• Vele meiden hebben een droom. De ene een carrière in de mode, de andere wilt een carrière als danslerares, de ander wilt voetballen en ik? Koken, dat is mijn ‘passie’, om het zo maar even te noemen. Het is uitgegroeid van hobby tot een soort van werk. Ik zat nog op de kookschool, maar dat veranderde toen er een band een nieuwe kokkin kwam vragen. Want hun anderen kokkinnen stopten ermee. In onze klas hadden sommige meiden, met name een beetje de huppeltjes, al eens van hun gehoord. Toen ze het nieuws hoorden gingen ze zich uitsloven. Ik daarin tegen had nog nooit van h un gehoord en wist ook niet waarom ze allemaal zo panisch deden. Maar, toen ik ze ontmoette had ik het liefst één ding gehad: dat ik niet uitgekozen zou worden. Het waren vier jongens en twee daarvan mocht ik nu al niet. Natuurlijk, het zat mij niet mee. Samen met Tanja, mijn beste vriendin, werd ik uitgekozen. Het enigste wat me zei om mee te gaan was dat je hierdoor verder in het vak kwam. En die jongens? Één zou ik er toch niet mogen, en dat was Tom.

    wat denken jullie leuk of niet?


    I belief in love.

    ow ik ben erbij vergeten zeggen dat je het niet mag kopieëren zou ik nogal beu van lopen (':


    I belief in love.

    hij ziet er mij nice uit.


    i'm just a boy.

    Nice ^^


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    coowl doen!(A)


    LikeYourTheBestHoney..<33

    SUPA GOED!