• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:41 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Oh holy shit! Voor verkrachting? o___O'
    Wow, ehm... Je kan er inderdaad niks aan doen, maar ik zou eens heel lief gaan aankloppen en zeggen dat die beschuldigingen van hem helemaal fout zijn, aangezien je niet met deuren e.d. gooit...
    Veel succes! D:

    Btw, ik haat mijn buren ook. Ze zitten altijd gezellig te babbelen op hun terras om 3 uur in de nacht. En elke zondag morgen begint er zo ene buur te DRUMMEN, ik krijg er serieus koppijn van, want dat doet die dus zò luid!
    Ik hààt hem.


    Where there is a sea there are pirates...

    Misschien kan je met jouw ouders praten die dan met de buren gaan praten? :o
    Want dat hij dat tegen jou zegt, vind ik best overdreven hoor ;o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Captain schreef:
    Oh holy shit! Voor verkrachting? o___O'
    Wow, ehm... Je kan er inderdaad niks aan doen, maar ik zou eens heel lief gaan aankloppen en zeggen dat die beschuldigingen van hem helemaal fout zijn, aangezien je niet met deuren e.d. gooit...
    Veel succes! D:

    Btw, ik haat mijn buren ook. Ze zitten altijd gezellig te babbelen op hun terras om 3 uur in de nacht. En elke zondag morgen begint er zo ene buur te DRUMMEN, ik krijg er serieus koppijn van, want dat doet die dus zò luid!
    Ik hààt hem.

    Jaa verkrachting idd! o.O Daarom durf ik er ook niet zo hard op in te gaan. Maar ik bonk serieus niet op de trap of gooi ook niet met deuren o.o En ik vind het gewoon lef hebben dat hij dat tegen mij durft te zeggen terwijl hun elke ochtend lawaai maken! Dikke mongolen ;$


    Sometimes it's best not to care.

    Jesssie schreef:
    Misschien kan je met jouw ouders praten die dan met de buren gaan praten? :o
    Want dat hij dat tegen jou zegt, vind ik best overdreven hoor ;o

    Jaa ik zal het morgen ook even tegen mijn mam zeggen dat ik er op aangesproken ben o.O Ze is nu helaas niet thuis ;(


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    Jaa verkrachting idd! o.O Daarom durf ik er ook niet zo hard op in te gaan. Maar ik bonk serieus niet op de trap of gooi ook niet met deuren o.o En ik vind het gewoon lef hebben dat hij dat tegen mij durft te zeggen terwijl hun elke ochtend lawaai maken! Dikke mongolen ;$

    Zal ik met je meegaan? Ik kan goed vechten, dus als hij iets probeert, hahaha! :'D
    Waar woon je ergens?
    Maar echt, dat die naast jou woont! o__O
    En dan ben je ook nog zo mooi, wow, ik zou mezelf gewoon echt opsluiten ver weg van zo'n creep!
    Dus, ik zou gaan zagen dat je slaap nodig hebt, dat je bv elke avond laat moet werken, weetikveel, en dat zij je slaap gewoon verstoren! En dan moeten zij ook maar niet zagen over dat jij met deuren smijt... Wat een rare mensen, serieus... :s


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Zal ik met je meegaan? Ik kan goed vechten, dus als hij iets probeert, hahaha! :'D
    Waar woon je ergens?
    Maar echt, dat die naast jou woont! o__O
    En dan ben je ook nog zo mooi, wow, ik zou mezelf gewoon echt opsluiten ver weg van zo'n creep!
    Dus, ik zou gaan zagen dat je slaap nodig hebt, dat je bv elke avond laat moet werken, weetikveel, en dat zij je slaap gewoon verstoren! En dan moeten zij ook maar niet zagen over dat jij met deuren smijt... Wat een rare mensen, serieus... :s

    Ja kom maar naar me toe, haha. Woon in stadskanaal, ligt ergens in provincie Groningen x) En jij dan? (:
    Aw, vind je me mooi? ;$ Thankyouuu :3 Ach ik erger me gewoon zo aan die buren dat ik zooo chaggie van hun word als ze tegen mij gaan zeuren over lawaai en dat ze daar gek van worden. Nouuu wij worden niet gek zeker hier. We kunnen niet eens normaal praten sochtends of uitslapen want dat boort door het hele huis heen o.O


    Sometimes it's best not to care.

    Dude D: ga verhuizen en kom hier wonen D: bij me pa in de straat is nog een huis te koop ;D ben je gelijk van hem af :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    Dude D: ga verhuizen en kom hier wonen D: bij me pa in de straat is nog een huis te koop ;D ben je gelijk van hem af :$

    Waaar woon je dan! ;D
    Ik zou zooo graag willen verhuizen, haha x'D


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    Ja kom maar naar me toe, haha. Woon in stadskanaal, ligt ergens in provincie Groningen x) En jij dan? (:
    Aw, vind je me mooi? ;$ Thankyouuu :3 Ach ik erger me gewoon zo aan die buren dat ik zooo chaggie van hun word als ze tegen mij gaan zeuren over lawaai en dat ze daar gek van worden. Nouuu wij worden niet gek zeker hier. We kunnen niet eens normaal praten sochtends of uitslapen want dat boort door het hele huis heen o.O

    Ik woon in Antwerpen. Ö
    Dat is nogal ver, :'d
    Hahaha, kan je die gast zijn hyves geven? Hoe oud is die eigenlijk? Want echt waar, gevangenis. o__O
    Hoelang heeft die er gezeten? En woont die nog steeds bij zijn ouders? :'d
    What a losaaaah...

    En ja, jij bent mooi.


    Where there is a sea there are pirates...

    HOLY CRAP!!!! Verkachting?
    De klootzak.
    Wow ik heb nu eigenlijk ook een hekel aan e buren maar ik ken ze niet, maar vaak lig ik om 10 uur nog te slapen.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Embrace schreef:
    (...)
    Waaar woon je dan! ;D
    Ik zou zooo graag willen verhuizen, haha x'D


    Dude D: ik ben Syll D:
    Veendam weet je nog ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Dude D: ik ben Syll D:
    Veendam weet je nog ;D


    Dus ik moet naar Veendam! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Dus ik moet naar Veendam! :Y)


    Oh, crap..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jesssie schreef:
    Misschien kan je met jouw ouders praten die dan met de buren gaan praten? :o
    Want dat hij dat tegen jou zegt, vind ik best overdreven hoor ;o

    Dat is best problematisch. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'