• Oke, ik word bang.
    Er werd net bij mij in de tuin op het raam geklopt.
    En nu hoor ik elk geluidje in huis.
    En ik zit alleen beneden.
    Oke, iemand tips?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Muziek opzetten en GSM bij de hand houden. ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Naar boven gaan?


    I love you Tim

    Naar je kamer gaan, TV aanzetten en Nickelodeon kijken en gaan slapen (:
    Doe ik altijd n___n
    En Telefoon in aanslag, doe ik ook ;'p Al is er toch nooit wat n___n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Padalecki schreef:
    Muziek opzetten en GSM bij de hand houden. ^^


    Ik heb mijn mobiel. En de tv staat aan.

    Nu lijkt het alsof er iemand over het raam krast..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    (...)

    Ik heb mijn mobiel. En de tv staat aan.

    Nu lijkt het alsof er iemand over het raam krast..


    Weet je, toen ik eens ergens was gaan babysitten hoorde ik ook zo'n enge geluiden. Alsof er op het terras (dat enkel gescheiden is met de woonkamer door een groot raam) met de stoelen werd bewogen. En uiteindelijk bleek dat gewoon hun hamster te zijn dat in zijn rad bewoog. :'D Maar ik was toen ook zoooo bang!

    Dus kijk eens rond, wie weet komt het geluid wel ergens anders vandaag?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dat van die krassen lijkt alleen maar zo, omdat je je dingen inbeeld. Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer je gedachten te verzetten, er niet meer aan te denken door iets te lezen, of TV te kijken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Padalecki schreef:
    (...)

    Weet je, toen ik eens ergens was gaan babysitten hoorde ik ook zo'n enge geluiden. Alsof er op het terras (dat enkel gescheiden is met de woonkamer door een groot raam) met de stoelen werd bewogen. En uiteindelijk bleek dat gewoon hun hamster te zijn dat in zijn rad bewoog. :'D Maar ik was toen ook zoooo bang!

    Dus kijk eens rond, wie weet komt het geluid wel ergens anders vandaag?


    de vaatwasser maakt geluid, maar dat geluid is anders.
    Verder zie ik niet iets dat raar geluid maakt.
    Ik ga denk ik gewoon slapen.
    Probleem; ik moet nog naar de andere kant van de kamer omdat de tussendeur nog dicht moet (die verbind de garage met het huis) 0.o


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    (...)

    de vaatwasser maakt geluid, maar dat geluid is anders.
    Verder zie ik niet iets dat raar geluid maakt.
    Ik ga denk ik gewoon slapen.
    Probleem; ik moet nog naar de andere kant van de kamer omdat de tussendeur nog dicht moet (die verbind de garage met het huis) 0.o


    Succes! ;D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Hahaha, sukkel! Waarschijnlijk heb je net ook nog enge filmpjes zitten kijken, deugniet. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    HAHAHA altijd als ik alleen ben thuis word ik gek haha. Ik weet nog een keer ben ik met messen naar boven gegaan, en toen was ik half boven en toen dacht ik hardop ‘‘Maar geesten kunnen tegen messen?’’ Dus toen pakte ik een Jezuskruis en hield ik het voor me uit. Bleek het het raam te zijn hahaha.

    En ook ben ik best bang in het donker. Dus toen was ik eens 's avonds met mijn nichtje alleen thuis. En ik zat op de kantoorkamer waar de computer staat. Dan moet ik een gang over als ik naar de keuken of woonkamer wil ofzo. Dus ikhad dorst. Ik rende als een bezetene de gang over, en aangekomen bij de keuken/woonkamer/trappenhuis wist ik niet welk licht ik het snelst moest aandoen.

    Ik ben echt een idioot :')


    Rainbows on my staircase ~