• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:41 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Weirwood schreef:
    Ik vind het moeilijk te beoordelen, aangezien je foto's zo erg bewerkt zijn D:

    Even voor de duidelijkheid, mijn fotos zijn NIET bewerkt o.o


    Sometimes it's best not to care.

    Assassin schreef:
    Blond.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Blond! dat staat je echt leuk! haha ik heb een saai uiterlijk(huil)


    There's a reason we can't go around telling the truth, cause it will comes back and bite you. Hard

    Ik vind het allebei wel wat hebben eigenlijk.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Assassin schreef:
    Blond.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Weet je waarom ze bwerkt lijken, omdat je foto's overbelicht zijn en waarschijnlijk je camera van een slechte kwaliteit is. Dus daarom zullen mensen dat denken.
    No offence to you, I think you're awesome (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Weet je waarom ze bwerkt lijken, omdat je foto's overbelicht zijn en waarschijnlijk je camera van een slechte kwaliteit is. Dus daarom zullen mensen dat denken.
    No offence to you, I think you're awesome (:

    Jaa maybe is het dat. Maar ik heb verder niks met de camera gedaan, of de foto's bewerkt. (: Het is gewoon zo'n cam ding in de laptop. Maar vind het beetje raar dat ze dan niet geloven dat ik er ook echt zo uit zie. Want dat is dus wel zo. (:
    En dankjee <3


    Sometimes it's best not to care.

    Ik vind het beide leuk, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 14:00 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    zwart

    Embrace schreef:
    (...)
    Jaa maybe is het dat. Maar ik heb verder niks met de camera gedaan, of de foto's bewerkt. (: Het is gewoon zo'n cam ding in de laptop. Maar vind het beetje raar dat ze dan niet geloven dat ik er ook echt zo uit zie. Want dat is dus wel zo. (:
    En dankjee <3

    ik heb ook overbelichte foto's door zonlicht en idd het komt door je cam.
    ik vind beide foto's echt mooi


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Blond.
    Ik hou van je haar.
    *Trekt boos aan haar eigen haar, en belveelt het om mooi te worden.*


    I feel guilty after every bite I take.

    Zwart, absoluut.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zwart mét blond en uiteindelijk toch zwart denk ik.


    Don't end up being September's child..

    beiden!
    maar ik vind zulks har met blond leuker!
    want zwart maakt je meteen zo duister en ontoegankelijk op een of andere manier

    de 2e foto denk ik BTW ik vind dat kapsel egt leuk bij je staan!!:D


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.