• One Direction komt begin Oktober naar Nederland toe :'D

    geen idee of hier al een topic over was maar toch.
    KAARTJES, LOCATIE EN DATUM:
    Die zijn nog niet bekend, follow @Bring1Dtome voor meer informatie de komende tijd.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 14:15 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En het is toch nog niet bekend wanneer??


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    YEAAAHHH~!!! Alleen heb ik geen twitter 'nd shit. Dus ik om er waarschijnlijk te laat achter als de kaartjes in de verkoop zijn. Wil iemand me op de hoogte houden?(A)


    Are you lost?

    haha, iedereeen gaat los haha!!!

    Mocht het 9 oktober zijn, tja, dan ga ik gewoon, als ik de toestemming heb, ook al zit ik in tussentoetsperiode (5 tot 11 okt)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Beter geen 1 oktober.. want dan is het bij ons leidens ontzet , tot 3 oktober. Maar misschien heb ik dan gewoon schijt ;p (flower)(yeah)


    Danmarks Dynamite.

    Haha, leuk voor de fans!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ohmygossssh, ik hoor teveel dingen waarvan ik denk; Wah, is dat waar? (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ieeeeeeeeeeeeeehhh, ik moet gaan. Ook al is het in NL! :o

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 18:51 ]


    And in that moment, we were infinite.

    hoeveel zal een kaartje ongeveer kosten


    (Be)lieve in (you)rself

    MALFOYHEAD schreef:
    Haha, leuk voor de fans!


    I love you Tim

    Ik haat mijn moeder --' Ik heb het geld om er heen te gaan, ik mág dat geld alleen niet gebruiken omdat 'het voor mijn ipod is' Ik had echt zoiets van, come on mam, die ipod kan ik altijd kopen, ik kan niet altijd naar 1D toe --'


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    SecretRose schreef:
    Ik haat mijn moeder --' Ik heb het geld om er heen te gaan, ik mág dat geld alleen niet gebruiken omdat 'het voor mijn ipod is' Ik had echt zoiets van, come on mam, die ipod kan ik altijd kopen, ik kan niet altijd naar 1D toe --'

    Waarom haat je haar dan meteen?


    We accept the love we think we deserve.

    Lightweight schreef:
    (...)
    Waarom haat je haar dan meteen?

    Ze heeft wel vaker van dat soort acties dat ik iets mega graag wil en ik kan het kopen en dan mag het niet van haar... ik ga het zo ook is aan mijn pa vragen, kijken wat hij vind


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik wil gaan (;


    Don't dream your life, but live your dream!

    Oeh ik wil en mag ook gaan, maar twitter doet het niet op mijn laptop! Ik hoop echt dat ik er optijd bij ben.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead