• Heey poepz!<3

    Mijn vriendin heeft een hele lelijke foto van mij op hyves gezet maar wil hem niet weg halen sirieus ik schaam me dood! Kan iemand me helpen?

    xoxo <3


    I do not hook up.

    Hyves erover mailen? o:
    Dat is toch privacy schenden ofzo? |:


    Mew <3

    Euhm,..haar wachtwoord kraken en hem erdan afhalen ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Dat is lullig!
    Ik zou ook hyves mailen,
    en/of die vriendin aanpakken!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    zet een nog lelijkere foto van haar op jouw hyves. of kopieer de foto en verbouw hem met paint.

    ikbreken op haar hyves xD?


    Nvt

    Ik heb een foto van haar in een prinsessen jurk XD


    I do not hook up.

    zet een nog lelijkere foto van haar op jouw hyves. of kopieer de foto en verbouw hem met paint.

    Nee, dan ga je net zo zielig als haar doen.:3 Eehm, ik zou zeggen: Ga naar haar toe en zeg dat ze het moet verwijderen, en anders wordt je echt boos enzo ¬¬' En dan vraag je haar of ze je belachelijk wilt maken :K OKWJE, ik ben nu dom bezig, maar als ze dat wil doen, dan moet je wél doen wat hierboven in het kadertje is voorgesteld :)


    ok

    Okay (:


    I do not hook up.

    Dwing haar gewoon super hard en zeg dat je een nog ergere foto hebt ^^ x

    Okay ik wil hem er echt af!


    I do not hook up.

    Bijna gelukt (:


    I do not hook up.

    Had net hetzelfde vandaag maar dan met youtube filmpje.. maar m'n vrien din heeft ook een schamende foto van my op Q gezet, njaa boeie..

    Succes x'd

    zet een nog lelijkere foto van haar op jouw hyves. of kopieer de foto en verbouw hem met paint.
    JOAH! *langlevewraak*

    Weetuje, eigenlijk maf je geen foto's van iemand anders op het internet plaatsen zonder die persoon zijn toestemming (dat is schending van de privecy) Maar natuurlijk ligt dat bij beroemdheden anders ^^ Maar je kan haar dus zeggen dat Als jij de foto er niet op wilt ze hem weg MOET halen, en als ze natuurlijk respect voor je heeft, doet ze hem ook weg xD

    Euhm,..haar wachtwoord kraken en hem erdan afhalen ^^

    Ja idd (lol)

    Maar dan ook haar hyves geleik helemaal verneuken xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D