• Ja, ik moet ontzettend nodig plassen (zo'n 2 uur lang), maar ik kan m'n warme bedje gewoon niet uitkomen.
    FML (krul)
    Wie heeft dat probleem nog meer?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    (...)
    Nu heb ik wel medelijden, ik moet alleen maar de gang oplopen namelijk.

    Nu is trap af nog het ergste niet, maar trap op. Zodra ik boven ben, is al die energie van het slapen weer verdwenen. (cat)


    Let it come and let it be

    Kingcrawler schreef:
    's Avonds hou ik het altijd in tot het echt niet meer gaat en 's ochtends sta ik op en als ik dan nog moe ben kruip ik daarna terug om verder te slapen.
    Ik heb vooral last van het inhouden als ik weg ben en daar veel drink en als ik dan een keer begin met te gaan dan blijf ik bezig. (cat)

    's Ochtends hou ik het ook op, haha dan ga ik verder slapen en als ik dan wakker word moet ik wel. Of soms ook niet meer, maar dat is heel raar, 's nachts heb ik ook vaak honger en in de ochtend dan niet meer.
    Hahaha zuipschuit :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Nu is trap af nog het ergste niet, maar trap op. Zodra ik boven ben, is al die energie van het slapen weer verdwenen. (cat)

    Ja snap ik, dat heb ik al als ik alleen de gang maar op moet lopen dus ja. Of met 1 trap heb ik dat al, dus ik heb medelijden!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    (...)
    Ja snap ik, dat heb ik al als ik alleen de gang maar op moet lopen dus ja. Of met 1 trap heb ik dat al, dus ik heb medelijden!

    Life is unbeleveable hard to me (huil)


    Let it come and let it be

    Ga weer slapen of houd je mond. Gemeen om werkende mensen zo te pesten. :']


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    S'avonds ga ik altijd plassen voor ik ga slapen en s'ochtends als ik opsta ook en het gaat altijd goed.


    SLOAN.

    AshKetchum schreef:
    Ik heb er nu geen last van, maar het komt me heel bekend voor 8D


    They fell in love, didn't they?

    Paralize schreef:
    S'avonds ga ik altijd plassen voor ik ga slapen en s'ochtends als ik opsta ook en het gaat altijd goed.

    Ja zo doe ik het ook, want ik ben ontzettend lui.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sadistic schreef:
    Ga weer slapen of houd je mond. Gemeen om werkende mensen zo te pesten. :']

    Hahaha sorry, ik geniet nog even van m'n laatste dagje echte vakantie, want morgen moet ik 15 uur of langer in de auto zitten en daarna begint m'n sociale leven ook weer. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Life is unbeleveable hard to me (huil)

    Ja, ik zou het echt niet trekken als ik jou was hoor (huil)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    (...)
    's Ochtends hou ik het ook op, haha dan ga ik verder slapen en als ik dan wakker word moet ik wel. Of soms ook niet meer, maar dat is heel raar, 's nachts heb ik ook vaak honger en in de ochtend dan niet meer.
    Hahaha zuipschuit :Y)

    Als ik dan 's ochtends al eens blijf liggen moet ik als ik dan opnieuw wakker word wel meteen gaan want dan komt het ineens weer vol op haha. Ohja, 's nachts honger en dan 's ochtends niet meer heb ik ook. Al heb ik ook standaard water langs mijn bed staan voor als ik honger heb en dan drink ik daar gewoon veel van. (cat) Al moet ik dan ook weer naar het toilet, zo vervelend allemaal eigenlijk. :'D

    Pfff, heb ik ook zo vaak. Nu toevallig niet, lol.


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    ATL schreef:
    (...)
    Ja, ik zou het echt niet trekken als ik jou was hoor (huil)

    Ik heb genoeg van dit leven hoor, de wc moet maar naar mij toe komen (huil)


    Let it come and let it be

    ATL schreef:
    (...)
    Hahaha sorry, ik geniet nog even van m'n laatste dagje echte vakantie, want morgen moet ik 15 uur of langer in de auto zitten en daarna begint m'n sociale leven ook weer. :Y)


    Oké nu moet je echt je mond houden, want toen ik voor het laatst 'echte' vakantie had schreef je dat nog met een c zo lang geleden als het is. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Als ik dan 's ochtends al eens blijf liggen moet ik als ik dan opnieuw wakker word wel meteen gaan want dan komt het ineens weer vol op haha. Ohja, 's nachts honger en dan 's ochtends niet meer heb ik ook. Al heb ik ook standaard water langs mijn bed staan voor als ik honger heb en dan drink ik daar gewoon veel van. (cat) Al moet ik dan ook weer naar het toilet, zo vervelend allemaal eigenlijk. :'D

    Dat heb ik dus allemaal ook, het leven is een bitch! (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.