• ...Door mij dat mijn nieuwe username Immobilus wordt. Don't steal it!
    Immobilus is een spreuk uit Harry Potter en kan levende dingen tot rust brengen Hermoine Granger gebruikte hem in deel 2 tegen de aardmannetjes. Dus op 11 september kan je dag zeggen tegen ZivaDavid en hallo tegen Immobilus. Nogmaals Don't steal it!

    Xxx Kristen



    Edit: Ik heb de berichtjes gelezen die nieuw zijn en ze zijn nogal kwetsend. En uhm er zijn zoveel topics als deze waarbij jullie niet klagen telt dat ofzo niet meer bij mij?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 17:01 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ik weet misschien een leuke naam(nerd)
    pb me maar als je die wilt weten:P


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ah best sneu voor je, -ik doe mijn best niet een spottende reactie te zetten-.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dit topic gaat serieus nergens meer over (nerd)


    Ik ben gemeen xoxo

    jeetje... wat zijn we lekker kattig.
    ik vind die spreuk ook erg mooi. ik wilde mezelf eerst Lumos noemen maar die naam is al bezet:|


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    @ZivaDavid. Ik spreek hier puur voor mezelf, dus ik weet niet of anderen het hiermee eens zijn, maar eigenlijk mijn reactie gewoon bedoeld om algemene irritatie te uiten. Ik vind het gewoon ongelofelijk vervelend als mensen usernames gaan claimen, alsof zij dat woord hebben uitgevonden wat 99% van de tijd niet het geval is. Het zou bijvoorbeeld best kunnen dat iemand dezelfde username als jou leuk vond/vind en die nu niet meer zou kunnen nemen omdat jij op het forum gezet hebt dat je hem over twee weken gaat nemen...
    Niet alleen dat; het is ook niet echt een goeie zet om die username op het forum te zetten als je niet wil dat hij genomen wordt. Dan kan je hem best stilhouden om reacties als de vorige te vermijden.
    Om eerlijk te zijn was jouw topic (in mijn geval) gewoon de druppel die de emmer deed overlopen. Ik erger me al een tijdje aan al die usernametopics (claimen, veranderen, etc) en ik vond dat het tijd was dat ik er iets van zei.
    Dit was niet aan jou persoonlijk gericht, en ik bedoel ook helemaal niet dat je dom of waardeloos of wat je daar allemaal zei, bent.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ninetales schreef:
    @ZivaDavid. Ik spreek hier puur voor mezelf, dus ik weet niet of anderen het hiermee eens zijn, maar eigenlijk mijn reactie gewoon bedoeld om algemene irritatie te uiten. Ik vind het gewoon ongelofelijk vervelend als mensen usernames gaan claimen, alsof zij dat woord hebben uitgevonden wat 99% van de tijd niet het geval is. Het zou bijvoorbeeld best kunnen dat iemand dezelfde username als jou leuk vond/vind en die nu niet meer zou kunnen nemen omdat jij op het forum gezet hebt dat je hem over twee weken gaat nemen...
    Niet alleen dat; het is ook niet echt een goeie zet om die username op het forum te zetten als je niet wil dat hij genomen wordt. Dan kan je hem best stilhouden om reacties als de vorige te vermijden.
    Om eerlijk te zijn was jouw topic (in mijn geval) gewoon de druppel die de emmer deed overlopen. Ik erger me al een tijdje aan al die usernametopics (claimen, veranderen, etc) en ik vond dat het tijd was dat ik er iets van zei.
    Dit was niet aan jou persoonlijk gericht, en ik bedoel ook helemaal niet dat je dom of waardeloos of wat je daar allemaal zei, bent.



    Ik begrijp het helemaal hoor en ik was even me stoned aan het gedragen vandaar die spontane actie. Maar aldus ik snap het helemaal


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Captain schreef:
    Zeg amaai, wat is dat hier toch met jullie? Gaan we allemaal collectief 1 iemand aanvallen?
    WTF, onbeschofte boeren ofzo. :'D


    Ik ben boer harm en ik kom uut drenthe en ik hou van disco ! 8D


    I solemny swear i am up to no good

    Ik vind dat je dit topic niet aan zou hebben moeten maken, ik bedoel, je kan toch niet zomaar een naam claimen en zeggen dat anderen er af moeten blijven? Misschien wilde iemand anders hem wel veel eerder daarin veranderen. Sowieso trek je nu juist alle aandacht op die naam, dus als je dit topic gewoon gelaten had was er nu ook geen ophef over en waren die kwetsende reacties er nooit geweest. Amen. :'D

    Edit: Naam "Immobilus" is al bezet door iemand anders. -_-

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 20:12 ]