• Post hier in welke klas je zit in het schooljaar van '11 tot '12.
    Vind je het daar leuk of valt het heel erg tegen?

    Even een vragenlijstje (niet verplicht :3)

    Klas:
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:


    Ik ben benieuwd! (nerd)

    Andere topics over in welke klas je zit zullen vanaf nu gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 20:51 ]


    Let the Night embrace you

    Klas: 4GL-LAa
    Wat vind je ervan: bah, saaie klas, alleen mijn beste vriendin is leuk, de rest niet, haha.
    Met wie zit je in de klas: dezelfde als vorig jaar.
    Extra: bah.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Klas: 4VA - 4 VWO Gymnasium dus.
    Wat vind je ervan: De klas op zich is wel leuk, geen groepjes en niet echt een rangschikking van populariteit. Mijn mentorklas weet ik echter niet, daar zitten niet zo veel mensen uit mijn oude klas bij, meer van Atheneum en ik hoop dat die aardig zijn.:'D
    Met wie zit je in de klas: Mijn beste vriendin, godzijdank.
    Extra: Ik vind 't best spannend, hehe, ik ben brugplusser wat wil zeggen dat ik een brugklas begeleid. Dat vind ik wel een leuke extra. Helaas is mijn mentor een leraar Duits met een serieuze dwangneurose -dearmeman- en hij is het laatste halfjaar afwezig geweest omdat hij overspannen was. Ben benieuwd.x]


    everything, in time

    Klas: 4 Humane Wetenschappen
    Wat vind je ervan: Leuk :')
    Met wie zit je in de klas: Met alle mensen waarmee ik vorig jaar ook in de klas zat (behalve de mensen die hun jaar moeten overdoen of zie een lagere richting moeten gaan doen) en misschien ook nog mensen die in het vierde zijn blijven zitten -die vorig jaar in het 4e jaar zaten en nu hun jaar moeten dubbelen.
    Extra: En ik moet misschien beter mijn best doen dit jaar :Y)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 11:57 ]

    Klas 5VGC (Vijf Vwo Gymnasium, klas C). Alles is vrijwel hetzelfde. De klas (van mijn basisvakken dan in ieder geval), de leraren, mentor, vakken. Kinda boring, actually. Maar het valt wel te doen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Klas: 3B1.
    Wat vind je ervan: Geweldig.
    Met wie zit je in de klas: Mijn vrienden.
    Extra: wil geen examens ;(


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Klas: 6A-A. (Zes atheneum, klas a.)
    Wat vind je ervan: Mwoah, ik moet het er maar mee doen. :')
    Met wie zit je in de klas: Wel leuke kinderen enzo, maar ik zal blij zijn als ik van deze school af ben!
    Extra: Dit jaar is mijn examenjaar. Spannend!

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 13:44 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Klas: 4z3a
    Wat vind je ervan: Ik weet niet.
    Met wie zit je in de klas: 1 bestie, en de rest weet ik niet.
    Extra: examenjaar.(cat)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 14:36 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Klas: 3A
    Wat vind je ervan: Ik weet niet, ik weet nog niet bij wie ik in de klas zit.
    Met wie zit je in de klas?: Ik weet zeker dat ik met Darkreunion in de klas kom.

    Extra: Heb er echt zin in!


    Where words fail, music speaks

    Ik heb geen idee in welke klas ik zit en met wie ik samen in een klas zit, dat kom ik pas dinsdag of donderdag (wanneer ik weer naar school moet) te weten.(A)


    I feel guilty after every bite I take.

    Klas: 1e/2e Bachelor Chemie
    Wat vind je ervan: Tjah vervelend want gitten is niet leuk.
    Met wie zit je in de klas: Mijn vriendje ^^
    Extra: Boe!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Klas:2D (ik kom nooit van die D af D: )
    Wat vind je ervan:Niet geweldig maar ook niet stom x]. gewoon leuk dus :3.
    Met wie zit je in de klas: Allenmaal jongens, paar mensjes (meiden) die ik niet mag en 2 vriendinnen 2 vrienden en 1 meisje waar ik vorig jaar een klein probleempje mee had maar nu al wat beter humeur heeft.
    Extra: Ik.wil.vakantie.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 15:18 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Klas: 2ma
    Wat vind je ervan: Bullshit, maar oké
    Met wie zit je in de klas: Met kipie(Cynthia)
    Extra: We hebben meneer lelijketand als mentor


    Firm believer of all that is magic

    Klas: 1 MBO (Verzorgende IG)
    Wat vind je ervan?: Leuk, maar weet nog niet zekr of dit iets is wat bij me past.
    Met wie zit je in de klas?: Waarschijnlijk met 1 vriendin, de rest weet ik niet. Ik krijg het pas te horen op 1 September, Dus dan kom ik wel hier terug
    Extra: Ik heb zin in school!Het is alleen omdat ik me verveel thuis.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Klas: Ekt2B
    Wat vind je ervan: Heb overplaatsing gevraagd :]
    Met wie zit je in de klas: Twee mensen die ik ken, de rest niet. Onze voruge klas was uit mekaar gehaald. Iedereen zit nu verspreid.
    Extra: Somebody kill the one who invented actionscript! Oke, misschien niet want Flash games zijn best vet, maar ik wil het niet maaaken D:


    No growth of the heart is ever a waste

    Klas: H5E
    Wat vind je ervan: ******
    Met wie zit je in de klas: crackhoeren
    Extra: volgens mij kan ik nog beter van een flat springen dan dat ik een jaar in deze klas zit.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.