• Het lijkt me erg leuk om samen met iemand [en wie weet meerdere] samen te schrijven.

    Waar graag ik over schrijf:
    #Hogwarts
    #Onbekende personen
    #And more

    Waar ik niet over schrijf:
    #Justin Bieber

    Met wie ik graag zou schrijven:
    Zouden graag over Hogwarts schrijven:
    #Romanian
    #Unpretty
    #Tanner
    -
    #Videotape [DM]

    Zouden graag over Onbekende Personen schrijven:
    #Bes
    #Togepi

    Voor mij niet bekend waarover zij graag zouden schrijven:
    #LoveLost


    Stand Alones [Aangezien ik deze mijn best geschreven werk vind]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 20:06 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Ik bekijk even de stories. :3 Ik zal daarna wel neerzetten, met wie ik graag zou schrijven.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Jeuhj, ik sta daarbij ^^


    To love is to destroy.

    Yes man!


    All I have in life, is my imagniation.

    :3 Ik zal jullie een berichtje sturen. :3


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    (huil)
    Snik snik

    Ik heb even gekeken bij je verhaal, en de stijl spreekt me wel aan eigenlijk.
    Ik hou zelf totaal niet van celeb verhalen, of iets in die trant. (Denk aan Justin Bieber, Twilight, voetballers, Harry Potter)
    Ik weet niet of je mijn stijl leuk vind. Ik heb zelf altijd een te kort aan verhaallijnen, dus vandaar dat ik weinig schrijf.


    EGYPTIAN GOD

    Bes schreef:
    Ik heb even gekeken bij je verhaal, en de stijl spreekt me wel aan eigenlijk.
    Ik hou zelf totaal niet van celeb verhalen, of iets in die trant. (Denk aan Justin Bieber, Twilight, voetballers, Harry Potter)
    Ik weet niet of je mijn stijl leuk vind. Ik heb zelf altijd een te kort aan verhaallijnen, dus vandaar dat ik weinig schrijf.

    Ik vind je schrijfstijl echt geweldig eigenlijk. :3


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Dazzles schreef:
    (...)
    Ik vind je schrijfstijl echt geweldig eigenlijk. :3

    Dat vind ik wel lief, haha!
    Ik zal je hele verhaal gaan lezen, zodat ik mijn schrijfstijl misschien wat kan aanpassen (:

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 18:39 ]


    EGYPTIAN GOD

    Bes schreef:
    (...)
    Dat vind ik wel lief, haha!
    Ik zal je hele verhaal gaan lezen, zodat ik mijn schrijfstijl misschien wat kan aanpassen (:

    O:


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Dazzles schreef:
    (...)
    O:

    haha goed he? [:
    maar jeetje! je schrijft echt mooi! zo wil ik ook schrijven (krul)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 18:46 ]


    EGYPTIAN GOD

    Bes schreef:
    (...)
    haha goed he? [:
    maar jeetje! je schrijft echt mooi! zo wil ik ook schrijven (krul)

    En ik vind jou juist enorm mooi schrijven. C:


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Dazzles schreef:
    (...)
    En ik vind jou juist enorm mooi schrijven. C:

    Wat zijn we toch een positief stel haha


    EGYPTIAN GOD

    Bes schreef:
    (...)
    Wat zijn we toch een positief stel haha

    Haha. C: Yes indeed.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Dazzles schreef:
    (...)
    Haha. C: Yes indeed.

    Maar wat is nou de bedoeling? Moet je uit die 5 mensen iemand kiezen waarmee je in werkelijkheid gaat schrijven? Of ga je met ze allemaal schrijven?


    EGYPTIAN GOD

    Bes schreef:
    (...)
    Maar wat is nou de bedoeling? Moet je uit die 5 mensen iemand kiezen waarmee je in werkelijkheid gaat schrijven? Of ga je met ze allemaal schrijven?

    Ik had niet verwacht dat er zo vele zouden reageren, het eerste wat ik bedacht was om met elk van hen een verhaal te schrijven, of iets wat in deze richting kwam. Videotape dacht eerder aan met z'n allen te gaan schrijven, waar ik dus geheel niet aan gedacht had. -Slimme Moi- En eigenlijk vind ik dat ook een slim idee, maar dan moeten we een idee hebben waar iedereen aan mee wil werken. C': En verder dan dat was ik eigenlijk niet.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 21:07 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.