• Nou kijk mijn vriendin is fan van hun. Ik heb er geen problemen mee ofzo hoor! Maar nu was mijn vraag wat vinden jullie van hun?

    xx


    I do not hook up.

    ik vind ze wel goed,
    maar ben niet echt fan


    I am an idiot, I move.

    Ik vind ze echt gewéldig! De muziek is gewoon prachtig, en de personen die dat maken zijn dat ook ^-^ Ik vind de nummers muzikaal, maar ook de tekst gewoon geweldig. Best kinderachtig nu over uiterlijk te beginnen, dat mag je misschien vinden, maar dat heeft niks met de muziek te maken. Ik vind ze eigenlijk wel beter dan Tokio Hotel >.< En ze zijn ook niet zo bezig met heel dat commercieele gezeik, waar ik me bij TH zo aan stoor. Ze hebben veel verschillende soorten nummers, die toch helemaal eigen zijn. Dat vind ik heel knap & cool ^^.
    Kortom: Ik vind ze geweldig!

    Idd Ze zijn veel beter dhan Th
    En Idd o0k niet zobesig met dat Commercieele Shit :D

    Omg Jij bent geweldig :D Ben het egt met je eens :D

    trouwens met ng zown Gastje waarvan k ff niet de naam meer weet Darkpassion geloof ik Of iemand andrs kan o0k ng :P


    I solemny swear i am up to no good

    Ik vind ze slecht, en hun lijken werkelyk op wyfen

    Srry hoor xD

    Niet beginnen schelden ok?

    Ik vind het een bende wijven.

    :D
    Ik vind ze supper ^^
    ze zien er misschien wel apart uit, maar dat is de stijl hea ;)
    Weet er iemand trouwens wat er gebeurd zou zijn met Luminor? een vriendin van me vertelde dat hij bewusteloos op zijn hotelkamer terug gevnden zou zijn??:S


    Erase and Replace

    Ze zijn vet goed!
    Das het enige wat ik weet te zeggen, over ze


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    (...)
    Idd Ze zijn veel beter dhan Th
    En Idd o0k niet zobesig met dat Commercieele Shit :D

    Omg Jij bent geweldig :D Ben het egt met je eens :D

    trouwens met ng zown Gastje waarvan k ff niet de naam meer weet Darkpassion geloof ik Of iemand andrs kan o0k ng :P


    Jippie ^^
    Dankjewel :P ^^


    Mew <3

    :D
    Ik vind ze supper ^^
    ze zien er misschien wel apart uit, maar dat is de stijl hea ;)
    Weet er iemand trouwens wat er gebeurd zou zijn met Luminor? een vriendin van me vertelde dat hij bewusteloos op zijn hotelkamer terug gevnden zou zijn??:S


    Ik las het op De CB-hyve O_O Ik weet ook niet precies wat er is maar ben wel in shock >.<


    Mew <3

    Ik vind de muziek wel leuk ^^


    Nvt

    (...)

    Ik las het op De CB-hyve O_O Ik weet ook niet precies wat er is maar ben wel in shock >.<




    hopelijk heeft hij geen drugs genomen ofzoo :S


    Erase and Replace

    GEWELDIG !!(H)_(H)


    <3

    ik vind de muziek niet leuk, ik vind eerlijk gezegd hun uiterlijk niet bij de muziek passen en ik vind dat ze proberen een j-rock band te zijn.
    maar ik heb wel respect voor de mensen die fan van ze zijn, en hun looks zijn wel oke.


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Ik vind de muziek wel leuk ^^

    en nu ben ik er fan van (baby)


    Nvt

    Ik heb een hele tijd gedacht dat het meisjes waren.. Maar toen hoorde ik dus dat het jongens waren en toen lachte ik me dood. En hun muziek is bagger :']


    I don't need words to feel those lips.

    Verplaatsing naar Muziek + Aanpassing hoofdletters in titel. ;)


    " I'm not your boyfriend, baby. "