• Mijn vriendin xBrownie heeft gewoon twee VIP kaartjes voor Appelpop gewonnen en ik mag met haar mee! :'D
    Dat betekent dus dat we backstage mogen op het podium enz. en dat we allemaal artiestenmensjes gaan ontmoeten! _O_

    De volgende artiesten komen op Appelpop (alleen zaterdag) en gaan we misschien wel ontmoeten: The Opposites, Delain, Jacqueline Govaert, Dazzled Kid, Nymeria, Triggerfinger, Krystl, De Staat, Kane, Scarlet Mae, Dewolff, The Kik, Caro Emerald, Che Sudaka, Shaking Godspeed, Mamas Gun en The Baseballs.

    Voor mij zijn Krystl, De Staat, Kane, Dewolff, Caro Emerald en of course The Baseballs het belangrijkste en ik hoop echt dat we die mensjes gaan ontmoeten :'D

    Mensen hier die ook naar Appelpop gaan? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Leuk voor je.^^

    CrazyChicken schreef:
    THE BASEBALLS :9~
    Nu ben ik enorm jaloers.
    Doe ze de groeten van mij, Esther. (x


    Oké zal ik doen ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik haat festivals, en ken al die mensen niet, maar ben blij voor jou (:

    Er zit niemand tussen waarop ik jaloers kan zijn, ken er niemand van. Buiten The Baseballs en The Opposites maar die mensen interesseren me geen reet. (:
    Heb trouwens nog nooit gehoord van een Appelpop...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oeeeeeh the Baseballs! Daar ga ik heen 5 oktober ^^


    Life is hard and then we die

    Woooow,
    Veel plezier meis! (hoera)

    I'm jalous, girl
    veel plezier!


    There's a reason we can't go around telling the truth, cause it will comes back and bite you. Hard

    Springfield schreef:
    Er zit niemand tussen waarop ik jaloers kan zijn, ken er niemand van. Buiten The Baseballs en The Opposites maar die mensen interesseren me geen reet. (:
    Heb trouwens nog nooit gehoord van een Appelpop...


    Maar voor jou; leuk! Have fun (:

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 13:20 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Er zit voor mij niemand tussen, op de opposites na dan. Maar heel veel plezier!


    To infinity and beyond •

    veel plezier

    Dilemma schreef:
    Gaaf & Nee. Ik hou niet zo van festivals ;D


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.