• Ik voel me verraden ,en ik ga er egt kapot aan.
    Ik weet het niet seker ,, want ik durf het niet goed te vragen ,maar wel voor 99%.
    Ik wil liever niet seggen wat er gebeurt is ,,maar het is egt zo'n kutgevoel..
    Mijn moeder is de laatste tijd ookal vaak chagerijnig en met mijn zusje kan ik ECHT NIET opschieten ,,nooit gekunt ook. En nu 1 van mijn vriendinnen me waarschijnlijk verraden heeft ,, zit ik er egt heel erg mee.. Ik ben al zon soort iemand die zich heel snel dingen aantrekt ,,bijv als iemand zegt dat ik lelijk fseu ben dan zit ik daar weken mee in me hoofd,, en met dit dus ook . En ik heb vroeger ook mezelf gesneden een paar keer door iets thuis ,en ik durf het niet echt iemand te vertellen fseu ,en op sgool doe ik net of alles goed is enso maar ik gaa er egt kapot aan.. En ik wl egt niet weer gaan snijden,,Want dat is egt te dom om te doen,je doet gewoon jezelf meer pijn omdat iemand anders jou pijn heeft gedaan en dat is echt dom ,,en ik weet ook niet waarom ik het deed fseu ,,en dit is geen aand8trekkerij fseu maar ik weet niet goed wat ik moet doen :$



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Een paar grove spellingsfouten verandert. )


    Crack a bottle

    meis gaat dat verarden iets over een jongen?
    xX.

    @dramaQueen
    Srry ,,hoe bedoel je?


    Crack a bottle

    nou kreeg je dat veraden gevoel na iets over een jongen?
    xX.

    Schatje <33

    ik voel met je mee want ik heb het ook zo keihard..
    ikvoel me verraden door een vn myn bf's :'( en ik heb soals gewoonlijk ook weer rusie thuis...

    ik zou zeggen..
    schrijf op je wat je voelt in pllaats jezelf pyn te doen dat doe ik ook n_n


    We can only learn to love by loving.

    miss. Ik wil het liever niet seggen mar het komt er dus op neer dat ik het gevoel heb dat iemand van mijn vriendinnen ,,iemand waar ik veel om geef tegen me liegt,,maar dan niet een leugentje fseu maar egt liegt..


    Crack a bottle

    Schat probeer er toch minder aan te denken en schrijf je gevoelens van je af. Op zo'n moment maak je meestal de mooiste verhalen of quizzen ;) En het lucht vreselijk op! Of vertel ze eens flink de waarheid!


    I do not hook up.

    Schatje <33

    ik voel met je mee want ik heb het ook zo keihard..
    ikvoel me verraden door een vn myn bf's :'( en ik heb soals gewoonlijk ook weer rusie thuis...

    ik zou zeggen..
    schrijf op je wat je voelt in pllaats jezelf pyn te doen dat doe ik ook n_n


    DAT HAD ik toen ook gedaan vorig jaar omdat mijn moeder dreigte het me vader te vertellen en me naar een spygiater mens te stuuren en dat wou ik egt neit ,,maar toen heeft me susje het gevonden enseu ,, en als ik iemand haat is het haar wel..


    Crack a bottle

    (...)

    DAT HAD ik toen ook gedaan vorig jaar omdat mijn moeder dreigte het me vader te vertellen en me naar een spygiater mens te stuuren en dat wou ik egt neit ,,maar toen heeft me susje het gevonden enseu ,, en als ik iemand haat is het haar wel..


    O_o Kill that girl.. ik heb myn verhalen verstopt achter een box van mijn stereo op myn kamer n_n da vind niemand.. mr goed.. ik wil nie dat jij jezelf wat aan gaat doen :'( ikke naar jouw toe kome,jouw kidnappen en meenaar mijn huis neme x3 en dan blijf jij voor altijdby my wone n_n


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    O_o Kill that girl.. ik heb myn verhalen verstopt achter een box van mijn stereo op myn kamer n_n da vind niemand.. mr goed.. ik wil nie dat jij jezelf wat aan gaat doen :'( ikke naar jouw toe kome,jouw kidnappen en meenaar mijn huis neme x3 en dan blijf jij voor altijdby my wone n_n



    Kon dat maar (huil)
    en ik gaa meself egt niet weer wat aan doen hoar ,, dat beloof ik ,,maar ik loop gwn vast..


    Crack a bottle

    (...)


    Kon dat maar (huil)
    en ik gaa meself egt niet weer wat aan doen hoar ,, dat beloof ik ,,maar ik loop gwn vast..


    :'(
    :)glukkig x3
    mr schatz.. kun je er met niemand over prate fzo.. andere vriendinne ? juul ? anders kun je nog altijd met mij prate enz.. n_n


    We can only learn to love by loving.


    ik zou zeggen..
    schrijf op je wat je voelt in pllaats jezelf pyn te doen dat doe ik ook n_n

    Dat helpt echt. Take it from me.
    Snijden werkt maar tijdelijk; de littekens zul je voor de rest van je leven dragen.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    :'(
    :)glukkig x3
    mr schatz.. kun je er met niemand over prate fzo.. andere vriendinne ? juul ? anders kun je nog altijd met mij prate enz.. n_n


    ik seg het liever neit.. Ik wou het eerst ookal niet op Q seggen ,,maar het is gewoon dat ik er egt heel erg mee sit..


    Crack a bottle

    (...)
    Dat helpt echt. Take it from me.
    Snijden werkt maar tijdelijk; de littekens zul je voor de rest van je leven dragen.


    ik weet het O.o
    ik heb er nog 1 op me arm en 1 op me been sitten vn toen ik me sneed.. en nog wat vaage krassjes rond dat litteken op me arm..


    Crack a bottle

    (...)

    ik seg het liever neit.. Ik wou het eerst ookal niet op Q seggen ,,maar het is gewoon dat ik er egt heel erg mee sit..


    :'( ik seg het ook niet liever maar ik voel me hier op Q gewoon meer thuis.. hier leeft iemand tenminste met je mee.. alsk tegen myn vriendinne sou segge dak me sneed dan wask meteen een gore emo ;l

    & over die littekens :
    ik heb er 5 op mijn arm mr da sijn vn die vage krasjes x3 n_n en daar benk best wel blij mee.. ik kan niet diep snijde n_n


    We can only learn to love by loving.

    Als je littekens hebt zeg dat het de kat van de buren was ofzo. Ik kan dat alleen moeilijk zeggen.'[/vertel liever niet waarom]


    I do not hook up.