• Members of the WAG-gang

    Baildon - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Camino - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Jawaad - Elena - WAG van David Villa.
    Unpretty - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    YoungGun - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.
    Retweet - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Futurism - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Cosmopolite - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.



    The most awesome people in the world Love you guys <3

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 22:02 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Stroomuitval?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jhup. Lynn heeft het hier nog gepost.


    Tears are words the heart can't say.

    Ja, volgens mij heb ik dat nog gezien :W
    Was de stroom lang uitgevallen?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Beyoncé is zwanger *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    2 uur. Ik schrok me rot toen opeens mijnw ekker begon te pinken. Hha leuk in de pikkedonker op de nitendo gespeelt.


    Tears are words the heart can't say.

    Stroom is opzich niet zo erg
    Wij hadden een keer in een stuk van de wijk dat het water niet meer deed, dat is echt een ramp! Gelukkig was ik de hele dag bij Laura, en die hadden wel water (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Stroom is hier niet echt handig hoor. Want wij leven op het 2de verdiep he. Dus dan lig je met je kont van de trap af.


    Tears are words the heart can't say.

    Ja, oke
    Maar zonder water kun je niet douchen, geen wc doorspoelen, geen water drinken, geen handen wassen, niet je tandpasta wegspoelen als je dat in de gootsteen hebt uitgespuugd D:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ga me even klaarmaken


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jha weet ik.
    Oke (:


    Tears are words the heart can't say.

    Hallotjes.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Anne! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik wil vanavond naar het ziekenhuis maar mijn vriend zegt dat ik beter thuis kan blijven omdat ik morgen naar school moet. Dan kan ik beter ontspannen ipv in zo'n ziekenhuis te gaan zitten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Je vriend heeft wel een beetje gelijk vind ik. Ik ga tijdens school ook ni tnaar nieuwpoort gaan.


    Tears are words the heart can't say.

    Maar ik voel me dan zo slecht. Hij is mijn vriend, ik moet hem steunen. Zijn moeder is er altijd voor mij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.