• Nou kijk mijn vriendin is fan van hun. Ik heb er geen problemen mee ofzo hoor! Maar nu was mijn vraag wat vinden jullie van hun?

    xx


    I do not hook up.

    Ik dacht eerst dat ze uit china kwamen, ik ik dacht dat minstens de helft meisjes waren! (zijn het allemaal jongens? je liegt!) het spijt me mar ik vind ze nogal lelijk =S ze surfen mee op het succes van TH nu mensen opener staan voor Duitse bandjes (overigens vind ik dat LaFee en Killerpilze dat ook doen...)


    BAM!

    ik vind dat sinds iedereen weet dat TH zowat de populairste band ter wereld is , er allemaal bandjes zijn opgestart die zich net zoals bill ook een gewaagde look aanemen in de hoop om zo even beroemd te worden.... nix tegen de fans van CB fzoo maar dit is gewoon wat ik ervan denk....

    x/*


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ha ja ik zal het seffes es beluisteren,, maar ik vin ze er nog steeds niet mooi uit zien,,, maar je mag gerust fan zijn,,,Char.<33


    *He's the one.

    Het uiterlijk vind ik niet fantastisch, maar de muziek is niet verkeerd ofzo. ;4


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Toen ik ze voor het eerst zag had ik iets van Ö !
    Ik snap ook gewoon niet waarom ze TH met CB vergelijken =S een vriendin van me zei als ik zei dat dat juist meisjes waren dat dat van Bill ook kon gezegt worde =S ma kweenie, ik vind da écht fout.. wie draagt er nu paarse glitters op zn ogen.. ( da was de eerste foto da ik zag van de frontman ) ma op zich .. ik sta open voor alles =D doeii xx


    Tanya is de beste.

    ik vind ze niks..
    nee sorry..
    sommige mensen vinden tokio hotel niks..
    niet dat ik ze niks vind.. ;)
    maar ik vind die groep niks.. die bizzare achtige shit..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik vindt CB wel Geweldig ^^
    Maar TH blijft Nummer 1 (flower)

    CB is gewoon vet :D

    Ze zijn awesome <3


    WISH IT. DREAM IT. DO IT.

    dikke naapers ofzo?


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    Ik vind ze gewéldig! <3

    Maar ze lijken totaal niet op TH; niet qua muziek en niet qua uiterlijk. Oké, je kan wel zeggen dat ze iets of wat op Bill lijken, maar sinds wanneer bestaat TH alleen uit Bill en zijn de jongens van CB dus zogezegd naapers omdat er tussen hen en Bill enkele overeenkomsten in stijl kunnen gevonden worden? Belachelijk.
    Als je hen niet goed vindt omwille van de muziek die ze maken, heb ik daar alle respect voor; iedereen zijn/haar mening. Maar als je begint te zeggen dat het meisjes zijn etc., dan doe je toch eigenlijk hetzelfde als wanneer TH~haters dat over Bill zeggen? Dus wat ik bedoel, is: Geef alsjeblieft op een volwassen manier je mening over de muziek {en de personen er achter} en luister misschien eerst eens een paar liedjes eer je die mening geeft ;)

    Tot zover mijn epistel over CB :'D

    Amen.

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ZE zijn sex.
    en goed :D

    en ik hou van Strify <3

    maar uiteraard kan niemand tegen Bill op <33333333

    en al die shit van het zijn TH fakers klopt dus totaal niet.
    jullie zijn gwn vreselijke mensen :')
    sorry (A)
    en hoe zouden zij moeten meegenieten van TH's succes?
    ZO beroemd zijn ze hier in het Belgenland toch niet o_o
    TH wel (A)
    maar ik vind gwn dat je ze moet laten doen wat ze willen.
    owkay, strify heeft dan wel iets weg van Bill. maar da's toch niet erg.

    hij zet zn haar niet recht. aha :')
    en het zijn géén meisjes, allemaal jongens, ja.

    Ik vind ze fantastisch <3.
    En ik heb net hun cd gekocht :D