• Ik heb nog niet echt een beschrijving, maar deze zal komen zodra ik genoeg rollen heb. Het wordt een verhaal dat zich afspeeld in de generatie van Sirius Black, Severus Snape en de rest. Het zal vooral draaien rondom de Marauders. (:

    Ik zoek leerlingen van verschillende afdelingen, jongens, meisjes, maar vooral die dezelfde leeftijd hebben als de Marauders en mijn hoofdpersonage. Het speelt zich af in het zesde leerjaar, wat betekent dat ze zestien jaar oud zijn, of nog net vijftien. Mijn personage wordt gespeeld door Dakota Fanning. Als je een rol zou willen, moet je het lijstje hieronder invullen. Oh ja erbij zetten vriendinnetje van iemand zal geen zin hebben, er zullen heus wel wat stelletjes zijn, maar die verzin ik zelf.


    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Afdeling en reden:
    Uiterlijk: Foto is genoeg, een bekend persoon.
    Toverstok en patronus:
    Bloedsoort en familie:
    Extra:

    Ik zoek erveel, dus meerdere rollen per persoon mag. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Is goed ik had namelijk wel idee voor haar omdat jou personage dakota fanning is (A)

    maar ik zal wel even kijke (:

    SofieSaade schreef:
    Is goed ik had namelijk wel idee voor haar omdat jou personage dakota fanning is (A)

    maar ik zal wel even kijke (:


    Ghehe, Elle Fanning? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    (...)

    Ghehe, Elle Fanning? (:


    BUSTED(zip)

    Mag ik er nog een invullen-alhoewel ik er al 4 heb ingevuld-?


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Heb je nog rollen nodig?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Jullie mogen altijd nog invullen hoor, alleen zoek ik nu ook leerlingen uit andere leerjaren. Ik zoek sowieso nog een meisje en een jongen uit het eerste leerjaar.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    Jullie mogen altijd nog invullen hoor, alleen zoek ik nu ook leerlingen uit andere leerjaren. Ik zoek sowieso nog een meisje en een jongen uit het eerste leerjaar.


    Wacht in welk leerjaar zit je ookal weer als je 14 bent?
    Want ik heb namelijk een rol van een meisje van 14 ingevuld.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    (...)

    Wacht in welk leerjaar zit je ookal weer als je 14 bent?
    Want ik heb namelijk een rol van een meisje van 14 ingevuld.


    In het vierde leerjaar. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    (...)

    In het vierde leerjaar. (:



    Oké.
    Dan vul ik zo even eentje in die in haar eerste leerjaar zit.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Voornaam: Courtney
    Achternaam: Ravenclaw
    Volledige naam: Courtney Selena Ravenclaw
    Leeftijd en geboortedatum: 1-1-2000, 11
    Afdeling en reden: Ravenclaw, want ze is erg intilligent en gedreven. Maar ook haar hele familie zat in Ravenclaw.
    Uiterlijk:


    Selena Gomez in haar jongere jaren
    Toverstok en patronus: Meidoorn, veer van een Fenix en hij is 20,5 centimeter. Haar patronus is een puppy.
    Bloedsoort en familie: Zoals je hoort aan haar achternaam is ze een afstameling van Helena Ravenclaw(De grijze dame). Ze is een volbloed heks en heeft geen zussen of broers. Haar vader is eigenlijk de zoon van Rowena Ravenclaw dus is Rowena haar tante en Helena Ravenclaw haar nicht. Haar moeder's familie is vrij wel onbekend omdat ze daar geen contact mee hebben.
    Extra: Ze is dol op huiswerk en heeft het altijd als eerste perfect ingeleverdt.


    Ik hoop dat je er wat aan hebt want die foto vinden was moeilijk


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Voornaam:Emma
    Achternaam:Hyptheron
    Volledige naam:Emma Hope Hyptheron
    Leeftijd en geboortedatum:11 20 December 1999
    Afdeling en reden:Slytherin Emma is voor een klein meisje van 11 heel sluw en gemeen.
    Uiterlijk:


    Abigail Berslin

    Toverstok en patronus:Meidoorn 14 ¼ centimeter met als kern een haar van eenhoorn uit de staart haar patronus is een Pauw trots en Gemeen.
    Bloedsoort en familie:Emma is een Pureblood haar familie heeft altijd in Slytherin gezeten en Emma ziet het niet zitten om deze traditie te breken.
    Extra:Emma heeft een oudere broer Jayson ook in Slytherin
    Harry Styles


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Voornaam: Isobella
    Achternaam: Black
    Volledige naam: Isobella Maria Katherine Black
    Leeftijd en geboortedatum: 16, 24-07.
    Afdeling en reden: Slytherin, is soms erg gemeen.
    Uiterlijk:


    Toverstok en patronus: Kersenhout, 24 cm en haar van een Thestral. Patronus is een Vos.
    Bloedsoort en familie: Volbloed, Familie Black.
    Extra: Het nichtje van Sirius Black en ze heeft een zwarte kat die Blossom heet.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 16:01 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Ik heb een tweeling gedaan :')

    Voornaam: Pheobe en Geralyn
    Achternaam: Lovejoy
    Volledige naam: Pheobe Crystella Lovejoy en Geralyn Sophia Lovejoy
    Leeftijd en geboortedatum: Pheobe en Geralyn zijn een tweeling en zijn dus beide geboren op 26 oktober. Al is Phoebe tien minuten eerder geboren. (Het jaartal weet ik niet, aangezien ik niet weet in welke jaren the Maurauders leefden)
    Afdeling en reden: Ondanks dat de dames heel energiek en best wel aardig zijn, zitten ze in Slytherin. Dit komt omdat ze allebei heel erg ambitieus zijn en veel doorzettingsvermogen hebben. Ze kunnen allebei niet tegen hun verlies en gaan door het vuur voor alles dat hun lief is.
    Uiterlijk:

    (The Olsen twins)De blondine is Phoebe en de brunette is Geralyn
    Toverstok en patronus: Ondanks dat de dames heel veel op elkaar lijken, hebben ze toch verschillende toverstokken en patronussen. Phoebes stok komt uit Olivianders magazijn en is al duizenden jaren oud. Hij is gemaakt van wilgenhout en heeft een kern van drakenbloed, hij is 25,6 cm lang, heel erg flexibel en zijn specialiteit is bezweringen. Geralyn's stok is ook bij Oliviander gekocht, maar was een gloednieuwe stok. De stok is 31,2 cm lang, is van eikenhout gemaakt en heeft een kern van glamorgana-haar. De stok is door de nieuwste technieken ontworpen en is gemaakt voor duelleren. Phoebes patronus is een herdershond, ze kan hem alleen maar oproepen als ze aan Ramona denkt (zie Extra). Geralyn's patronus is een das en ze kon hem als eerste van de klas oproepen.
    Bloedsoort en familie: De familie Lovejoy is een kleine, volbloede familie die zijn dagen slijt in Schotland. Vader Peter is een bankdirecteur van een Schotse tovenaarsbank en moeder Scarlett is een trotse huisvrouw. Ondanks dat de gehele familie Lovejoy altijd bij Slytherin heeft gezeten, is het een warme en gastvrije familie. Phoebe en Geralyn hebben niet meer broers en zussen.
    Extra: Pheobe noemt zichzelf 'allergisch' voor dementors. Dit komt omdat ze vroeger goed bevriend was met een dreuzelmeisje genaamd Ramona. Naïef als ze vroeger was, vertelde ze haar geheim aan Ramona en nam ze Ramona zelfs mee naar de tovenaarwereld. Vroeger stonden hier nog sterkere straffen op, en Ramona moest uit de weg worden geruimd. Hier heeft Phoebe nog steeds trauma's van. Zeker van de dag dat Ramona werd vermoord. Phoebes blijste herinnering is zij en Ramona die samen op de wipwap speelden. Deze gebruikt ze ook voor de patronus.
    Phoebe en Geralyn hebben toch nog een paar verschillen. Geralyn houdt heel veel van de andere sekse en probeert constant indruk te maken. Geralyn is ook spontaner en voert graag campagnes en hoopt dat ze ooit klassenoudste of hoofdmonitor wordt. Geralyn heeft wel een hekel aan Sirius Black, omdat ze vind dat hij zijn familie heeft verraden door toch voor Gryffindor te gaan. De Lovejoy's - en vooral Geralyn - hebben 'Slytherinliefde'. Geralyn is ook erg sportief en zit in het Zwerkbalteam als een beuker. Ze vliegt op een Nimbus 1000. Phoebe, die hoogtevrees heeft, moedigt liever haar zusje aan en vliegt op een schoolbezem. Phoebes beste vak is Bezweringen, Gedaanteverwisseling en Verzorging der Fabeldieren. Maar ze is slecht in Astronomie en Dreuzelkunde. Geralyn is dan weer goed in Verweer tegen de Zwarte Kunsten en Voorspellend Rekenen, maar heel slecht in Kruidenkunde. Vroeger wisselden de tweeling weleens van plaats in de les, of wisselden ze gewoon helemaal van les. Toen hebben hun ouders ervoor gezorgd dat Geralyn bruin haar kreeg, om te zorgen dat ze de tweeling uit elkaar konden houden.

    Het maakt mij niet uit in welk leerjaar ze komen. Dat mag je zelf bedenken. Als ze in een laag leerjaar komen, vervallen dergelijke vakken als Dreuzelkunde enz wel, maar dat maakt denk ik niks uit :') Wil je het zeggen als je mij hebt gekozen?


    Not all those who wander are lost.

    Gracias schreef:
    Ik heb een tweeling gedaan :')

    Voornaam: Pheobe en Geralyn
    Achternaam: Lovejoy
    Volledige naam: Pheobe Crystella Lovejoy en Geralyn Sophia Lovejoy
    Leeftijd en geboortedatum: Pheobe en Geralyn zijn een tweeling en zijn dus beide geboren op 26 oktober. Al is Phoebe tien minuten eerder geboren. (Het jaartal weet ik niet, aangezien ik niet weet in welke jaren the Maurauders leefden)
    Afdeling en reden: Ondanks dat de dames heel energiek en best wel aardig zijn, zitten ze in Slytherin. Dit komt omdat ze allebei heel erg ambitieus zijn en veel doorzettingsvermogen hebben. Ze kunnen allebei niet tegen hun verlies en gaan door het vuur voor alles dat hun lief is.
    Uiterlijk:

    (The Olsen twins)De blondine is Phoebe en de brunette is Geralyn
    Toverstok en patronus: Ondanks dat de dames heel veel op elkaar lijken, hebben ze toch verschillende toverstokken en patronussen. Phoebes stok komt uit Olivianders magazijn en is al duizenden jaren oud. Hij is gemaakt van wilgenhout en heeft een kern van drakenbloed, hij is 25,6 cm lang, heel erg flexibel en zijn specialiteit is bezweringen. Geralyn's stok is ook bij Oliviander gekocht, maar was een gloednieuwe stok. De stok is 31,2 cm lang, is van eikenhout gemaakt en heeft een kern van glamorgana-haar. De stok is door de nieuwste technieken ontworpen en is gemaakt voor duelleren. Phoebes patronus is een herdershond, ze kan hem alleen maar oproepen als ze aan Ramona denkt (zie Extra). Geralyn's patronus is een das en ze kon hem als eerste van de klas oproepen.
    Bloedsoort en familie: De familie Lovejoy is een kleine, volbloede familie die zijn dagen slijt in Schotland. Vader Peter is een bankdirecteur van een Schotse tovenaarsbank en moeder Scarlett is een trotse huisvrouw. Ondanks dat de gehele familie Lovejoy altijd bij Slytherin heeft gezeten, is het een warme en gastvrije familie. Phoebe en Geralyn hebben niet meer broers en zussen.
    Extra: Pheobe noemt zichzelf 'allergisch' voor dementors. Dit komt omdat ze vroeger goed bevriend was met een dreuzelmeisje genaamd Ramona. Naïef als ze vroeger was, vertelde ze haar geheim aan Ramona en nam ze Ramona zelfs mee naar de tovenaarwereld. Vroeger stonden hier nog sterkere straffen op, en Ramona moest uit de weg worden geruimd. Hier heeft Phoebe nog steeds trauma's van. Zeker van de dag dat Ramona werd vermoord. Phoebes blijste herinnering is zij en Ramona die samen op de wipwap speelden. Deze gebruikt ze ook voor de patronus.
    Phoebe en Geralyn hebben toch nog een paar verschillen. Geralyn houdt heel veel van de andere sekse en probeert constant indruk te maken. Geralyn is ook spontaner en voert graag campagnes en hoopt dat ze ooit klassenoudste of hoofdmonitor wordt. Geralyn heeft wel een hekel aan Sirius Black, omdat ze vind dat hij zijn familie heeft verraden door toch voor Gryffindor te gaan. De Lovejoy's - en vooral Geralyn - hebben 'Slytherinliefde'. Geralyn is ook erg sportief en zit in het Zwerkbalteam als een beuker. Ze vliegt op een Nimbus 1000. Phoebe, die hoogtevrees heeft, moedigt liever haar zusje aan en vliegt op een schoolbezem. Phoebes beste vak is Bezweringen, Gedaanteverwisseling en Verzorging der Fabeldieren. Maar ze is slecht in Astronomie en Dreuzelkunde. Geralyn is dan weer goed in Verweer tegen de Zwarte Kunsten en Voorspellend Rekenen, maar heel slecht in Kruidenkunde. Vroeger wisselden de tweeling weleens van plaats in de les, of wisselden ze gewoon helemaal van les. Toen hebben hun ouders ervoor gezorgd dat Geralyn bruin haar kreeg, om te zorgen dat ze de tweeling uit elkaar konden houden.


    Het maakt mij niet uit in welk leerjaar ze komen. Dat mag je zelf bedenken. Als ze in een laag leerjaar komen, vervallen dergelijke vakken als Dreuzelkunde enz wel, maar dat maakt denk ik niks uit :') Wil je het zeggen als je mij hebt gekozen?


    Ik heb ook een tweeling gemaakt, het meisje daarvan is ook Ashley Olsen, dus het is niet echt realistisch als jij die nu ook gebruikt.:3


    everything, in time

    Voornaam: Aimee
    Achternaam: Lois.
    Volledige naam: Aimee Will Lois.
    Leeftijd en geboortedatum: 16, 21-08
    Afdeling en reden: Hufflepuff. Aimee geeft heel veel om haar familie en vrienden. Ze heeft een erg zacht karakter, en mensen voelen zich snel op hun gemak bij haar. Dit komt vooral omdat ze ontzettend goed is inleven.
    Uiterlijk: Amber Heard.


    Toverstok en patronus: Hulst, unicorn haar, van één merrie, 29,4 cm. Patronus; Paard.
    Bloedsoort en familie: Halfbloed. Vader volbloed, verwant aan Prewett. Mooeder dreuzeltelg.
    Extra: Aimee heeft een zwarte uil genaamd Todd.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 11:35 ]


    Alleen maar tranen van geluk