• Het lijkt me erg leuk om samen met iemand [en wie weet meerdere] samen te schrijven.

    Waar graag ik over schrijf:
    #Hogwarts
    #Onbekende personen
    #And more

    Waar ik niet over schrijf:
    #Justin Bieber

    Met wie ik graag zou schrijven:
    Zouden graag over Hogwarts schrijven:
    #Romanian
    #Unpretty
    #Tanner
    -
    #Videotape [DM]

    Zouden graag over Onbekende Personen schrijven:
    #Bes
    #Togepi

    Voor mij niet bekend waarover zij graag zouden schrijven:
    #LoveLost


    Stand Alones [Aangezien ik deze mijn best geschreven werk vind]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 20:06 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Dazzles schreef:
    (...)
    Ik had niet verwacht dat er zo vele zouden reageren, het eerste wat ik bedacht was om met elk van hen een verhaal te schrijven, of iets wat in deze richting kwam. Videotap dacht eerder aan met z'n allen te gaan schrijven, waar ik dus geheel niet aan gedacht had. -Slimme Moi- En eigenlijk vind ik dat ook een slim idee, maar dan moeten we een idee hebben waar iedereen aan mee wil werken. C': En verder dan dat was ik eigenlijk niet.

    Dat is inderdaad een goed idee!
    Alleen schrijven ze allemaal over onbekende personen (eigenlijk, ik schrijf daarin, en wil stiekem niet anders schrijven (krul))?
    Pb je me nog?


    EGYPTIAN GOD

    Ik weet niet of je nog iemand zoekt, maar ik wil wel over Hogwarts schrijven. (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Bes schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad een goed idee!
    Alleen schrijven ze allemaal over onbekende personen (eigenlijk, ik schrijf daarin, en wil stiekem niet anders schrijven (krul))?
    Pb je me nog?

    Hmmm. Niet ieder van hen schrijft over Onbekende Personen, echter wel enkele van hen volgens mij. Ik ga even sorteren van wie ik weet waarover deze wil schrijven. Dus je zult later zien wie graag over wat schrijft, van de personen waar ik graag mee schrijven zou.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Unpretty schreef:
    Ik weet niet of je nog iemand zoekt, maar ik wil wel over Hogwarts schrijven. (:

    Ik heb je ook in mijn lijst gezet. C:


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Onbekende personen aub ^^


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Temperate schreef:
    Onbekende personen aub ^^

    Hé. Maar misschien wil ik wel helemaal niet met jou schrijven. -Kijkt vuil aan- Grapke. Ik ga je er even bij zetten. :3


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Dazzles schreef:
    (...)
    Ik heb je ook in mijn lijst gezet. C:
    Thank you! (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Dazzles schreef:
    (...)
    Hmmm. Niet ieder van hen schrijft over Onbekende Personen, echter wel enkele van hen volgens mij. Ik ga even sorteren van wie ik weet waarover deze wil schrijven. Dus je zult later zien wie graag over wat schrijft, van de personen waar ik graag mee schrijven zou.

    Oke!


    EGYPTIAN GOD

    Abonnement


    EGYPTIAN GOD

    Haha. C:


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.