• Lang geleden dit ik een offtopic heb geopend (wbw)

    Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juli 2012 - 21:59 ]


    -

    Ego groeit :'D What have you done?


    Olive

    Een vriend en ik willen een film maken, gewoon een korte film :'D En nu hebben we laatst een heel script zitten maken en alles haha. En binnenkort gaan we filmen (wbw)


    -

    Genius schreef:
    Een vriend en ik willen een film maken, gewoon een korte film :'D En nu hebben we laatst een heel script zitten maken en alles haha. En binnenkort gaan we filmen (wbw)


    Oeh, cool. ^^
    Waarover gaat 'ie?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oeh, dat is wel geniaal ja :'D


    Olive

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Oeh, cool. ^^
    Waarover gaat 'ie?

    2 vrienden die een moordzaak op gaan lossen :'D Ik en die vriend spelen natuurlijk de hoofdrollen (wbw) En de film zit vol met onze humor haha. Ik ben zo benieuwd hoe de film wordt :'D


    -

    padamdam ik ben hier, iemand daar?

    Ja ik ben hier ook al moet dat niet :'D


    -

    hoezo dan niet? ;o

    I'm here, sort of


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Omdat ik morgen mijn theorie examen heb ja, ik moet leren ipv op Q te zitten (no_chears)


    -

    ohja, maar jac ga maar nog even een beetje leren, dan ga je morgen met een geruster gevoel naar je examen ;3 naja dat zou ik doen dan ;3

    Genius schreef:
    Omdat ik morgen mijn theorie examen heb ja, ik moet leren ipv op Q te zitten (no_chears)


    Allee, dan. Hup, hup. Naar je boeken. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    God, facebook doe weer eens moeilijk >.<


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Elite schreef:
    God, facebook doe weer eens moeilijk >.<


    echt? bij mij helemaal niet (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Elite schreef:
    God, facebook doe weer eens moeilijk >.<


    fb doet bijna àltijd moeilijk.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov