• One Direction komt begin Oktober naar Nederland toe :'D

    geen idee of hier al een topic over was maar toch.
    KAARTJES, LOCATIE EN DATUM:
    Die zijn nog niet bekend, follow @Bring1Dtome voor meer informatie de komende tijd.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 14:15 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    'De activiteiten starten op 15 Augustus en eindigen op 5 September. Landen worden binnen twee weken na het sluiten van de campagne op de hoogte gesteld of 1D het land zal bezoeken.'

    Binnen 2 weken, like, O M G (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Dumbledore schreef:
    Yes, ik mag van mijn mama en papa. Ze willen me zelfs wegbrengen en halen? Sweeties. Iedereen moet komen, verplicht van mij. (cat)

    We zijn verplicht van jou O.O Betaal jij dan ook? xD
    Ik mag waarschijnlijk wel, moet alleen even kijken naar de prijs en de datum


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Shuester schreef:
    SERIOUSLYYY. <333 OMYDUDE. -a- Wanneer&Waar kan je kaartjes kopen? (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mijn ouders dat wordt een groot probleem.
    Ik hoop dat ze snel bekent maken wanneer en waar het is dan wordt overhalen alvast wat makkelijker.
    Als ik er niet heen mag ga ik ze negeren.


    (Be)lieve in (you)rself

    Thoughtful schreef:
    hihi ik zit in klas 1D
    ~wie is 1D? :X

    HAHAHA! -plat-

    Wat ben ik BLIJ dat ik daar niet naartoe kan gaan, ik heb absolùùt geen zin om even tussen al die gillende wijven te staan :Y)

    Abrazo schreef:
    Wat ben ik BLIJ dat ik daar niet naartoe kan gaan, ik heb absolùùt geen zin om even tussen al die gillende wijven te staan :Y)


    ik ga niet gillen -tenminste dat denk ik-


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik wil echt zó graag gaan!


    The sun will rise and we will try again.

    Abrazo schreef:
    Wat ben ik BLIJ dat ik daar niet naartoe kan gaan, ik heb absolùùt geen zin om even tussen al die gillende wijven te staan :Y)


    Ik ga allen heel hard gillen op het begin (cat)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Niet bekend? Dan zal ik 't eens aan roos vragen, want die heeft geloof ik een kaartje daarvoor gekregen voor haar verjaardag. Is op 9 oktober...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Daar moet ik dus heen! ;D


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Mijn vader gaat sowieso met me mee, hij is echt superawesome! xD
    Ik ga gewoon heen, of ik nu kan of niet.


    JDN.

    Yarilo schreef:
    Niet bekend? Dan zal ik 't eens aan roos vragen, want die heeft geloof ik een kaartje daarvoor gekregen voor haar verjaardag. Is op 9 oktober...

    Hoe kan dat dan ?(';


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Yarilo schreef:
    Niet bekend? Dan zal ik 't eens aan roos vragen, want die heeft geloof ik een kaartje daarvoor gekregen voor haar verjaardag. Is op 9 oktober...

    Thefuck? HOE DAN?


    We accept the love we think we deserve.

    Yarilo schreef:
    Niet bekend? Dan zal ik 't eens aan roos vragen, want die heeft geloof ik een kaartje daarvoor gekregen voor haar verjaardag. Is op 9 oktober...

    Zijn de kaartjes al in de verkoop wtf?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind