• Kapitein Tholomew, een van de beruchtste piraten is ontsnapt aan de galgen, en heeft een nieuwe schip en crew opgebouwd door de jaren heen. Nu zijn er andere piraten die zijn hoofd heel erg graag op een zilveren plaat willen hebben. Anderen hebben stiekem toch een zwak voor hem, en sparen zijn leven als ze hem zien. Anderen willen hem dopen tot kapitein van zijn schip, en dan heb je ook weer mensen die bedriegen en liegen om bij 'm in de buurt te komen. Geliefd, befaamd, gehaat. Wie vangt deze kapitein, en wie steelt hem dan weer?

    Regels:
    -Actief Blijven.
    -Je kan altijd joinen.
    -Geen beroemde personen op Tholomew na... >___>
    -Het is een RPG, dus je schrijft in verhaalvorm.
    -Have fun. c:

    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Wapens:
    Wat ben je:
    Extra:

    Personages en hun taak:
    Kapitein Tholomew Crimson Adrackam.
    Michelle-De beste vriendin.
    Aria-Onbekende.
    Rose Woods-Jagende chick. ;D
    Jason Porter Isidoris- Kapitein van het vijandelijke schip.
    Shay Ariana Davison-Beste vriendin Tholomew en crew.
    Toke-Zsofi-Leidster klopjacht.
    Eleanor Reigns-Verstekeling.
    Cole Kingstone-Nog onbekend.
    Julan Abagnale-Rechterhand Toke.
    Farrah Arabellah-De vrouwelijke gunsteling van Tholomew. c:
    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Jack W. Grell- Scheepsarts.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:35 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Shay Ariana Davison
    Niemand begrijpt me hier. Waarom ben ik nog hier? Oja ik moest zo stom zijn om mijn ouders te vermoorden. Een stemmetje in mijn hoofd zei: Shay je hebt de goeie keuze gemaakt. Liever hier of gematreldt worden door je ouders?
    de tranen wellen op en een eenzame traan rolt over mijn wang. Ik kijk op en zie hoe niemand mij helpt. Wat een aardige mensen weer, zeg? Jezus ze kunne me toch wel even helpen?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 20:58 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Michelle Latinea Drew
    'Ja het gaat, I'm getting used to it.' Ik nam de fles rum aan en nam een flinke slok, terwijl ik het arrogante kind negeerde. 'Dankje,' zei ik toen ik de fles terug aan het meisje gaf. Het deed me goed te weten dat er ook nog lieve mensen bestonden op dit schip.


    Let it come and let it be

    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Ik keek geruststellend naar Michelle. ''Loop even met me mee.'' zei ik uitnodigend. Ik wachtte niet af en beende al een weg over het dek, maar uiteindelijk stopte ik en wachtte totdat Michelle me volgde. ''Farrah moet je negeren, ze is hier alleen voor Tholomew.''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Farrah Arabellah - Tholomew's schip

    Hah. Gelukt. Ik zou niet kielgehaald worden, en dat Michelle-kind had m'n hoofd er niet afgerukt, hoewel er nog wel steeds een rode handafdruk op mijn gezicht stond. Ach, met wat make-up was dat er zo af te krijgen. Giftig keek ik naar Michelle en die andere, wiens naam ik nog steeds niet wist. Nu deden ze opeens alsof ze vriendinnen waren? Tsssh. Ik merkte dat mijn bloed alweer begon te koken, en keek ze beiden met een verwrongen gelaat aan voordat ik achter dat meisje wiens naam ik niet wist aanliep. Ik greep haar bij haar kleding vast. "En waarom ben jij hier dan?"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Michelle Latinea Drew
    Ik volgde haar op de voet. 'Farrah moet je negeren, ze is hiet alleen voor Tholomew,' klonk haar lieve stem. 'Dat had ik al door, ze is een slet eerste klas.' In al die jaren dat ik hier zat, was ik al die tijd afgeschermt en hielp enkel achter de schermen, terwijl ik mezelf zo ontzichtbaar mogelijk omhoog werkte. Nu pas merkte ik hoe het leven hier werkelijk was.


    Let it come and let it be

    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Wie dacht Farrah dat ze was? De vrouw van Tholomew. Ze was misschien genot voor hem, maar niets meer dan een insect voor mij. Ik draaide me wild om en keek haar met een kwade blik aan. ''Ik ben hier langer dan jij en uiteindelijk wint de gevreesde het van de hoer. Sorry.'' Ik trok haar aan haar haren en wist haar met gemak op haar knieeën te krijgen. ''Nu, blijf daar zitten en kijk me nooit meer aan. Hoor je me?''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Shay Ariana Davison
    Ik kijk op en loop naar het 'kantoor' van Tolomew. Ik aarzel even maar ik zal het wel moeten. Ik sla mezelf tegen mijn wang en besef dat dit geen droom is. Ik knijp nog even zachtjes in mijn hand en klop dan op de deur.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Farrah Arabellah - Tholomew's schip

    Ik werd aan mijn hare getrokken en op mijn knieën geduwd en siste het uit van woede, maar eigenlijk had ik al zoiets verwacht. In slechts een seconde tijd had ik mijn mes al getrokken, en omdat ik op mijn knieën zat kon ik niet bij haar keel, maar haar buik leek me ook een kwetsbare plek. Ik hield de punt van mijn mes ertegenaan terwijl ik zo denigrerend mogelijk vroeg: "Nee? Wat zei je, ik hoorde je niet. Kun je het nog eens herhalen, schatje?"


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Tholomew Crimson AdRackam.

    Eenmaal aangeschoten sloot ik mijn ogen, en leunde naar achter, realiserend dat ik een ernstig tekort had aan… Nou ja.. Liefde. Ik droomde een beetje weg bij het feit dat Farrah me genot gaf, maar geen liefde. Wanhopig zuchtte ik, en goot de hele fles rum naar binnen. Halfnaakt met alleen een broek aan, en laarzen, en een hoed op strompelde ik naar buiten. 'Nu even niet, love.', mompelde ik tegen het meisje dat voor mijn deur stond. Toen liep ik verder tot ik op het balkon stond en schreeuwde: 'W.. Waar is de rum ook al weer, huh?!' Ik negeerde de vechtende meisjes maar voor mijn bestwil.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 21:06 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Florence Isabella Nouvelle Savarin-Lid van Tholomew's crew.
    Dacht ze dat ik bang was? Ik had genoeg littekens over gehouden aan verschillende messen. Ik grijnste en herhaalde uitdagend wat ik zei. Vervolgens greep ik naar haar pols, van de hand waar ze het mes inhield, en draaide deze om. Het mes viel als een levenloos iets op het dek. Ik trok Farrah's hoofd ver naar achteren en drukte mijn kleine mes op haar keel. ''Blijf uit mijn buurt, ga naar Tholomew toe ofzo.''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik hoorde hem niet naar de deur lopen ofzo dus klop ik nogmaals maar harder op de deur.
    "Doe eens open." Zeg ik
    Typisch Tolomew hij doet nog steeds niet open. Kan hij niet gewoon even opstaan uit die stoel van hem?
    Naja ik wacht wel even. Ik kijk even om naar de vechtende meiden en lach dan zachtjes. Stom zeg. Ik tik ongeduldig met mijn vinger op mijn kompas en stamp dan met mijn laarzen op de grond.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 21:15 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    Ik hoorde hem niet naar de deur lopen ofzo dus klop ik nogmaals maar harder op de deur.
    "Doe eens open." Zeg ik
    Typisch Tolomew hij doet nog steeds niet open. Kan hij niet gewoon even opstaan uit die stoel van hem?
    Naja ik wacht wel even. Ik kijk even om naar de vechtende meiden en lach dan zachtjes. Stom zeg. Ik tik ongeduldig met mijn vinger op mijn horloge en stamp dan met mijn pumps op de grond.


    You've got to be kidding.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    (...)

    You've got to be kidding.


    Agh sommige mensen nemen spullen mee als ze vluchten voor de politie omdat ze hun ouders hebben vermoordt


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    (...)

    Agh sommige mensen nemen spullen mee als ze vluchten voor de politie omdat ze hun ouders hebben vermoordt


    Dat bedoelde ik niet. Het speelt zich af op zee, lang geleden, niemand had daar een horloge of pumps. Just sayin'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Farrah Arabellah - Tholomew's schip

    Mijn grabbelende vingers zochten op het dek naar mijn mes, dat nét iets te ver weg lag om nog bij te kunnen, terwijl ik me losrukte uit de greep van het meisje. Het lukte me half - de helft van mijn kapsel hing nog steeds in haar handen, en hield mij ook nog verbonden met haar, terwijl ik eindelijk mijn mes greep. Oké dan. Wat nu? Mijn haar doorsnijden en ervandoor gaan? Dat nooit - mijn kapsel was mijn trots. Dan maar de moeilijker weg - alles voor mijn schoonheid. Ik klemde het mes nu steviger in mijn hand en zag toen vanuit mijn ooghoeken Tholomew lopen. Daar was mijn kans. Gauw fakete ik grote tranen, en schreeuwde en gilde dat het een lieve lust was. Als hij nú niet keek, dan was hij een stomme idioot.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.