• Ik woon zo in een straat met 16 huizen en in de meeste van die huizen wonen koppels met kinderen tussen de 4-8 ofzo. Nu lekker leuk voor mijn zusje want daar kan zij mee spelen, maar daar gaat het nu niet om.
    Een van haar vriendjes in de straat ging vandaag verhuizen en ik had natuurlijk my fingers crossed in de hoop dat er eens iemand van mij leeftijd zou komen wonen, bij voorkeur van het mannelijke geslacht en sexy.
    Blijken het weer ouders met midgets te zijn.
    Really, really? Ik krijg nooit mijn pleziertje :-(

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 17:51 ]

    Ocharme,woont er dan niemand kort bij je waarmee je bevriend bent?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Grover schreef:
    Ocharme,woont er dan niemand kort bij je waarmee je bevriend bent?

    Nee, het zijn hier al koters. snif ;_;

    McTrusty schreef:
    Ik woon zo in een straat met 16 huizen en in de meeste van die huizen wonen koppels met kinderen tussen de 4-8 ofzo. Nu lekker leuk voor mijn zusje want daar kan zij mee spelen, maar daar gaat het nu niet om.
    Een van haar vriendjes in de straat ging vandaag verhuizen en ik had natuurlijk my fingers crossed in de hoop dat er eens iemand van mij leeftijd zou komen wonen, bij voorkeur van het mannelijke geslacht en sexy.
    Blijken het weer ouders met midgets te zijn.
    Really, really? Ik krijg nooit mijn pleziertje :-(
    als ik niet met mijn moeder in deze straat was gaan wonen, had ik nooit mijn aller beste vriend leren kennen die 4 huizen verder woont hihi, ookal is hij en stukje jonger, maar dat maakt niet uit :Y)

    maar het is echt niet leuk als er niemand in je straat woont van je leeftijd enzo, bij mij is dat ook - behalve die vriend dan - dus ik moet altijd naar andere straten toe waar mijn vriendinnen wonen, gelukkig is dat niet zo heel ver weg.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 17:53 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik weet hoe je je voelt, bij mij in het dorp komen er ook steeds alleen maar kleine kinderen bij.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    In mijn straat wonen enkel kleuters en bejaarden. De enige mensen die ik een beetje kende, zijn allemaal verhuisd in enkele maanden tijd waardoor ik nu, na een half jaar, nog steeds niemand ken en mijn twee vriendinnen zijn ook verhuisd. I know how you feel. (krul)


    Has no one told you she's not breathing?

    Taize schreef:
    Ik weet hoe je je voelt, bij mij in het dorp komen er ook steeds alleen maar kleine kinderen bij.

    Erg hé, ik ben met niemand in het dorp bevriend (bloos)

    Ik woon in de straat met allemaal oudere mensen zonder kinderen :')
    Dat is nog erger vind ik :)
    Kleintjes kan je nog bang maken als ze lastig doen (A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    Ik woon in de straat met allemaal oudere mensen zonder kinderen :')
    Dat is nog erger vind ik :)
    Kleintjes kan je nog bang maken als ze lastig doen (A)

    Ja als ze lastig doen tegen mijn zusje, zeg ik altijd dat ze moet zeggen dat ik naar buiten ga komen en dat het rap voorbij zal zijn x:

    Omg! Dat heb ik ook! Eerst hadden we als buren een gezin met drie hele kleine vervelende jongetjes, die dag in dag uit bij ons waren. Ze moesten weg want papa was een crimineel met een wietplantage.
    Nu zit er een volgende gezin, die tekkels fokken en twee kleine kindjes die geen opvoeding hebben gehad en alleen maar gillen en krijsen en die hondjes die keffen.
    Maar ze gaan verhuizen! Dus ik hóóp echt dat er nu een leuk gezin komt wonen :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ken ook niemand echt in mijn straat, dus ja. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    AshKetchum schreef:
    Omg! Dat heb ik ook! Eerst hadden we als buren een gezin met drie hele kleine vervelende jongetjes, die dag in dag uit bij ons waren. Ze moesten weg want papa was een crimineel met een wietplantage.
    Nu zit er een volgende gezin, die tekkels fokken en twee kleine kindjes die geen opvoeding hebben gehad en alleen maar gillen en krijsen en die hondjes die keffen.
    Maar ze gaan verhuizen! Dus ik hóóp echt dat er nu een leuk gezin komt wonen :3

    Omfg :x Hopelijk voor je ja! D:

    Haha, dat ken ik! Ik woon hier met alleen maar aso's, de politie komt hier dan ook vaak genoeg! Maar nu is er iemand hier verhuisd, dus ik houd mijn vingers ook gekruisd! Hopen dat ik iets meer geluk heb! :'D

    Ik weet hoe je je voelt.
    Bij mij in de straat speel ik met kinderen van 8 en 6 jaar.
    Kan je moeilijk over meisjes dingen praten en zo.
    En bij mijn mama woont er wel iemand maar
    -Ik haat hem om een reden
    -Hij zit op mijn school dus ik zie hem al teveel
    -Hij is oversekst


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    McTrusty schreef:
    (...)
    Nee, het zijn hier al koters. snif ;_;


    Pfft bij mij in de buurt wonen heel veel jongeren maar dat is niet altijd even leuk. Ze halen grapjes met je uit,maken te veel herrie en ze kijken je aan als idioten die nog nooit een meisje hebben gezien -dat zijn dus de jongens -


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Taize schreef:
    Ik weet hoe je je voelt, bij mij in het dorp komen er ook steeds alleen maar kleine kinderen bij.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.