• Ik heb nog niet echt een beschrijving, maar deze zal komen zodra ik genoeg rollen heb. Het wordt een verhaal dat zich afspeeld in de generatie van Sirius Black, Severus Snape en de rest. Het zal vooral draaien rondom de Marauders. (:

    Ik zoek leerlingen van verschillende afdelingen, jongens, meisjes, maar vooral die dezelfde leeftijd hebben als de Marauders en mijn hoofdpersonage. Het speelt zich af in het zesde leerjaar, wat betekent dat ze zestien jaar oud zijn, of nog net vijftien. Mijn personage wordt gespeeld door Dakota Fanning. Als je een rol zou willen, moet je het lijstje hieronder invullen. Oh ja erbij zetten vriendinnetje van iemand zal geen zin hebben, er zullen heus wel wat stelletjes zijn, maar die verzin ik zelf.


    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Afdeling en reden:
    Uiterlijk: Foto is genoeg, een bekend persoon.
    Toverstok en patronus:
    Bloedsoort en familie:
    Extra:

    Ik zoek erveel, dus meerdere rollen per persoon mag. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Felicity 'Felies'
    Achternaam: Garmin
    Volledige naam: Felicity Maleficent Garmin
    Leeftijd en geboortedatum: 16 - 03/04/1994
    Afdeling en reden: Slytherin. Het is zeg maar de familietraditie.
    Uiterlijk:


    Sofia Black D'elia
    Toverstok en patronus: Haar patronus is een giraf. Ze heeft een toverstok gemaakt van ebbenhout (23cm lang) met de kern van eenhoornbloed. De stok is allesbehalve soepel.
    Bloedsoort en familie: Puurbloed. Felicity heeft een nichtje dat een squib is, maar daar weet niemand buiten de familie van af omdat de schande te groot zou zijn. Stiekem zijn Felicity en haar nichtje Rosamund heel goede vriendinnen, maar dit houdt ze geheim. Felicity's vader en moeder runnen een winkel in de Diagon Alley die zeer dure en waardevolle magische spullen verkoopt. De winkel draait ook heel erg goed.
    Extra: Haar huisdier is een vleermuis genaamd Niall. Omdat ze er zo'n sterke band mee heeft, staat er een kleine afbeelding van een vleermuis op haar linkerschouder getattoeerd.

    Heb je geen karakter nodig?


    And in that moment, we were infinite.

    Ik heb inderdaad geen karakter nodig, omdat ik de karakters zelf zo ver mogelijk ga bedenken. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @ romanian

    Kun je wat met mijn rol??


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Voornaam: Julian
    Achternaam: Fawkes
    Volledige naam: Julian Edward Fawkes
    Leeftijd en geboortedatum: 16 26/11/94
    Afdeling en reden: Gryffindor. Julian is iemand die niet snel voor iets wegdeinzt. Hij kan wel redelijk koppig zijn en roekeloos.
    Uiterlijk:

    Luke Pasqualino
    Toverstok en patronus: Zijn patronus is een arend. Hij heeft een 19 cm lange toverstok gemaakt van beukenhout met een substantie van drakenschubben als kern. Zijn toverstok is normaal. Niet te strak, niet te soepel.
    Bloedsoort en familie: Halbloed. Zijn moeder is een dreuzel en heeft een kantoorbaan, net zoals zijn vader, maar deze werkt bij het ministerie. Hij heeft nog een jongere zus Rachel (11jaar).
    Extra: Zijn huisdier is een zwarte raaf.


    And in that moment, we were infinite.

    Voornaam: Pippa
    Achternaam: Bradshaw
    Volledige naam: Pippa Rose Bradshaw
    Leeftijd en geboortedatum: 15 - 25/12/94
    Afdeling en reden: Ravenclaw. Pippa is een echte wijsneus en haat het als mensen haar te slim af zijn.
    Uiterlijk:

    Gemma Ward
    Toverstok en patronus: Haar patronus is een panda. Ze heeft een toverstok van wilgenhout, met de kern van eenhoornhaar. Hij is 20 cm lang en heel erg soepel.
    Bloedsoort en familie: Halfbloed. Beide ouders zijn tovenaars, maar haar oma was een muggle. Haar moeder speelt toneel en haar vader werkt in een bibliotheek.
    Extra: Pippa houdt van de geur van perkament & is dol op fantasyboeken. Dat wil niet meteen zeggen dat ze een nerd is, want ze is ook heel erg sociaal en heeft best wel wat vrienden binnen haar afdeling


    And in that moment, we were infinite.

    van welke afdeling heb je eigenlijk het meeste leerlingen nodig? :'d


    And in that moment, we were infinite.

    Labyrinthine schreef:
    van welke afdeling heb je eigenlijk het meeste leerlingen nodig? :'d


    Ravenclaw. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Alexander -Alex-
    Achternaam: Tomlinson
    Volledige naam: Alexander Philip Tomlinson
    Leeftijd en geboortedatum: 17 15-05-1993
    Afdeling en reden: Huffelpuf. Alex kwam in deze afdeling, omdat hij neit in de andere 3 afdelingen paste.
    Uiterlijk:


    Fransisco Lachowski.
    Alex is erg bezig met zijn uiterlijk.
    Toverstok en patronus: Beukenhout, 22 cm, kern van een feniksveer.
    Zijn patronus is een pauw.
    Bloedsoort en familie: Alex is pureblood. Zijn familie hoopte dat hij slim en sluw genoeg zou zijn om in Slytherin of Ravenclaw te komen. Het was daarom een teleurstelling dat hij in Huffelpuf kwam.
    Alex' vader heeft hen 8 jaar geleden verlaten. Hij is enigkind, waardoor zijn moeder hem nogal verwend. Zijn familie is erg rijk.
    Extra: Alex is 1 jaar blijven zitten, omdat hij niet genoeg tijd aan zijn huiswerk besteedde en lage punten scoorde. Verder zit Alex in het Zwerkbalteam van Huffelpuf, waar hij ook aanvoerder is.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 14:07 ]


    Me so good.

    Voornaam: Thom
    Achternaam: Payne
    Volledige naam: Thom Michael Payne
    Leeftijd en geboortedatum: 16 - 05/02/94
    Afdeling en reden: Ravenclaw. Thom is een slimme jongen die altijd uitkomt voor zijn mening.
    Uiterlijk:

    Logan Lerman
    Toverstok en patronus: Zijn patronus is een gems. Toverstok: 22 cm lang, eikenhout, veer van een hippogrief als kern. Onbuigzaam.
    Bloedsoort en familie: Thom is een dreuzeltelg. Hij heeft nog 2 kleinere zusjes (13 & 6). Deze zijn beiden dreuzels. Zijn ouders hebben hun eigen restaurant.
    Extra: Hij heeft een crush op Pippa ^.^ & hij kan heel goed koken (:


    And in that moment, we were infinite.

    Voornaam: Madeline
    Achternaam: Blondeau
    Volledige naam: Madeline Thérese Blondeau
    Leeftijd en geboortedatum: 16 - 12/05/94
    Afdeling en reden: Ravenclaw. Het zit in de familie.
    Uiterlijk:

    Michelle Trachtenberg
    Toverstok en patronus: Patronus is een goudvis. Toverstok: 16 cm lang. Beukenhout en drakenbloed als kern.
    Bloedsoort en familie: puurbloed. Madeline's ouders zijn frans, maar hebben voor hun werk naar Engeland moeten verhuizen en zo is Madeline op Hogwarts terecht geraakt

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 14:23 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Ik hoop datjer iets aan hebt (:


    And in that moment, we were infinite.

    Voornaam: Aiden
    Achternaam: Ferox
    Volledige naam: Aiden Louis Ferox
    Leeftijd en geboortedatum: 17, hij is een jaar blijven zitten. Geboren op 1 Juni
    Afdeling en reden: Ravenclaw, met name vanwege zijn creativiteit en, ondanks dat hij moeite heeft met leren, zijn inzet.
    Uiterlijk:


    Toverstok en patronus: Zijn toverstok is 30 cm, de kern is drakenbloed en de houtsoort is kersenhout. Zijn stok is licht buigzaam. Zijn patronus is een lynx.
    Bloedsoort en familie: Hij is een halfbloed en heeft geen bekende tovernaars in zijn familie, hij en zijn moeder en zijn opa zijn de enige. Zijn vader, drie grotere zussen en jonger broertje vinden dat getover maar niets.
    Extra: Ondanks dat hij geen hoge status of iets heeft op Hogwarts, is hij een veelbelovende en sterke tovenaar, onderschat hem niet.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 14:32 ]


    everything, in time

    Voornaam: Demothi
    Achternaam: Layabora
    Volledige naam: Demothi Emiel Layabora
    Leeftijd en geboortedatum: 16 jaar, geboren op 8 september
    Afdeling en reden: Ravenclaw. hij is slim, maar niet zo slim als de andere Ravenclaws.
    Toverstok en patronus: Wit berkenhout emt eenhoorn haar; Patronus is een kleine draak
    Bloedsoort en familie: Mudblood: Demothi komt uit een compelte dreuzel familie. Hij praat er neit graag over
    Extra: Verslaafd aan bleodlollies
    Foto:


    Rami Malek


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Voornaam: Charlotta
    Achternaam: Sutherly
    Volledige naam: Charlotta 'Charles' Penina Setiva Sutherly
    Leeftijd en geboortedatum: 17 - 8 Juni
    Afdeling en reden: Ravenclaw, Charlotta is erg berekend en denkt altijd twee keer na voor ze iets doet. Verder handelt ze altijd met haar brein eerder dan met haar hart. Haar intelligentie ligt niet zo zeer puur op het vanbuiten leren van lessen. Ze is slim omdat ze mensen begrijpt, ze de dingen niet zwart-wit ziet en een breed intresseveld heeft.
    Uiterlijk:


    Carey Mulligan
    Toverstok en patronus: Wilgenhout, eenhoornhaar, 20.4 cm, fijne zwiep - Leeuwaapje
    Bloedsoort en familie: Haar familie behoort in de dreuzelwereld tot de adel. Haar moeder komt uit een lange lijn van heksen en tovernaars en is een volbloed. Haar vader en zijn familie zijn allemaal dreuzels. Dat maakt van haar een halfbloed. Ze heeft ook een jonger zusje die ook magisch talent vertoont, maar nog te jong is om naar Hogwarts te komen
    Extra: Ze heeft een kat als huisdier, een hele fijne, zwarte kat die Dotje heet, bij gebrek aan meer inspiratie.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 14:33 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ben nu aan het schrijven. Ik zoek ook nog wat mensen uit Gryffindor en Slytherin, niet teveel hoor. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking