• Het is ongeveer 2 maanden geleden(niet eens ins) uit gegaan met mijn ex-vriend. We hadden het meer dan een jaar. Was een intense relatie, maar ook met veel ruzie. Maar nu blijkt hij al een ander te hebben. Kijk hij mag doen en laten wat hij wilt, hoef hem ook niet terug. Maar dit doet mij wel twijfelen alsof wij uberhaupt wel wat voorstelde als hij er zo snel overheen is.
    Zeur ik nu of niet? :X

    Wie heeft dit ook meegemaakt?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Jawaad schreef:
    Je zeurt niet, ik vind het logisch dat je dat denkt


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik heb ook vaak dat gevoel gehad. Mijn ex zei tegen mij dat die vreemd was gegaan, hij zei dat hij wel spijt had maar niet verder wou met onze relatie, en na 2 weken had hij iemand anders. ik denk dat hij vreemd was gegaan met haar maar dat zou & hoef ik nooit weten ;p


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Mijn ex ging gelijk naar het meisje waarmee hij vreemdging, toen het net uit was. Diezelfde avond nog -.-


    -

    Mijn ex had dezelfde dag een ander? ;s
    Het is normaal om zo te denken.


    comfort in c h a o s

    I know that... 2 Week geleden... Zucht... Je hebt gelijk! & Je zeurt niet!

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 16:28 ]


    26 - 02 - '16

    Jawaad schreef:
    Je zeurt niet, ik vind het logisch dat je dat denkt


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Assassin schreef:
    Nee, ik denk niet dat het gewoon niets voorsteld.
    Ikzelf begin ook redelijk snel na mijn oude oude relatie een nieuwe en dan vind ik niet dat de oude niets voor had gesteld, ik heb daarin geleerd, en dat neem ik mee naar de volgende. Ik ben ook niet graag alleen. (:
    Hier hetzelfde :)


    Life is hard and then we die

    je zeurt niet hoor haha
    ik moet niet zeiken, want ik was degene die het had uitgemaakt


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.