• ik ben bezig aan een verhaal. het gaat over Tycho die erachter komt dat zijn ouders griekse goden zijn. (zijn ouders zijn Poseidon en Athena. Athena vind dit een vreselijke fout en schaamt zich ervoor omdat Poseidon haar vijand is.) hij mag naar een speciale school om er meer over te leren. nu heb ik nog meer leerlingen nodig die ook op die school zitten. ze beginnen aan de school als ze 13 zijn en eindigen op hun 17de graag het volgende lijstje invullen:

    (als god mag je poseidon, Zeus of Hades wel gebruiken maar aub niet te vaak)
    Naam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Jongen of meisje:
    Geboorte datum en leeftijd:
    Zoon/dochter van welke Griekse god van Olympus en reden:
    Uiterlijk (foto of een korte beschrijving):
    Lievelings kleur:
    Extra's:

    ik heb nog wel wat mensen nodig dus je mag er meer per persoon sturen.
    alvast bedankt

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 17:04 ]

    Het is Mythologie. Niet mythelogie. Just saying


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hmm, interesant. Ik vul er eentje in. Maar euhm, welke goden zijn zijn ouders? Die mogen we namelijk vast niet nemen. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    Hmm, interesant. Ik vul er eentje in. Maar euhm, welke goden zijn zijn ouders? Die mogen we namelijk vast niet nemen. (A)



    tuurlijk mag je een van zijn ouders ook gebruiken het zijn poseidon en athena (het liefst die combinatie niet meer gebruiken). het gaat een beetje zoals afdelingen, meer kinderen kunnen dezelfde god hebben (het liefst 1 god en een normale ouder, maar leuke goden combinatisch mogen ook)

    Naam: Ginevra
    Achternaam: Fields
    Volledige naam:Ginevra Esther Aphrodite Fields
    Jongen of meisje: Meisje
    Geboorte datum en leeftijd: 14,25-2-1997
    Zoon/dochter van welke Griekse god van Olympus en reden: Ginevra is de dochter van Aphrodite en haar vader is Greg. Greg is geen god, maar hij ontmoette Aphrodite toen hij op reis was. Het was meteen liefde op het eerste gezicht. Eigenlijk is Ginevra een ongelukje van hun. Greg en Aphrodite konden niet meer samen zijn aangezien Aphrodite een godin is en Greg geen god is.
    Uiterlijk (foto of een korte beschrijving):


    Isabella Fuhrman
    Ginevra heeft zwart stijl haar dat ze of in een staart heeft of ze los heeft verder doetze niet veel met haar haren ze verzorgdt het wel erg goed. Ze heeft een blanke/getinte huidskleur en heeft mooie grijze ogen. Ze draagt vaak skinny-jeans met scheuren erin een hoodie en All-Stars erbij. Als er een feest is draagt ze een jurk met hakken. Ze is niet zo van de accesoires maar oorbellen en één ring vindt ze nog wel kunnenbij haarzelf.
    Lievelings kleur: Blauw. Om precies te zijn hemelblauw, maar zwart vindt ze ook een erg mooie kleur
    Extra's: Ze lijkt meer op haar vader inplaats van haar moeder. Ze is goed bevriendt met Tycho


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Naam: Zuri
    Achternaam: Didonato
    Volledige naam: Zuri Roux Didonato
    Jongen of meisje: Meisje
    Geboorte datum en leeftijd:1-5-1995 , 16
    Zoon/dochter van welke Griekse god van Olympus en reden: Dochter van Hades en Persephone , Hades hield van Persephone en had haar ontvoerd naar de onderwereld. hij deed het met haar , tegen haar wil in. Ze werd zwanger van hem ookal wilde ze het niet.
    Uiterlijk (foto of een korte beschrijving):


    Ze heeft warrig lang blond haar met verschillende tinten erin. Ze heeft grote amandelvormige licht groene ogen. en volle roze lippen , ze heeft een rechte witte glimlach en lange zwarte wimpers. Ze heeft een normale lengte en een normaal postuur.
    Lievelings kleur: Zwart , van de onderwereld waar ze vaak is.
    Extra's: Ze heeft het uiterlijk van haar moeder. Maar in haar karakter valt vaker te merken dat Hades haar vader is. Ze kan heel erg wreed zijn , maar meestal heeft ze gewoon een nonchalante , I-don't - care houding!

    Goed genoeg?


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Natuurlijk is het goed genoeg, ik denk dat ik er al iets mee weet :)

    Naam: Cole
    Achternaam: Halliwel
    Volledige naam: Cole Halliwel
    Jongen of meisje: jongen
    Geboorte datum en leeftijd: 12-6-1994
    Zoon/dochter van welke Griekse god van Olympus en reden: Hephaestus en Afrodite. Het was al bekend dat de manke god van het smeden vele vrouwen had gehad. Afrodite was er een van. Alleen wou ze op een avond kijken of haar man haar herkende in een andere vorm. Ze liet zich dus als een andere vrouw voor hem verschijnen. Van het een kwam het ander en zo werd Cole verwerkt. Afrodite voelde zich daarna schuldig dat ze niet gewoon in haar eigen gedaante had gedaan. Daarom liet ze het niet merken. Ze gaf Cole aan een mens, daarom heeft hij geen idee dat afrodite zjin moeder is.
    Uiterlijk (foto of een korte beschrijving):



    Lievelings kleur: rood waarom weet hij niet. Het is warm als vuur en toch de kleur van liefde.
    Extra's: Cole is iemand die net als zijn vader veel maakt. Je kan zeggen dat de enigste zelfde kenmerk als zijn moeder is zijn uiterlijk.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    het staat online: http://www.quizlet.nl/stories/61452/een-vreselijke-fout-of-toch-niet/ om wat meer over Tycho ed. te weten te komen of omdat het gewoon leuk is om te lezen.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 17:05 ]

    De spellingsfouten houden me tegen om te gaan lezen, sorry.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    p.s. er is een groot verschil tussen Demi-gods (kind van een god en sterveling) en een minor god (Kidn van twee goden)

    Just saying.. (joehoe)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 13:19 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    @ dudley, mijn spelling is gewoon slecht dat weet ik zelf ook, daar werk ik nog aan. nu gaat het alleen nog om het verhaal

    @ Escritura, dat weet ik, in het verhaal word er ook wel rekening me gehouden, maar mijn griekse goden kennis is nog niet zo goed om precies alles zo te doen. ik schrijf gewoon een fantasie verhaal voor de fun

    ik zoek nog steeds rollen, aub verzin er nog een paar(A)

    Lykos schreef:

    @ Escritura, dat weet ik, in het verhaal word er ook wel rekening me gehouden, maar mijn griekse goden kennis is nog niet zo goed om precies alles zo te doen. ik schrijf gewoon een fantasie verhaal voor de fun


    Ik zou dan eerst eens fatsoenlijk uit gaan zoeken wat er allemaal gaande is tussen de Griekse goden, je kan niet zomaar een verhaal gaan schrijven voor fun als je niet eens weet waar je over schrijft.

    Arcanine schreef:
    (...)

    Ik zou dan eerst eens fatsoenlijk uit gaan zoeken wat er allemaal gaande is tussen de Griekse goden, je kan niet zomaar een verhaal gaan schrijven voor fun als je niet eens weet waar je over schrijft.


    ja dat kan ik wel, en als je het geheel gelezen hebt kun je zien dat ik er rekening mee houd. ik schrijf het verhaal omdat ik een verhaal wil schrijven en kijken of ik het een beetje kan. de mensen die het gelezen hebben en erop gereageerd hebben vonden het leuk en ik ook. maar als op Q. niet echt gelezen wordt of ik alleen reacties krijg op een van de dingen waar het over gaat, dan heb ik er geen zin meer in om het op Q. te zetten.
    dat is voor de paar mensen die het wel leuk of interesant vonden erg jammer maar nu is het niet meer te lezen op Q. ik ga wel verder met het verhaal gewoon als word bestand.

    bedankt voor diegene die een rol hebben ingevult, ik ga ze nog steeds gebruiken

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:43 ]