• Ja, ik kan dus geen foto's toevoegen bij mijn omschrijvingen bij stories.
    Zou iemand weten hoe dit komt?
    Ik doe het via Tinypic, misschien moet ik een andere website gebruiken?


    Harmonia nectere passus.

    Je moet directe url gebruiken, dus eentje die eindigt op bijvoorbeeld .jpg
    Dat is één ding.

    EN hoe doe je het dan precies?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 17:22 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Je moet directe url gebruiken, dus eentje die eindigt op bijvoorbeeld .jpg
    Dat is één ding.

    EN hoe doe je het dan precies?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Endure schreef:
    Je moet directe url gebruiken, dus eentje die eindigt op bijvoorbeeld .jpg
    Dat is één ding.

    EN hoe doe je het dan precies?

    Wel, ik upload een foto op tinypic en ik gebruik de

    dingetje en ik kopieer dat. Maar eigenlijk heb ik totaal geen idee hoe ik een foto bij een omschrijving moet krijgen x'd

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 17:34 ]


    Harmonia nectere passus.

    Relashio schreef:
    (...)
    Wel, ik upload een foto op tinypic en ik gebruik de

    dingetje en ik kopieer dat. Maar eigenlijk heb ik totaal geen idee hoe ik een foto bij een omschrijving moet krijgen x'd


    Zoek een tut op op Q dan --''
    We hebben niet voor niks de helppagina enzo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Zoek een tut op op Q dan --''
    We hebben niet voor niks de helppagina enzo.

    Sorry dat ik iets wil vragen, hoor.
    En trouwens ik heb daar al op gekeken.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 17:45 ]


    Harmonia nectere passus.

    Er worden altijd zulke pagina's geopend zonder eerst te kijken.
    Er is een zoekoptie + een hulppagina.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Er worden altijd zulke pagina's geopend zonder eerst te kijken.
    Er is een zoekoptie + een hulppagina.

    Doe is even normaal jezus. Die zoekoptie hier werkt voor geen meter en op de hulppagina staat het niet.

    Heb je de foto geupload met tinypic? De tweede link bij je omschrijving plakken. Kan niet fout gaan.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Doe is even normaal jezus. Die zoekoptie hier werkt voor geen meter en op de hulppagina staat het niet.

    Heb je de foto geupload met tinypic? De tweede link bij je omschrijving plakken. Kan niet fout gaan.


    Haha, hypocriet.

    De zoekoptie werkt prima en volgens mij stond het wel op de hulppagina n_n


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Er worden altijd zulke pagina's geopend zonder eerst te kijken.
    Er is een zoekoptie + een hulppagina.


    Don't nag. If you're annoyed, there's a red cross in the upper right corner, and a little aroow in the upper left corner. they are easy to click.

    Inderdaad, als je de tweede link van tinypic gebruikt moet het lukken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hier is hij. In. Your. Face. n_n


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Hier is hij. In. Your. Face. n_n


    Voel je je nu leuk? Sommige mensen kunnen dat neit vinden en dan vragen ze het hier. Geen dan meteen de lnik in plaats van zo uit de hoogte te doen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Voel je je nu leuk? Sommige mensen kunnen dat neit vinden en dan vragen ze het hier. Geen dan meteen de lnik in plaats van zo uit de hoogte te doen?


    Ze had zelf toch ook kunnen kijken? Daar is hij namelijk voor. Hij is niet gemaakt om mensen die langer op Q zitten het antwoord daar te zoeken en de link te plaatsen voor de beginner >3< Hij is bedoeld zodat ze het zelf kunnen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ze had zelf toch ook kunnen kijken? Daar is hij namelijk voor. Hij is niet gemaakt om mensen die langer op Q zitten het antwoord daar te zoeken en de link te plaatsen voor de beginner >3< Hij is bedoeld zodat ze het zelf kunnen.


    and again i say: als ze eht neit kan vinden kijkt ze er over heen en is dat haar schuld neit.
    Niemand dwingt je om te reageren: als je haar niet wilt helpen doe het dan gewoon niet.
    Logic, please use it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hahaha, het is tegenwoordig bijna grappig waar mensen hier in het topic ruzie over krijgen.


    It's time to be happy again.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    and again i say: als ze eht neit kan vinden kijkt ze er over heen en is dat haar schuld neit.
    Niemand dwingt je om te reageren: als je haar niet wilt helpen doe het dan gewoon niet.
    Logic, please use it.


    Hoe kan je het missen? Dan gebruik je ctrl+f of je kijkt onder 'stories' en ik reageer wel n_n Misschien leren ze dan eindelijk eerst goed te kijken n_n


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.