• Heey poepz!<3

    Mijn vriendin heeft een hele lelijke foto van mij op hyves gezet maar wil hem niet weg halen sirieus ik schaam me dood! Kan iemand me helpen?

    xoxo <3


    I do not hook up.

    iemand had eens een foto van mij op haar netlog gezet terwijl ik van niets wist :S
    ik heb nu geen netlog meer want das een brolsite, xD ookal heb je et nu over hyves, das allemaal etzelfde.. x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Weetuje, eigenlijk maf je geen foto's van iemand anders op het internet plaatsen zonder die persoon zijn toestemming (dat is schending van de privecy) Maar natuurlijk ligt dat bij beroemdheden anders ^^ Maar je kan haar dus zeggen dat Als jij de foto er niet op wilt ze hem weg MOET halen, en als ze natuurlijk respect voor je heeft, doet ze hem ook weg xD

    Dat doe ik!<3 Anders mogen jullie haar spammen op quizlet met PB's XD


    I do not hook up.

    ik had dat ook, met mijn vorige "vriendin".
    Ze had zonder dat ikke het wist, opeens een foto genomen. Ik stond daar echt heel dom op. En toen heeft ze 'm op hyves gezet,maar waar ik nog het meeste boos over was; Ze had er zo bij geschreven ; "IK BEN EEN PIEMEL!" en sinds toen heb ik ruzie met haar

    ik had dat ook, met mijn vorige "vriendin".
    Ze had zonder dat ikke het wist, opeens een foto genomen. Ik stond daar echt heel dom op. En toen heeft ze 'm op hyves gezet,maar waar ik nog het meeste boos over was; Ze had er zo bij geschreven ; "IK BEN EEN PIEMEL!" en sinds toen heb ik ruzie met haar

    Ja echt wel! Das echt zo naai streek!


    I do not hook up.

    (...)
    Ja echt wel! Das echt zo naai streek!

    Ja -.-' maar als ze dat er niet af wilt halen, zeg dan tegen haar dat je het écht níét leuk vind. Een echte vriendin haalt hem er dan wel af.

    (...)
    Ja -.-' maar als ze dat er niet af wilt halen, zeg dan tegen haar dat je het écht níét leuk vind. Een echte vriendin haalt hem er dan wel af.

    Ja maar dat doet ze niet!


    I do not hook up.

    (...)
    Ja maar dat doet ze niet!

    Ö en WAAROM niet? wil ze jou voor lul zetten? [/niet verkeerd opvatten ajb]

    heb ik ook gehad maar dan met een jongen,
    ik heb gezegd je haalt hem eraf of ik ga naar me mentor en toen deed hy dat!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    O_o KILL THE BIATCHE! srry heb een beetje een killbui en voel me onschendbaar wnt heb vndaag sam K. uit mijn klas gevloerd x3


    We can only learn to love by loving.


    Dat is toch privacy schenden ofzo? |:

    Klopt. Dit soort handelingen zijn bij de wet verboden en als ze alsmaar weigert om die foto eraf te halen kun je zelfs de politie erbij halen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn vriendin is trouwens ook slachtoffer geweest van een enorme naaistreek. Ze had eens een slaapfeestje met haar 'vriendin' en die 'vriendin' heeft een foto van haar gemaakt terwijl zij sliep en een teddybeer vasthield.
    Jaren later toen ze bij elkaar op school zaten (op mijn school dus) verspreidde de 'vriendin' die foto in haar klas waardoor mijn vriendin helemaal van streek raakte.
    Dit soort dingen zijn echt niet grappig. Iets wat begint als onschuldig knippen met de camera kan mensen echt kwetsen en ik vind dat vooral jongeren goed in hun achterhoofd moeten houden dat ongewenst foto's maken verboden is.
    MetalMafkees heeft gesproken.(A)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou dus ook een nog lelijkere foto van haar erop zetten, dan vragen waarom ze het doet, als ze zegt dat ze hem gaat verwijderen en ze doet het ook dan is het oké


    En als ze zegt dat ze dit doet voor de 'fun' kraak je haar hyves en verneuk je heel haar hyves


    Only losers can act the way you do