• Ja heb jij een story over Taylor Lautner, Twilight, Harry Potter, One Direction (vooral iets met Liam of Harry), Justin Bieber, Jonas Brothers of wat anders mag ook wel dump ze dan in een reactie en ik kijk meteen als ik online ben!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    I fell head over heels for you - Harry Styles
    Friends with benefits, or is there something more? (flower)

    http://www.quizlet.nl/stories/59625/i-fell-head-over-heels-for-you--h-styles/


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Ik heb geen One Direction stories, maar misschien dat een van deze je wat lijkt. ^^
    Ladies, Bugs & Ladybugs - Onbekende personen.
    Klaprozen - Onbekende personen, speelt zich af rond het jaar 1800.
    The Eyes of a Snake [Slytherin] - Harry Potter fanfic, maar dat lijkt me wel duidelijk. (:
    We are all prisoners. - Draco Malfoy - Nog een HP fanfic die zich afspeelt ná de Slag om Zweinstein.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    k heb one direction, moet ik ze hier plaatsen of kijk je op mijn profiel? :D


    i'm broken, do you hear me.

    De storys van Horan zijn geweldig over 1D


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    ChelseaPayne schreef:
    k heb one direction, moet ik ze hier plaatsen of kijk je op mijn profiel? :D


    Ik kijk wel ff op je profiel (:


    16 - 09 - '17


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    mijn verhaal is tot nu toe met onbekende personen maar als ik echt geen abo's krijg maak ik eer een bieber story van

    I do not say goodbye || draco malfoy/Seamus Finnigan


    Miranna night is al sinds haar jeugd vrienden met draco malfoy. wanneer ze van Beaux batons wordt gestuurd besluit haar moeder dat ze naar zweinstein zal gaan en voor een maand bij de familie malfoy blijft logeren. Maar wat als Miranna zonder enige waarschuw een zwak krijgt voor de grifoendor seamus finnigan. Is de vriendschap van Miranna en Draco hier wel tegenop gewassen?
    Kan Miranna draco behoeden voor een gebroken hart wanneer duidelijk wordt dat draco gek op haar is?


    dit is een snelle beschrijving ;)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Mijn verhalen:

    Someone Lovely
    Verraden haat en echte liefde.
    Die is pas begonnen..
    Black Rose
    En die ook.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    you belong with me
    staat op me profiel

    Als je Drarry leest kan je kijken op mijn profiel
    en als je er nog wilt moet je het maar vragen
    ik heb een hele lijst


    Cool, neat, swell -Cry

    Good Girls go to Heaven... - Harry Styles


    Never give up the one you love.

    NIALLH0RAN schreef:
    De storys van Horan zijn geweldig over 1D

    Omg! Ik hou echt heel veel van jou <3
    dit is al de tweede keer dat ik lees op het forum dat je mijn verhaal geweldig vind (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik schrijf een paar verhalen over Justin Bieber.


    <3

    Lees je Drarry? (wbw)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.