• [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 18:36 ]


    "This only comes once in a lifetime"

    Goot schreef:
    (...)

    Heb je nou helemaal een nieuw account aangemaakt om dat te kunnen zeggen of ben je gewoon echt 'nieuw' hier ? --'

    jha ik ben nieuw hier en ik vind topics echt leuk!
    En ja ik ben ook een belg!
    Dat was julie waarschijnlijk al opgevallen!!!

    1HOLLYwood1 schreef:
    (...)
    jha ik ben nieuw hier en ik vind topics echt leuk!
    En ja ik ben ook een belg!
    Dat was julie waarschijnlijk al opgevallen!!!


    ... Obviously.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    1HOLLYwood1 schreef:
    hey,

    niks van de andere aantrekken volgens mij zijn dat allemaal holandertjes die nog nooit van hun leven 1 spellingsfout hebben gemaakt!

    Waar spreken die holandertjes allemaal zo mooi perfect nederlands omdat ze nerds zijn!!!

    En ik begrijp jouw verhaal en het is echt grappig! ( ik vind dit grappig omdat ik gevoel voor humor heb en graag lach tijdens mijn vrije tijd en dus niet zo als de holanders alleen maar in de boeken zit!!!)

    ps: Ik schrijf mooi nederlands omdat de holanders anders weer gaan klagen over mijn spellingsfouten en omdat ze mij anders ook niet begrijpen of willen begrijpen!xD
    Want anders praat en schrijf ik ook dialect!xD

    Dat is veeeeeeeel toffer!!!!!xD

    Dat moeten julie holanders ook eens proberen!!! Dan alleen maar mooi nederlands te spreken en te schrijven!!!xD


    DIE NAAM! 1 POST! NET GEJOIND!

    WTF!

    JIJ BENT A24! IN EEN ANDER ACCOUNT! WAT IS THIS FUCKERY?


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik kan niet lezen wat jij schrijft.. xd

    1HOLLYwood1 schreef:
    (...)
    jha ik ben nieuw hier en ik vind topics echt leuk!
    En ja ik ben ook een belg!
    Dat was julie waarschijnlijk al opgevallen!!!


    Zelfde schrijfwijze! De een is online de ander is offline.


    quidquid excusatio prandium pro

    1HOLLYwood1 schreef:
    (...)
    jha ik ben nieuw hier en ik vind topics echt leuk!
    En ja ik ben ook een belg!
    Dat was julie waarschijnlijk al opgevallen!!!


    Shoganai i ne~

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    DIE NAAM! 1 POST! NET GEJOIND!

    WTF!

    JIJ BENT A24! IN EEN ANDER ACCOUNT! WAT IS THIS FUCKERY?


    jij bent echt slim, he
    :'D

    btw ik ben Belg en ik schaam me voor mensen zoals a24


    Cool, neat, swell -Cry

    1HOLLYwood1 schreef:
    hey,

    niks van de andere aantrekken volgens mij zijn dat allemaal holandertjes die nog nooit van hun leven 1 spellingsfout hebben gemaakt!

    Waar spreken die holandertjes allemaal zo mooi perfect nederlands omdat ze nerds zijn!!!

    En ik begrijp jouw verhaal en het is echt grappig! ( ik vind dit grappig omdat ik gevoel voor humor heb en graag lach tijdens mijn vrije tijd en dus niet zo als de holanders alleen maar in de boeken zit!!!)

    ps: Ik schrijf mooi nederlands omdat de holanders anders weer gaan klagen over mijn spellingsfouten en omdat ze mij anders ook niet begrijpen of willen begrijpen!xD
    Want anders praat en schrijf ik ook dialect!xD

    Dat is veeeeeeeel toffer!!!!!xD

    Dat moeten julie holanders ook eens proberen!!! Dan alleen maar mooi nederlands te spreken en te schrijven!!!xD

    Goed, ik zal dit aardig, netjes en lief zeggen: Sterf. Avada Kedavra.
    Mens, wat die a24 - of hoe ze ook maar mag heten - heeft verteld is een NIET grappig verhaal, en alleen mensen die geen gevoel voor humor hebben vinden dit leuk.
    Leer normaal praten en schrijven, allebei.
    En het is fucking Nederlanders.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Obliviatum schreef:
    (...)
    jij bent echt slim, he
    :'D

    btw ik ben Belg en ik schaam me voor mensen zoals a24


    a24 is geen Belg. She/He does not deserve the name.
    Now...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    a24 is geen Belg. She/He does not deserve the name.
    Now...




    quidquid excusatio prandium pro

    Volgens mij is 1HOLLYwood1 dezelfde persoon als de topicstarter, of kan dat niet? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Aan de verkrachters van de taal,

    Jullie zijn bij deze gearresteerd wegens het verkrachten van onze mooie taal.
    Hierbij is geen lagere straf dan levenslang mogelijk, vanwege mogelijk besmettingsgevaar.
    Daarbij is het verboden om te faken, dus hiervoor zult u ook de gevolgen van moeten zien.

    Vriendelijke groeten,
    Hoofd van de S.H.U.T U.P A.N.D D.I.E


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    Aan de verkrachters van de taal,

    Jullie zijn bij deze gearresteerd wegens het verkrachten van onze mooie taal.
    Hierbij is geen lagere straf dan levenslang mogelijk, vanwege mogelijk besmettingsgevaar.
    Daarbij is het verboden om te faken, dus hiervoor zult u ook de gevolgen van moeten zien.

    Vriendelijke groeten,
    Hoofd van de S.H.U.T U.P A.N.D D.I.E


    -dies-

    XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Torchic schreef:
    Volgens mij is 1HOLLYwood1 dezelfde persoon als de topicstarter, of kan dat niet? (:


    Ja. (joehoe)

    @Dudley, May I join your lovely society?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dudley schreef:
    Aan de verkrachters van de taal,

    Jullie zijn bij deze gearresteerd wegens het verkrachten van onze mooie taal.
    Hierbij is geen lagere straf dan levenslang mogelijk, vanwege mogelijk besmettingsgevaar.
    Daarbij is het verboden om te faken, dus hiervoor zult u ook de gevolgen van moeten zien.

    Vriendelijke groeten,
    Hoofd van de S.H.U.T U.P A.N.D D.I.E

    +1


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall