• One Direction komt begin Oktober naar Nederland toe :'D

    geen idee of hier al een topic over was maar toch.
    KAARTJES, LOCATIE EN DATUM:
    Die zijn nog niet bekend, follow @Bring1Dtome voor meer informatie de komende tijd.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 14:15 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben geen fan, maar misschien ga ik ook wel..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Omg neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee x10miljoen (no_chears)(no_chears)


    -

    Cinna schreef:
    Oke fak, ik zit dan of in Londen, of al mijn geld is op van het winkelen daar. Hate my life.


    Awh, arm schatje toch. Ga je net daarheen, komen de jongens naar hier. Maar het komt vast wel goed, I guess. En anders ga je naar Duitsland als ze daar alsnog heengaan. (:
    Blergh, ik ben echt door het huis aan het stuiteren en gillen en mijn broertje heeft zich in zijn kamer opgesloten en alkdsjfshdaflksdjfcvjoeijf.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 19:52 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Glameow schreef:
    (...)

    Awh, arm schatje toch. Ga je net daarheen, komen de jongens naar hier. Maar het komt vast wel goed, I guess. En anders ga je naar Duitsland als ze daar alsnog heengaan. (:
    Blergh, ik ben echt door het huis aan het stuiteren en gillen en mijn broertje heeft zich in zijn kamer opgesloten en alkdsjfshdaflksdjfcvjoeijf.

    Lol same here, maar weet je wat kut kan zijn? Als je niet mag van je ouders. Niet dat dat bij mij het geval is, maar gewoon in het algemeen. Dan kán je en wíl je zo graag, maar dan ben je gewoon weer afhankelijk van je ouders..


    We accept the love we think we deserve.

    WANNEER IS HET??
    MIJN BFF EN IK GAAAAAN:)
    whieeeh, helemaal hyper hier!!!


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    xlynnx schreef:
    WANNEER IS HET??
    MIJN BFF EN IK GAAAAAN:)
    whieeeh, helemaal hyper hier!!!

    Hoe kan je nou zeggen dat je gaat als je niet eens weet wanneer het is :'D


    -

    Omdat ik er alles voor opzij schuif.. en iedereen praat hier alsof ze weten wanneer het is(A)


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    het is begin oktober, maar de datum weten we nog niet.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Laserquest schreef:
    Omg, als heel Quizlet gaat zijn die kaartjes meteen uitverkocht. .___.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Lightweight schreef:
    (...)
    Lol same here, maar weet je wat kut kan zijn? Als je niet mag van je ouders. Niet dat dat bij mij het geval is, maar gewoon in het algemeen. Dan kán je en wíl je zo graag, maar dan ben je gewoon weer afhankelijk van je ouders..


    ja, dat probleem heb ik dus. Maar ik ga gewoon, no matters what, ik moet er heen. ik werk, het is dus mijn verdiende geld en dat kan ik dan mooi uitgeven.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Cinna schreef:
    Oke fak, ik zit dan of in Londen, of al mijn geld is op van het winkelen daar. Hate my life.

    Als je er zo graag heen wilt koop je toch 1 dingetje minder in Londen en koopt daarvan een concert kaartje? :')

    OT: Ik ga niet, niks voor mij.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 20:18 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Corsola schreef:
    (...)

    ja, dat probleem heb ik dus. Maar ik ga gewoon, no matters what, ik moet er heen. ik werk, het is dus mijn verdiende geld en dat kan ik dan mooi uitgeven.

    Omfg, wat rot voor je. Wat zeggen ze dan?


    We accept the love we think we deserve.

    Yes, ik mag van mijn mama en papa. Ze willen me zelfs wegbrengen en halen? Sweeties. Iedereen moet komen, verplicht van mij. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    zou wel willen, alst maar niet te ver is haha.

    Lightweight schreef:
    (...)
    Omfg, wat rot voor je. Wat zeggen ze dan?


    *mompel, mompel* moet ik eerst over nadenken. En dat nadenken gaat niet gebeuren. Positief klinken ze iig al niet.
    En dan mompelen ze ook over prijskaartje + vervoer.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~