• [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 18:36 ]


    "This only comes once in a lifetime"

    vakantielv schreef:
    en ondertussen snap ik wat er aan de hand is!
    1hollywood1= is echt grof

    a24= ik snap haar tekst en ik erger mij nu ook niet bepaald aan de fouten liever een topic zonder fout maar het is nu ook geen ramp

    alle mensen zoals Obliviatum= vind ik een beetje op 1hollywood1 lijken ook redelijk grof het valt nu nog mee maar toch! pas op met wat je zegt word niet zoals hollywood!

    Pardon????!:8


    Cool, neat, swell -Cry

    Dankje :3 Yay, ik ben mede-hoofd van S.H.U.T.U.P.A.N.D.D.I.E.!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    vakantielv schreef:
    en ondertussen snap ik wat er aan de hand is!
    1hollywood1= is echt grof

    a24= ik snap haar tekst en ik erger mij nu ook niet bepaald aan de fouten liever een topic zonder fout maar het is nu ook geen ramp

    alle mensen zoals Obliviatum= vind ik een beetje op 1hollywood1 lijken ook redelijk grof het valt nu nog mee maar toch! pas op met wat je zegt word niet zoals hollywood!

    1HOLLYwood1 zei op 3 sep 2011 - 16:31:

    Goot schreef:
    (...)

    Heb je nou helemaal een nieuw account aangemaakt om dat te kunnen zeggen of ben je gewoon echt 'nieuw' hier ? --'

    jha ik ben nieuw hier en ik vind topics echt leuk!
    En ja ik ben ook een belg!
    Dat was julie waarschijnlijk al opgevallen!!!
    hey,

    niks van de andere aantrekken volgens mij zijn dat allemaal holandertjes die nog nooit van hun leven 1 spellingsfout hebben gemaakt!

    Waar spreken die holandertjes allemaal zo mooi perfect nederlands omdat ze nerds zijn!!!

    En ik begrijp jouw verhaal en het is echt grappig! ( ik vind dit grappig omdat ik gevoel voor humor heb en graag lach tijdens mijn vrije tijd en dus niet zo als de holanders alleen maar in de boeken zit!!!)

    ps: Ik schrijf mooi nederlands omdat de holanders anders weer gaan klagen over mijn spellingsfouten en omdat ze mij anders ook niet begrijpen of willen begrijpen!
    Want anders praat en schrijf ik ook dialect!

    Dat is veeeeeeeel toffer!!!!!

    Dat moeten julie holanders ook eens proberen!!! Dan alleen maar mooi nederlands te spreken en te schrijven!!!


    Shoganai i ne~

    Goot schreef:
    (...)

    Dit* topic, als ik je even mag verbeteren. (:

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 18:33 ]

    vakantielv schreef:
    (...)

    ja wij weten het maar het woord is van de belgen en dat vinden wij persoonlijk wel nog tof!xD
    ook al weten wij niet waarom!


    Heh, wij? Woord van de belgen? Heh? I don't get it. D:


    Opgeven is geen optie.

    vakantielv schreef:
    (...)

    ja wij weten het maar het woord is van de belgen en dat vinden wij persoonlijk wel nog tof!xD
    ook al weten wij niet waarom!


    ... Dit en deze zijn gewone Nederlandse en Belgische woorden. Je kan er alleen niet mee omgaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    vakantielv schreef:
    (...)

    ja wij weten het maar het woord is van de belgen en dat vinden wij persoonlijk wel nog tof!xD
    ook al weten wij niet waarom!

    niemand bezit woorden
    en ga nu maar weg
    You're pissing me off!


    Cool, neat, swell -Cry

    vakantielv schreef:
    (...)

    ja wij weten het maar het woord is van de belgen en dat vinden wij persoonlijk wel nog tof!xD
    ook al weten wij niet waarom!

    Uhm, ik hoop dat je met 'wij' niet de Belgen bedoelt? Want dan voel ik me beledigd. Alweer :'D


    Never run out of reasons to smile...

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 17:00 ]

    vakantielv schreef:
    (...)

    ja wij weten het maar het woord is van de belgen en dat vinden wij persoonlijk wel nog tof!xD
    ook al weten wij niet waarom!
    *moest paar keer over lezen*I don't get it o.o

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 17:01 ]


    Shoganai i ne~

    Torchic schreef:
    (...)
    Uhm, ik hoop dat je met 'wij' niet de Belgen bedoelt? Want dan voel ik me beledigd. Alweer :'D


    Like I said before; She's not allowed to call herself Belgian.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *pakt popcorn en geniet*


    Travel far enough, you'll meet yourself

    vakantielv schreef:
    en ondertussen snap ik wat er aan de hand is!
    1hollywood1= is echt grof

    a24= ik snap haar tekst en ik erger mij nu ook niet bepaald aan de fouten liever een topic zonder fout maar het is nu ook geen ramp

    alle mensen zoals Obliviatum= vind ik een beetje op 1hollywood1 lijken ook redelijk grof het valt nu nog mee maar toch! pas op met wat je zegt word niet zoals hollywood!


    SPREEK! NEDERLANDS! (Belgisch is ook toegestaan)


    quidquid excusatio prandium pro

    Torchic schreef:
    (...)
    Uhm, ik hoop dat je met 'wij' niet de Belgen bedoelt? Want dan voel ik me beledigd. Alweer :'D


    Nee hoor ik bedoel daar mee mijn bff en ik, we zijn nu samen bij elkaar en hebben een quizlet profiel.

    Feorge schreef:
    *pakt popcorn en geniet*

    Oh geef mij wat alsjeblief. Ik heb honger.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall