• Oemg!
    Ik móet dit echt heel ff kwijt kunnen want dit is niet normaal meer! Serieus! En jaah, het gaat dus over mijn moeder die zich helemaal niet als mijn moeder gedraagt maar als een soort van 15 jarige ofzo o,O. Het zit namelijk zo;
    Sinds ze ToHo kent praat ze er ver de hele dag over, ze lijkt net een gefreakte kip ofzo. Ik meen het, ze is nog gefreakter dan al die gefreakte fans die er nogmaar net zijn bijgekomen en die al gillen terwijl ze hu naam alleen maar horen. Ze zit zo besig; Georg, dat is toch een supersexi gast. Rawrr die is echt heet. En dan zit ik daar een beetje aan een TRAUMA bijna. Oemg, solly maar zo kan het gewoon niet verder. En als ik dat zeg dat ze moet kappen zegt ze; Ach, ik doe toch wat ik wil? En ik voel me zo jong als ik maar wil zijn. Zit ik daar van; Jah, voor mij goed maar verneder me er please niet mee in bijzijn van andere mensen!

    Soow dit moest er ff uit.

    Maar dát lieverd is het niet voor mij want ik wil niet op m'n moeder óf m'n vader lijken. Niet op m'n moeder omdat zij soms irritant is en te rap boos word en ook té veel streken verkoopt. En niet op m'n vader omdat hij slaat >,<

    Renee, m'n moeder kan sóms heel soms wel cool zijn maar meestal verkoopt ze super veel streken en zwaait ze zo met d'r haar enzoo >,<

    XD Dat lijkt me echt grappig (: Maar ht is echt spijtig voor je!<3


    I do not hook up.

    OMG x|
    Mijn moeder is niet eens zo erg... nujaa, ze heeft het hele huis behangen met posters van Johnny Depp. Not so cool dus x|
    Ze begon een keer half te janken toen ze geen poster van hem kreeg. OMG zo beschamend

    Arme jij:(


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.