• Hallo dames en heren,

    Hierbij open ik mijn schrijfwedstrijd.

    Bedoeling:
    Elke 10 dagen wordt er van jullie verwacht een verhaal te schrijven, dat samenhangt met de opdracht. Ik zal 25 deelnemers toelaten en per ronde zal gekeken worden naar hoeveel er af zullen vallen.

    Uitstel:
    Natuurlijk hou er ik rekening mee, dat mensen dit niet altijd zullen halen. Het is altijd mogelijk om uitstel aan te vragen, maar alleen met een goede reden. Hieronder versta ik dus niet 'ik was het helemaal vergeten'. Ook heb ik graag dat je op tijd uitstel aanvraagt en dus niet nadat de deadline al verstreken is. Je kunt maximaal een 5 dagen uitstel krijgen.

    Duur van rondes:
    Zoals jullie hebben gelezen, hebben jullie 10 dagen om een opdracht te maken en dan maximaal 5 dagen uitstel. Daarna neem ik een paar dagen de tijd om de inzendingen na te kijken en te beoordelen. Elke ronde zal zo rond de 3 weken duren, maar dat ligt natuurlijk aan het aantal mensen dat uitstel nodig heeft.

    Prijzen:
    De winnaar:
    - Eer voor het winnen van de wedstrijd
    - 25 credits

    Tweede plaats:
    - 10 credits

    Derde plaats:
    - 5 credits

    Waar let ik op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Persoonsvorm

    Enkele tips:
    - Spelling, spelling en nog eens spelling. Let daar goed op, want dat zal ik doen.
    - Gebruik alinea's.
    - Wees origineel en creatief.
    - Wees voorbereid op mijn opdrachten. Die zijn niet standaard of makkelijk. Mensen die aan mijn vorige wedstrijd hebben meegedaan kunnen dat hoogstwaarschijnlijk beamen.

    Deelnemers:
    - StoryBelle - Ingeleverd
    - Hel - Ingeleverd
    - Void - Uitgestapt
    - FilmReel - Ingeleverd
    - CountMeIn - Ingeleverd
    - Litwick - Ingeleverd
    - MisPattinson - Ingeleverd
    - Feorge - ingeleverd
    - Yarrow - Ingeleverd
    - C18 Ingeleverd
    - Prudence - Ingeleverd
    - Dudley - Ingeleverd
    - slowpoke - Ingeleverd
    - Oublier - Ingeleverd
    - ZivaDavid - Ingeleverd
    - Dsend - Ingeleverd
    - TheMalfoys - Ingeleverd
    - Mendacium - ingeleverd
    - Togepi - Uitgeschreven
    - LadyStyles - Uitgeschreven
    - Ignorances - Ingeleverd
    - Fidem - Ingeleverd
    - Fall - ingeleverd
    - Pariah - Ingeleverd
    - 1xmichellax1 - Ingeleverd

    De story met de opdrachten, inzendingen en uitslagen. Vergeet geen abo!

    Opdracht 1.


    De eerste opdracht zal bestaan uit het schrijven van een verhaal door middel van afbeeldingen en gegeven dingen. Ik zal voor personages en omgeving een aantal afbeeldingen geven. Twee personen mogen één afbeelding hebben, eerste komt, eerste maalt. Ook zal ik een paar quotes/zinnen geven die in het verhaal verwerkt moeten worden. Ook hierbij mogen weer twee personen per quote zijn. Er moet één quote door elke deelnemer gekozen worden. Meer mogen er in verwerkt worden, maar hiervoor worden geen extra punten gegeven.

    Kijk in de story voor de lijsten!

    Het verhaal beslaat minstens 400 woorden.
    Inleverdatum: 3 September 24:00



    Vergeet vooral niet het allerbelangrijkste. Probeer zelf ook plezier te hebben in de wedstrijd.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 19:44 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 aug 2011 - 20:38 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dazzles schreef:
    (...)
    Nu wil ik eigenlijk weten rond welke quote jou verhaal is.


    Dat kan je toch zien in de story? Of bedoelde je de quote die ze wil hebben

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 16:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Dazzles schreef:
    (...)
    Nu wil ik eigenlijk weten rond welke quote jou verhaal is.

    “Sommige mensen zien het leven in volle kleur, anderen slechts in zwart en wit.”


    "I shut my eyes in order to see.'

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Dat kan je toch zien in de story?

    Haha. Ik bedoel welke quote ze dus in haar hoofd had.

    Weirwood schreef:
    Ik zat de hele tijd met de verkeerde quote in m'n hoofd :/ En ik daar maar een verhaal rond bedenken! En nu heb ik echt een super idee, maar moet de quote er nog in zien te passen x)


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Weirwood schreef:
    (...)
    “Sommige mensen zien het leven in volle kleur, anderen slechts in zwart en wit.”

    Het lijkt me inderdaad lastig die andere quote, die jij eigenlijk hebt in je verhaal te laten passen. Aangezien die qoutes veel van elkaar verschillen.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Dazzles schreef:
    (...)
    Het lijkt me inderdaad lastig die andere quote, die jij eigenlijk hebt in je verhaal te laten passen. Aangezien die qoutes veel van elkaar verschillen.

    Ja, ach. Ik moet maar wat verzinnen :'D Het is niet anders!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weirwood schreef:
    (...)
    Ja, ach. Ik moet maar wat verzinnen :'D Het is niet anders!

    Tja, inderdaad. :'3


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Ik moet eerlijk zeggen, dat ik vrees voor mijn plek in de wedstrijd omdat dit nou niet mijn beste/duidelijkste Stand Alone is.
    Ja, ja ik had er langer over moeten doen, maar ik ben zo'n typisch voorbeeld van 'Van uitstel komt afstel!'

    Naja, ik zie wel hoe het verloopt, daarnaast ben ik héel erg benieuwd naar de andere inzendingen :9~

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 18:07 ]


    Let it come and let it be

    -Is elke overgebleven mogelijkheid voor opdracht 1 nog eens aan het bekijken-


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Weirwood schreef:
    (...)
    “Sommige mensen zien het leven in volle kleur, anderen slechts in zwart en wit.”

    Hé, die heb ik! (:

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 18:27 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    (...)
    Sorry! Die had ik gekozen. ;$

    Hoef je toch geen sorry voor te zeggen :'D!


    "I shut my eyes in order to see.'

    IK HEB EEN IDEE :3 Yay.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Ikheb het verstuurd Ik keek en wist gelijk hoe het ging. Mijn uitstel had ik dus nog niet nodig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    UGH. Ik word gek van mezelf. Wat ik nu heb is het ook niet. :'3 Gelukkig heb ik nog even. :3


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Psh, ik heb ook nog helemaal niets hoor (joehoe)
    *Alleen een vaag idee hoe ik mijn idee kan vinden. XD*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Psh, ik heb ook nog helemaal niets hoor (joehoe)
    *Alleen een vaag idee hoe ik mijn idee kan vinden. XD*

    Hahah, ik wist het meteen toen ik de foto's bekeek *O*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.