• Ja, ik kan dus geen foto's toevoegen bij mijn omschrijvingen bij stories.
    Zou iemand weten hoe dit komt?
    Ik doe het via Tinypic, misschien moet ik een andere website gebruiken?


    Harmonia nectere passus.

    NurseJoy schreef:
    (...)

    Voel je je nu leuk? Sommige mensen kunnen dat neit vinden en dan vragen ze het hier. Geen dan meteen de lnik in plaats van zo uit de hoogte te doen?


    NurseJoy schreef:
    (...)

    and again i say: als ze eht neit kan vinden kijkt ze er over heen en is dat haar schuld neit.
    Niemand dwingt je om te reageren: als je haar niet wilt helpen doe het dan gewoon niet.
    Logic, please use it.


    INDEED

    Mensen, jullie stellen je aan.
    Ik geef mijn mening, dus? En jullie gaan dan zeiken tegen me? Ik dacht dat het een vrij land was. Leave it. Ik ben tenminste eerlijk. Ze had gewoon beter moeten kijken, klaar. En zij kan best voor zichzelf opkomen, dat hoeven jullie niet voor haar te doen, stelletje bemoeials [;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Mensen, jullie stellen je aan.
    Ik geef mijn mening, dus? En jullie gaan dan zeiken tegen me? Ik dacht dat het een vrij land was. Leave it. Ik ben tenminste eerlijk. Ze had gewoon beter moeten kijken, klaar. En zij kan best voor zichzelf opkomen, dat hoeven jullie niet voor haar te doen, stelletje bemoeials [;

    Doe alsjeblieft niet zo fucking bijdehand met je knipoogjes, seriously. En ja, dit is inderdaad een vrij land, maar met bepaalde beperkingen. En je hoeft niet zo fucking bot te reageren. En waarom eerlijk zijn?! Wij deden ook eerlijk, hoor. SORRY HE DAT ZE IETS NIET KON VINDEN OF ER OVERHEEN LAS, WANT JIJ MAAKT NOOIT FOUTEN EN BENT PERFECT OK

    And now

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 18:09 ]

    Hmm...
    Eerst krijg je dit:
    1)


    Dan upload je iets en dan kom je op het volgende scherm:
    2)


    En dan gebruik je het rood omcircelde of het blauw omcircelde -het blauw omcircelde moet dan tussen [img][/img] worden gezet

    Druk op de cijfers voor groter beeld

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 18:19 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wie is hier nu bot en arrogant. --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Wie is hier nu bot en arrogant. --''

    Ik heb niks over arrogant gezegt maar ok
    En waarom denk je dat we bot doen? Omdat jij fucking bullshit spreekt.

    Dude, chill.

    Ik geef mijn mening en zeg dat tegen haar,
    waar bemoeien jullie je dan ineens mee?
    Als zij het erg vind kan ze dat zelf wel zeggen,
    zoal sik al zie, daar heeft ze jullie niet bij nodig.

    Is dat zo moeilijk te snappen? En verder maak
    ik er geen woorden vuil aan, hoe erg jullie
    me ook op mijn lachspieren werken ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yeah we hebben weeral ruzie


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Endure schreef:
    Dude, chill.

    Ik geef mijn mening en zeg dat tegen haar,
    waar bemoeien jullie je dan ineens mee?
    Als zij het erg vind kan ze dat zelf wel zeggen,
    zoal sik al zie, daar heeft ze jullie niet bij nodig.

    Is dat zo moeilijk te snappen? En verder maak
    ik er geen woorden vuil aan, hoe erg jullie
    me ook op mijn lachspieren werken ^^

    Ik wil me hier echt niet mee bemoeien, maar de rest heeft gelijk. Je doet bot en arrogant en voor users die hier langer op zitten kan het echt geen kwaad om even uitleg te geven.
    + je maakt het er zelf naar. Als je niet op hun reactie's naar jou toe was gaan reageren, dan was er nooit een ruzie geweest.
    + je hoeft ook niet gelijk te zeggen dat ze op je lachspieren werken, really


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Endure schreef:
    Dude, chill.

    Ik geef mijn mening en zeg dat tegen haar,
    waar bemoeien jullie je dan ineens mee?
    Als zij het erg vind kan ze dat zelf wel zeggen,
    zoal sik al zie, daar heeft ze jullie niet bij nodig.

    Is dat zo moeilijk te snappen? En verder maak
    ik er geen woorden vuil aan, hoe erg jullie
    me ook op mijn lachspieren werken ^^

    HOLD DA FONE
    Mag je het tegenwoordig niet meer voor iemand opnemen?
    Heb ik ooit gezegt dat ik dat niet kan snappen?
    En seriously, jij word nu meer uitgelachen omdat je je zo voor doet als een narcistische bitch.
    Maar ok, you're fucking annoying.

    Pokerface... arme topicmaakster.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Pokerface... arme topicmaakster.

    I know, volgens mij heb ik als enige serieus geholpen... NurseJoy volgens mij ook wel... Soort van


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Relashio is et al een beetje geluk ? (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    HEStyles schreef:
    (...)
    I know, volgens mij heb ik als enige serieus geholpen... NurseJoy volgens mij ook wel... Soort van

    Ik ook hoor, check me eerste reactie freunden (cat)

    HEStyles schreef:
    (...)
    I know, volgens mij heb ik als enige serieus geholpen... NurseJoy volgens mij ook wel... Soort van


    Dat was niet wat ik bedoelde, ze vroeg iets omdat het blijkbaar niet lukte, ontstaat er ruzie. Dan voel je je best kut dat jij de 'oorzaker' bent door je onwetendheid ofzo. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.