwens, veel succes allemaal ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Verstuurd... ^^' *Heel bang plots*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik probeer het wel


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Ecanus schreef:
    (...)

    Algemeen beschaafd Nederlands bestaat dan ook niet meer (krul) En tja, bijna alle Nederlandse bèta's zijn gestopt. Dus eerst was het ongeveer 50/50 x'D

    Inderdaad jullie Nederlanders -toch veel heb ik al gemerkt- spreken eerder van ABN terwijl dat niet meer bestaat, het is gewoon AN :'D. Toch even voor de duidelijkheid :'D.
    Precies of je bent niet beschaaft als je geen 'ABN' zou praten :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    @Samantha, Who run the Beta world? Belgians D:
    @Esther, Correctie, ik maak héel veel spellingsfouten in mijn stories :'D Evaporate laat ik nu heel de tijd readen door Sharon, die de tweede keer in een deuk lag om mijn foutjes :'D


    Let it come and let it be

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Inderdaad jullie Nederlanders -toch veel heb ik al gemerkt- spreken eerder van ABN terwijl dat niet meer bestaat, het is gewoon AN :'D. Toch even voor de duidelijkheid :'D.
    Precies of je bent niet beschaaft als je geen 'ABN' zou praten :'D.

    Belgen nemen ook alles letterlijk (puh)


    Let it come and let it be