• Nou kijk mijn vriendin is fan van hun. Ik heb er geen problemen mee ofzo hoor! Maar nu was mijn vraag wat vinden jullie van hun?

    xx


    I do not hook up.

    Ze zeggen dus dat Tokio Hotel een hype is. Wat dus totaal NIET waar is. CB Was even in. Maar nu hoor je toch niets meer van hun .? Of toch .?


    It even took me by surprise

    :@ waar zit jij man! een holle boom! xD
    CB is kei populair maar het gaat meer om de muziek dan om de "hype".
    Ik vind ze geweeldig en ze staan bij mij op nr. 1 :D
    waarschijnlijk komen ze in het najaar weer naar nederland, ze zijn ook volop concerten aan het geven ;)
    xx.


    I don't mind you keeping me on pins and needles...

    Uhm, ze zijn niet zo echt mijn ding..
    Ik vind ze wat overdreven.. emo :S
    Maar ik ben niet zo, dat ik ga zeiken zoals iedereen bij TH doet. Ik kan pas écht m'n mening geven als ik ze persoonlijk ken :Y)
    Mjaa, hun muziek heb ik nog nooit gehoord.. dus ^^

    de muziek opzich valt wel goed mee
    maar kvind ze meer op travestieten lijke srry (A)

    Gâys.

    Gâys.


    er plat op xD

    (...)

    er plat op xD


    :3

    Gâys.


    En jij zegt dat omdat…? Je ze persoonlijk kent en er dus zeker van bent? Right…
    ;)

    xX


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    (...)

    WAAR IK WIL DIE CD OOK (baby)


    In de Fnac in Leuven ^^

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik vind ze echt gewéldig! De muziek is gewoon prachtig, en de personen die dat maken zijn dat ook ^-^ Ik vind de nummers muzikaal, maar ook de tekst gewoon geweldig. Best kinderachtig nu over uiterlijk te beginnen, dat mag je misschien vinden, maar dat heeft niks met de muziek te maken. Ik vind ze eigenlijk wel beter dan Tokio Hotel >.< En ze zijn ook niet zo bezig met heel dat commercieele gezeik, waar ik me bij TH zo aan stoor. Ze hebben veel verschillende soorten nummers, die toch helemaal eigen zijn. Dat vind ik heel knap & cool ^^.
    Kortom: Ik vind ze geweldig!


    Mew <3

    ik vind er helemaal nix aan,
    maar heb nix tegen de fans


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    &Ik kan er echt niet tegen dat je bij CB dingen [hier sommigen, maar bijv heel veel op youtube] soms doodgegooid wordt met reacties van 'Wat een homos.' 'Freaking gays.' of 'Het lijken wel wijven.' en dan 90% ook nog door TH fans. Ik bedoel, zelf wel flippen als je Bill een wijf of homo noemt, maar dat natuurlijk wel bij anderen doen. Heel sportief =.=''
    Sowieso snap ik niet waarom mensen schelden met 'homo'. Dat vind ik gewoon beledigend, niet persé voor hun, maar voor homoseksuelen. Ik bedoel - Als je er mee scheld claim je dus dat het iets slechts is - maar dat is het niet =.='' Dus mensen stop daar ásjeblieft mee.

    ZO ^^ Marin heeft gepreekt :3


    Mew <3

    &Ik kan er echt niet tegen dat je bij CB dingen [hier sommigen, maar bijv heel veel op youtube] soms doodgegooid wordt met reacties van 'Wat een homos.' 'Freaking gays.' of 'Het lijken wel wijven.' en dan 90% ook nog door TH fans. Ik bedoel, zelf wel flippen als je Bill een wijf of homo noemt, maar dat natuurlijk wel bij anderen doen. Heel sportief =.=''
    Sowieso snap ik niet waarom mensen schelden met 'homo'. Dat vind ik gewoon beledigend, niet persé voor hun, maar voor homoseksuelen. Ik bedoel - Als je er mee scheld claim je dus dat het iets slechts is - maar dat is het niet =.='' Dus mensen stop daar ásjeblieft mee.

    ZO ^^ Marin heeft gepreekt :3

    je hebt helemaal gelijk..

    VRESELIJK! kvin het vette na*pieppieppiep* van TH, niet dat ik daar zo'n massa fan van ben maar hun stijl is wel leuk & kvin da cb die massa's na doet. ( poging tot dan toch want Bill & de band zien er nog leuk uit & stoer & hebben nog leuke liedjes, Cinema Bizarre zijn net meisjes & de muziek is ook niet veel waard. )


    (srr & alle respect voor de cb-fans maar het is mijn mening)

    GreetZ

    juist Waarom Zou Cb Th willen na doen
    ten 1e; Hun Muziek is heel Anders !
    En ten 2e, Ze kleden zich Fucking anders dhan Th

    je kunt ze NIET vergelijke ;)

    Ane 3e; THEY ARE WAY BETTER ! (H)

    gheghe Deze mening word u aangeboden Door Caroo<3 :D


    I solemny swear i am up to no good

    &Ik kan er echt niet tegen dat je bij CB dingen [hier sommigen, maar bijv heel veel op youtube] soms doodgegooid wordt met reacties van 'Wat een homos.' 'Freaking gays.' of 'Het lijken wel wijven.' en dan 90% ook nog door TH fans. Ik bedoel, zelf wel flippen als je Bill een wijf of homo noemt, maar dat natuurlijk wel bij anderen doen. Heel sportief =.=''
    Sowieso snap ik niet waarom mensen schelden met 'homo'. Dat vind ik gewoon beledigend, niet persé voor hun, maar voor homoseksuelen. Ik bedoel - Als je er mee scheld claim je dus dat het iets slechts is - maar dat is het niet =.='' Dus mensen stop daar ásjeblieft mee.

    ZO ^^ Marin heeft gepreekt :3


    I Totally Agree<3!


    I solemny swear i am up to no good