• Post hier in welke klas je zit in het schooljaar van '11 tot '12.
    Vind je het daar leuk of valt het heel erg tegen?

    Even een vragenlijstje (niet verplicht :3)

    Klas:
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:


    Ik ben benieuwd! (nerd)

    Andere topics over in welke klas je zit zullen vanaf nu gesloten worden.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 20:51 ]


    Let the Night embrace you

    Klas: 3Wb
    Wat vind je ervan: Stom
    Met wie zit je in de klas: Mensen
    Extra: 2MWe was beter!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Klas: 1VB1
    Wat vind je ervan:Het is heel erg gezellig in mijn klas. We zijn opgesplitst in twee groepen eigenlijk, maar we kunnen allemaal met elkaar opschieten, en dat is leuk.
    Met wie zit je in de klas:Ik kijk even welke ik ken hoor! ; Simon,Ramin,Julia, Selina,Joanne, Janine, Daantje, Sef, Michael, Huib, Evan, Daphne, Eva, Rebecca, Ricardo,Camilla, David, Celina,Tristan, Haoi, en nog wat mensen
    Extra:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    21DV!
    Leuke klas, van 21 leerlingen!
    Opleiding: dierverzorging

    4h5. Ben benieuwd naar mijn klas, ik ken maar 4 andere mensen en dan een paar van gezicht.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Klas: 5 woordkunst drama A praktijkklas 2
    Wat vind je ervan: chill... nja, ik ken de mensen nog niet echt, maar mijn titularis is wel wa de max :3
    Met wie zit je in de klas: Samira, Lotte, Meredith, Shana, Mael, Thalia, Pauline, Jolien, Sofie, Stephanie en Benjamin. éen jongen. die dan 500 % homo is. ik hou nu al van hem.
    Extra: uhm no idea?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik weet die afkorting niet uit mijn hoofd. :P

    Klas: 4de jaar Latijn ASO (België)
    Wat vind je ervan: Héél vreemd, doordat ze alles door elkaar hebben gehaald. Maar ik zit nu wel bij een heel goede vriendin waarbij ik de afgelopen twee jaar niet heb gezeten, dus daar ben ik blij mee. :'D
    Met wie zit je in de klas: Die vriend dus, verder een deel van mijn vorige klas en een deel van haar vorige klas.
    Extra: Een andere vriendin van me bij wie ik zat zit n uin een kals waar ze niemand kent. :c


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    4E
    zelfde klas als vorig jaar en ik ben blij met mijn klas, het kon slechter zijn

    Jagielski schreef:
    Klas: 4GL-LAa
    Wat vind je ervan: bah, saaie klas, alleen mijn beste vriendin is leuk, de rest niet, haha.
    Met wie zit je in de klas: dezelfde als vorig jaar.
    Extra: bah.

    edit: ik hààt mijn klas nu al, na de eerste schooldag.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ik zit in 4HWB

    ik heb dezelfde stomme klas van vorig jaar met de stommerds eruit dus de klas op zich valt mee maar de leraren zijn horror. Waaronder de leerkracht Lo, Ik heb ze al drie jaar en dat is nu al drie jaar dat zij mij niet afkan (iets van geheel wederzijds is) De rest, nu ja ik heb er geen woorden voor. Dit wordt geen leuk jaar.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Klas: K 602
    Wat vind je ervan: balen
    Met wie zit je in de klas: drie vriendinnen en voor de rest allemaal mensen die ik niet ken
    Extra: ik ga zo snel mogelijk aanvragen om van klas te veranderen


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Klas: 3HWB
    Wat vind je ervan: Super
    Met wie zit je in de klas: Onbekende
    Extra: /


    comfort in c h a o s

    Klas: 5Kbk
    Wat vind je ervan:best wel leuk
    Met wie zit je in de klas: 4 van vorig jaar en 2 nieuwe
    Extra: Ik haat mijn nieuwe leerkracht kunstgeschiedenis


    We're all dancing to the same sad song.

    Jagielski schreef:
    (...)
    edit: ik hààt mijn klas nu al, na de eerste schooldag.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Klas: H3C
    Wat vind je ervan: Kutklas (op paar mensen na)
    Met wie zit je in de klas: Bijna dezelfde als vorig jaar alleen 1tje is blijven zitten en 2 nieuwe gekregen


    (Be)lieve in (you)rself