• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta-readers!

    Meer informatie op:
    http://www.quizlet.nl/beta/


    Dit is mijn signature...

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Vraag het hen eens. (cat)


    Nee, maar meer is het dat je totaal niet van te voren kan verwachten hoe het is, het is echt heel anders dan dat het lijkt en ach er zijn leuke dingen aan, zoals een eigen forum en shitty, maar het is heel anders dan dat je je voorstelt. :Y)


    SLOAN.

    Paralize schreef:
    (...)

    Nee, maar meer is het dat je totaal niet van te voren kan verwachten hoe het is, het is echt heel anders dan dat het lijkt en ach er zijn leuke dingen aan, zoals een eigen forum en shitty, maar het is heel anders dan dat je je voorstelt. :Y)


    Hoezo? o.o Ik stel het me voor als; er is een lijst met Beta-aanvragen, je accepteerd, en je doet je werk? :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Hoezo? o.o Ik stel het me voor als; er is een lijst met Beta-aanvragen, je accepteerd, en je doet je werk? :'D


    jij hebt t waarschijnlijk al eens gezien toen Sam nog bèta was :P

    Paralize schreef:
    Ik ben benieuwd of de nieuwe beta´s het daadwerkelijk leuk vinden, of ze het meer doen voor het kleurtje. (cat)
    Wat denk je zelf.(nerd)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Arcanine schreef:
    (...)

    jij hebt t waarschijnlijk al eens gezien toen Sam nog bèta was :P


    Mwhahaha... 8D Inside information!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Passerby schreef:
    (...)Wat denk je zelf.(nerd)


    ongetwijfeld dat dat voor sommigen ook meespeelt...

    Arcanine schreef:
    (...)

    ongetwijfeld dat dat voor sommigen ook meespeelt...


    Zekers. Als je ziet hoeveel Betá´s inclusief ik zijn gestopt de vorige keer. Al had ik er wel een goede reden voor. (nerd)


    SLOAN.

    Paralize schreef:
    (...)

    Zekers. Als je ziet hoeveel Betá´s inclusief ik zijn gestopt de vorige keer. Al had ik er wel een goede reden voor. (nerd)
    Ik wil toch al gene meer worden. Als je zie hoe je de vorige keer afgedankt werd tegen veel slechte beta's. Ik heb al iets veel beters gevonden waar ik ten minste iets in ruil krijg voor mijn werk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ik wil toch al gene meer worden. Als je zie hoe je de vorige keer afgedankt werd tegen veel slechte beta's. Ik heb al iets veel beters gevonden waar ik ten minste iets in ruil krijg voor mijn werk.


    Nu voel ik me sneu. Was ik echt een slechte betá? -Ja oké stiekem wel-


    SLOAN.

    Paralize schreef:
    (...)

    Nu voel ik me sneu. Was ik echt een slechte betá? -Ja oké stiekem wel-
    HAahah, maar geef toe, de vorige keer hebben ze er echt naar geslaan. Dat ik niet aangenomen werd, tot daar, maar mijn zus. Die is soms gewoon al veel beter dan sommige huidige beta's.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)HAahah, maar geef toe, de vorige keer hebben ze er echt naar geslaan. Dat ik niet aangenomen werd, tot daar, maar mijn zus. Die is soms gewoon al veel beter dan sommige huidige beta's.


    Tja, nu krijgen ze jullie niet meer. Eigen schuld (nerd)


    SLOAN.

    Passerby schreef:
    (...)Ik wil toch al gene meer worden. Als je zie hoe je de vorige keer afgedankt werd tegen veel slechte beta's. Ik heb al iets veel beters gevonden waar ik ten minste iets in ruil krijg voor mijn werk.

    Omdat het de vorige keer niet helemaal goed is gegaan, wordt het nu op een andere manier gedaan, zodat het eerlijker is (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Paralize schreef:
    (...)

    Tja, nu krijgen ze jullie niet meer. Eigen schuld (nerd)
    Haahh idd. Maar zo is. Ik doe zelf niet meer mee. En ik ben ook niet perfect, maar er zijn al beta's tegen me komen zeggen dat ik een goeie zou zijn, dus das toch al iets.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ach, we zien wel hoe het loopt, al ben ik wel benieuwd (krul)


    Olive

    Aangemeld. (:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt