• Kapitein Tholomew, een van de beruchtste piraten is ontsnapt aan de galgen, en heeft een nieuwe schip en crew opgebouwd door de jaren heen. Nu zijn er andere piraten die zijn hoofd heel erg graag op een zilveren plaat willen hebben. Anderen hebben stiekem toch een zwak voor hem, en sparen zijn leven als ze hem zien. Anderen willen hem dopen tot kapitein van zijn schip, en dan heb je ook weer mensen die bedriegen en liegen om bij 'm in de buurt te komen. Geliefd, befaamd, gehaat. Wie vangt deze kapitein, en wie steelt hem dan weer?

    Regels:
    -Actief Blijven.
    -Je kan altijd joinen.
    -Geen beroemde personen op Tholomew na... >___>
    -Het is een RPG, dus je schrijft in verhaalvorm.
    -Have fun. c:

    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Wapens:
    Wat ben je:
    Extra:

    Personages en hun taak:
    Kapitein Tholomew Crimson Adrackam.
    Michelle-De beste vriendin.
    Aria-Onbekende.
    Rose Woods-Jagende chick. ;D
    Jason Porter Isidoris- Kapitein van het vijandelijke schip.
    Shay Ariana Davison-Beste vriendin Tholomew en crew.
    Toke-Zsofi-Leidster klopjacht.
    Eleanor Reigns-Verstekeling.
    Cole Kingstone-Nog onbekend.
    Julan Abagnale-Rechterhand Toke.
    Farrah Arabellah-De vrouwelijke gunsteling van Tholomew. c:
    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Jack W. Grell- Scheepsarts.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:35 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ga want ik heb nog meer te doen!


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    WIE ZIT ER OP VIJANDELIJK SCHIP? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    WIE ZIT ER OP VIJANDELIJK SCHIP? (:


    IIIIIIK, met Rosey.

    @ iedereen die weggaat: Byee! ;3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Nice, waar is zij? :'D Of staat ze op het dek? Daar stuur ik Eleanor niet op af ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Michelle Latinea Drew
    Ik lachte om haar zielige opmerking. 'Tholomew is een man met behoeftes, dat is duidelijk. En dat jij zijn behoefte opvult, maakt nog niet dat je iets voor hem betekend. Dit schip barst van de vrouwen die ook af en toe eens willen genieten. Dus denk niet dat jij de enige bent die hem ontspannen kan maken. Het enige verschil tussen jou en mij, is dat jij inmiddels loopt te smeken of je je naar zijn kamer wilt brengen en ik daarin tegen, ken mijn plek en heb waardigheid. Je kut is inmiddels een openbare plek waar iedereen binnen kan dringen wanneer die wilt. Have a good night, sweetie.' Mijn rode haren legde ik keurig netjes achter mijn schouders neer en bekeek de tekst die getatoeërd was op mijn huid terwijl ik langs Tholomew naar boven liep.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 21:46 ]


    Let it come and let it be

    Endure schreef:
    Nice, waar is zij? :'D Of staat ze op het dek? Daar stuur ik Eleanor niet op af ;p

    Jason is er ook (Kapitein), hij loopt net weg van Rose terug naarbinnen.


    Let it come and let it be

    Endure schreef:
    Nice, waar is zij? :'D Of staat ze op het dek? Daar stuur ik Eleanor niet op af ;p


    Ze is nu op het dek, maar ze kan wel naar het ruim gaan...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Tholomew Crimson Adrackam

    Wanhopig greep ik mijn haar beet met mijn handen. 'Ik.. Word.. Gek!', schreeuwde ik. Stampend, met mijn hoed weer voor mijn blote borstkas liep ik de keuken in en zocht ik naar rum. 'Michelle kookt!' snauwde ik tegen het plafond, meer rum drinkend, en ik werd rustiger..


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Okay, dan is Jason wat logischer om tegen het lijf te lopen.

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Uiteindelijk vond ik een zak met appelen en pakt er tevreden een, met een grote grjins sloop ik de gang weer op. Niemand te zien, wat een geluk! Ik liep het hoekje om en wilde net een hap van mijn appel nemen toen ik iemand mijn kant op zag komen. beter gezegd, hij was al akelig dichtbij en kon me niet gemist hebben. De appel viel uit mijn hand en ik keek toe hoe hij naar de voeten rolde van de persoon, vanaf daar gleed mijn blik langzaam omhoog.. Mooie laarzen, mooie jas.. Hoed met pluim.. "Ah.. Argh," begon ik en kuchtte zachtjes. "Dag kapitein. Goh, ik ah.. Zal maar weer gauw aan het werk gaan hè..?" bracht ik uit, een poging om te doen alsof ik bij de bemanning hoorde. "Nou, ik.. Ik zie u nog wel hè, fijne dag nog," het laatste zei ik gehaast en ik probeerde me dan ook snel langs hem heen te werken om terug te vluchten naar het ruim.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 21:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ga ook, byee! ;3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Shay Ariana Davison
    Niemand kijkt naar me alleen Tholomew grijnst wat stom naar me.
    "Ik ben al weg, ben al weg." Zeg ik
    Ik draai me om en loopt het dek op. Ik ga zitten en ik pak een fles met Rum. Ik loop naar de meiden toe en gooi dan de fles met Rum naar Florence. Ze draait zich om en ik zet een glimlach op mijn gezicht. Ze mag soms gemeen zijn, maar lief kan ze ook zijn
    "Ik dacht dat je het wel nodig zal hebben." Zeg ik


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Michelle Latinea Drew
    Uiteindelijk vond ik Tholomew even later in de keuken. 'Sorry, Farrah heeft geen respect en denkt meteen dat ze aan de top staat en...' Ik zuchtte. 'Dat is iets wat ik na alles wat er is gebeurt, niet kan hebben.' Ook ik greep naar de Rum en nam een paar flinke slokken. Het feit dat het tussen mij en Farrah niet goed ging, mocht niet tenkoste gaan van Tholomew.
          Een onbekend meisje kwam de keuken binnen en begroette me, maar ik groette niet terug. Mijn blik was nog altijd gericht op Tholomew, die zich lijkt te verdiepen in de flessen Rum.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 9:10 ]


    Let it come and let it be

    Shay Ariana Davison
    Florance knikt enkel naar me en ik loop weer het dek op.
    "Het leven hier is zo moeilijk." Mompel ik
    Ik loop naar Michelle toe die in de keuken is en plof dan neer op een stoel.
    "Hey." Zeg ik vriendelijk


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Jason Porter Isidoris
    'Wacht,' brulde ik. Het meisje stopte geschrokken. 'Wát doe je hier?' Ze hoorde hier niet, ik merkte het aan haar nerbeuze houding en haar gezicht had ik nog nooit gezien. Dat moest wel iets betekenen.


    Let it come and let it be

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Hij brulde dat ik moest wachten en geschrokken bleef ik stilstaan. "Wát doe je hier?" vroeg hij me. "Wel.. Kijk, ik ah.. het zit zo.. Ik.. namelijk.." stamelde ik, maar kwam niet goed uit mijn woorden. Dit was een ramp! "Kielhaal me niet..?" vroeg ik met klein stemmetje terwijl ik hem voorzichtig aankeek. Ik wilde nog niet dood, er moest een oplossing zijn.. Misschien was hij wel niet iemand die zomaar iedereen uitmoordde? Toch? Ach, wie hield ik voor de gek, hij was de kapitein van een piratenschip. Waarom had ik geen ander schip uitgekozen. Ik vervloekte mezelf en probeerde een mogelijke oplossing te bedenken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.