• Ja heb jij een story over Taylor Lautner, Twilight, Harry Potter, One Direction (vooral iets met Liam of Harry), Justin Bieber, Jonas Brothers of wat anders mag ook wel dump ze dan in een reactie en ik kijk meteen als ik online ben!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17



    Cursed gifts
    Er wordt gezegd dat we onze ware aard niet hoeven te verbergen. Maar dat moeten we wel degelijk. Door een gemuteerd gen in onze evolutie is er een nieuw soort ras mensen ontstaan, mutanten worden we genoemd. We beschikken over bovennatuurlijke gaven, dus ‘normale’ mensen verafschuwen ons en zijn we gedwongen het te verbergen.
    Dit verhaal verteld over het leven dat wij volgen, hoe wij onze gaven zien en hoe wij dit zullen proberen te verbergen.

    # Gebaseerd op x-men
    # Featuring One Direction


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    http://www.quizlet.nl/stories/59245/schooltrap/?message=248 Mijn twilight parody!


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Homesickness to my own body - Liam Payne

    Het gaat over Liam en Simone, op avond zitten ze alle2 op twitter terwijl het onweert en verzenden ze tegelijk een tweet. Op dat moment komt er net een blikseminslag en verwisselen ze van ziel.
    Het kan hilarische momenten opleveren, want een meisje in een jongenslichaam die naar het toilet moet. En een jongen in een meisjeslichaam die ongesteld raakt. En natuurlijk willen ze alletwee terug naar hun eigen lichaam, maar hoe?


    Everything you want comes after you stop looking for it

    Homesickness to my own body. - Liam payne geschreven door de allerliefste NANDOaholic.

    Is echt een aanrader ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    NANDOaholic schreef:
    Homesickness to my own body - Liam Payne

    Het gaat over Liam en Simone, op avond zitten ze alle2 op twitter terwijl het onweert en verzenden ze tegelijk een tweet. Op dat moment komt er net een blikseminslag en verwisselen ze van ziel.
    Het kan hilarische momenten opleveren, want een meisje in een jongenslichaam die naar het toilet moet. En een jongen in een meisjeslichaam die ongesteld raakt. En natuurlijk willen ze alletwee terug naar hun eigen lichaam, maar hoe?


    _O_


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    When nothing can tear us down - Harry Styles


    Hallo. Ik ben Demi Payne, het zestien jarige zusje van Liam Payne. Drie jaar geleden zijn onze ouders dood gegaan aan een auto ongeluk. Sinds dien wonen Liam en ik samen in een enorm huis, met dank aan onze rijke tante. Sinds twee jaar geleden vormt Liam, samen met Harry, Louis, Niall en Zayn, een band: One Direction. Vanaf toen wonen wij met zijn zessen in het grote huis.
    Mijn beste vrienden zijn Louis Tomlinson en Eva Styles, de zus van mijn grootste irritatie in het huis, Harry Styles.
    Mijn leven heeft ups en downs, maar gelukkig heb ik mijn 2 beste vrienden die me overal doorheen trekken.


    Die story is net nieuw! Maar hij is leuk!
    Ik heb vervolg delen al gelezen, aangezien ik de schrijfster ken!
    Echt een superstory!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 19:24 ]



    Jadis heeft een gruwelijk leven gehad. Ze is mishandelt, gemarteld en verwaarloosd omdat mensen haar verafschuwen, alleen door haar afkomst.
    Ze is de dochter van iemand waar de wereld bang voor is, een secreet wat geen liefde of iets dergelijks kent, alleen haar meester waarvoor ze haar leven kan geven.

    Maar wanneer ze door iemand wordt gered en op Hogwarts terecht komt veranderd haar leven voorgoed. Ze wordt achtervolgd door de mensen die haar terug willen.
    Tegelijkertijd leert ze ook de liefde, vriendschap en magie kennen.


    I'd rather die my way, than live yours.