• Oemg!
    Ik móet dit echt heel ff kwijt kunnen want dit is niet normaal meer! Serieus! En jaah, het gaat dus over mijn moeder die zich helemaal niet als mijn moeder gedraagt maar als een soort van 15 jarige ofzo o,O. Het zit namelijk zo;
    Sinds ze ToHo kent praat ze er ver de hele dag over, ze lijkt net een gefreakte kip ofzo. Ik meen het, ze is nog gefreakter dan al die gefreakte fans die er nogmaar net zijn bijgekomen en die al gillen terwijl ze hu naam alleen maar horen. Ze zit zo besig; Georg, dat is toch een supersexi gast. Rawrr die is echt heet. En dan zit ik daar een beetje aan een TRAUMA bijna. Oemg, solly maar zo kan het gewoon niet verder. En als ik dat zeg dat ze moet kappen zegt ze; Ach, ik doe toch wat ik wil? En ik voel me zo jong als ik maar wil zijn. Zit ik daar van; Jah, voor mij goed maar verneder me er please niet mee in bijzijn van andere mensen!

    Soow dit moest er ff uit.

    Omg arme schat ;S
    Zit met je in.
    <3.


    -

    Schat arme jij!<3

    Misschien mag je je haar nu wel kleuren XD
    Of uhm je moeder wil toch niet mee naar ToHo in NL dan he?


    I do not hook up.

    Maybe moet je tegen haar zeggen dat je het niet fijn vind dat ze zo doet en niet van'mam kap nou'. Je moet dan zeggen'mam kvind niet fijn als je zo praat,kan je dat aub doen als ik er niet bij ben' of iets in die richting. Als dat niet werkt,moet je je ma met iets anders irriteren,zoals de hele tijd over iemand anders praten. Als zij dan zegt dat ze het irri vind en dat je ermme moet ophouden,dan kan je zeggen dat ze net zo bezig bent ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    whaha ^^


    when words fail, music speaks.

    Ik heb van mijn moeder ook wel eens gehad dat ik een helen anderen kant van der zag.

    Heb medelijden met je.


    Heb je meschien niet veel aan maar toch.

    Trouwens je moeder lijkt me best wel cool XD


    I do not hook up.

    Arme jij <3

    xD


    I need you like a heart needs a beat

    ben ik nou de enige die haar geholpen heeft 0o
    Stomme vissenkoppen ><


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Schat arme jij!<3

    Misschien mag je je haar nu wel kleuren XD
    Of uhm je moeder wil toch niet mee naar ToHo in NL dan he?


    Jawel >,<
    Ze móet pêr se mee omdat ik ; 'Nog maar 12 ben en niet alleen nar een concert mag' zo zegt zij. Vind het dom want mijn zus mag binnenkort alleen naar Snoop Dogg& naar de TMF awards en dat mag ik dan weer niet. Ze komt allesinds mee naar ToHo in NL maar dan gaat ze waarschijnlijk wel zonde rmij naar huis of gaat ze erges dicht waar jij woont overnachten in een hotel zodat ze niet zuper veel over en weer moet rijden.

    zo ey!
    Zeg gwn wat je er ECHT van vind, niet van ± hou ff op,wil je ff kappe,
    want dan komt het miss niet helemaal over :O


    don't Worry...Be gay.

    Renee, m'n moeder kan sóms heel soms wel cool zijn maar meestal verkoopt ze super veel streken en zwaait ze zo met d'r haar enzoo >,<

    sorry ik vind het echt erg voor je.maar het is en klinkt gwn een beetje grappig!
    maar nog eens sorry ik kan je hier niet bij helpen!


    I need you like a heart needs a beat

    Ach, doe geen meoite. Ik begin eerst altijd tegen haar van; Mam, wil je aub over iets anders praten? Ik vind het eigenlijk niet zo leuk dat je daarover altijd praat. Maar dan gaat ze verder enzoo en dan beginnen ik en m'n zus het beu te worden en beginnen we wel van; Mam! Ieuwll! Dat moeten we écht niet horen geloof ons! Of, Je bent getrouwd o,O

    Renee, m'n moeder kan sóms heel soms wel cool zijn maar meestal verkoopt ze super veel streken en zwaait ze zo met d'r haar enzoo >,<

    Je moeder wil gewoon zijn zoals jouw (A)
    Beschouw het als een compliment x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.