• Post hier in welke klas je zit in het schooljaar van '11 tot '12.
    Vind je het daar leuk of valt het heel erg tegen?

    Even een vragenlijstje (niet verplicht :3)

    Klas:
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:


    Ik ben benieuwd! (nerd)

    Andere topics over in welke klas je zit zullen vanaf nu gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 20:51 ]


    Let the Night embrace you

    3 Gymnasium J, ik zit in een klas met alleen Gymnasiasten en dat bevalt me prima! Ik heb wel aardige jongens in mijn klas en de meiden vallen ook wel mee :)

    Mijn mentrix is heel aardig en begripvol.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Klas: 4C.
    Wat vind je ervan: het kan erger?
    Met wie zit je in de klas: Met veel kinderachtige hypere jongetjes T.T
    Extra: Ze zijn wel super vet :')


    Believe in yourself, change the world.

    3MWa denk ik, maar dat weten wij eigenlijk nog niet.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Klas: 6.3
    Wat vind je ervan: Het is dezelfde als vorig jaar dus chill
    Met wie zit je in de klas: Er zitten misschien 5 mensen in die ik mag (van de 12) >.< maar met hen had ik vorig jaar ook superveel plezier mee dusja (:
    Extra: Klaslerares is pretty nice, beter dan die van vorig jaar (:


    And in that moment, we were infinite.

    Klas: 2b
    Wat vind je ervan: School is nog niet begonnenn JEEJ
    Met wie zit je in de klas: Suus, Marcelle, Imane, Geena, verder weet ik nog niet.
    Extra: Is er niet, wel dat ik en kut leraar voor Frans heb en voor Nederlands denk ik... Grr

    Klas: MT4a
    Wat vind je ervan: de klas is wel leuk.. op een paar mensen na dan>__<
    Met wie zit je in de klas: met mijn beste vriendin. voor de eerste keer!
    Extra: ik heb een hele vervelende mentor!! ik ben na de eerste dag al bang voor haar en dat is niet echt goed>__<


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Klas: eehh.. geen idee :'D
    Wat vind je ervan: er zitten wel coole gasten in :'D er zijn maar 5 van de 12 cool XD
    Met wie zit je in de klas: mijn beste vriend Erieka aka. Wigglytuff<3
    Extra: ik zit bij iemand in de klas, waar ik 2 uur mee gehad heb :'D maar hij is echt een klootzak.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik kom dat pas morgen te weten o.o
    Dan moet ik weer naar school ;(

    Vandaag eindelijk een brief gekregen van school... lekker op tijd, net als vorig jaar.

    Klas: 3G2G
    Wat vind je ervan: Ik ben happy, want er zijn twee gymnasiumklassen in ons jaar en die andere klas vind ik niet zo leuk.
    Met wie zit je in de klas: Dat weet ik niet precies, maar ik denk gewoon dezelfde mensen als vorig jaar, behalve twee jongens die niet over waren.
    Extra: Ik baal van mijn mentrix. Ik heb helemaal niks aan haar en ik moet dit jaar mijn profiel voor de bovenbouw kiezen. Gelukkig heb ik twee zussen die al eerder gekozen hebben en willen die me wel helpen, want zij doet niet echt iets als mentrix (naar mijn idee).

    Klas:3 ECWa (Economie-Wiskunde)
    Wat vind je ervan:Leuk ^^
    Met wie zit je in de klas:Met mijn oude klasgenootjes
    Extra:Ik ben blij dat we een kleinere klas hebben. De meisjes aan wie ik een hekel aan had,zit niet meer in mijn klas :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Klas: sA4B
    Wat vind je ervan: Ik vind het echt heel erg meevallen! Ik had iets ergers verwacht ^w^
    Met wie zit je in de klas: Voornamelijk met mensen die ik al kende, maar ook met een paar onbekenden.
    Extra: Ik had iets slechters verwacht, ben er echt blij mee! <3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Klas: 4HW
    Wat vind je ervan: Leuk, alleen zitten we met 24 en dat is wel veel..
    Met wie zit je in de klas: Met niemand van mijn vriendinnen, maar wel met veel mensen die in mijn vorige klas zaten. Alleen ga ik nu wel problemen hebben met groepswerken, aangezien ik er vriendloos ben.
    En een meisje waar ik ferme ruzie mee heb zit in mijn klas. Niet leuk... :l
    Extra:
    Ik vind 't wel oké. :3


    Let the Night embrace you

    V5b. En het is best gezellig (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Klas: 4HuWeA( 4 Humane Wetenschappen)
    Wat vind je ervan: Bwaah, valt nog mee. Ik denk dat het tnog leuk kan worden.
    Met wie zit je in de klas: Met nog 2 ander klassen; Grieks-Latijn & Latijn. In totaal zitten we met 18.
    Extra: Ik hoop dat het een tof schooljaar wordt (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Lang leven vakantie xD
    Ja ik heb nog steeds vakantie. heb ook nog steeds geen idee in welke klas ik ga zitten alleen dat ik CTM1 doe mbo


    I'll never be good enough... You make me wanna die!