• One dream.
    one band
    One direction.


    Some things are changing too much.

    Bradford schreef:
    (...)
    Awwh, ik heb medelijden met je (:


    Haha, dankje xd maar serieus dat is lang en zooooooooooo saai :D


    i'm broken, do you hear me.

    Ik ga Vrijdag alleen maar naar school voor MENTORUUR en een lesuur waar je kan kiezen wel vak je gaat doen?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    & nu ben ik aan het hopen dat ik Latijn en Grieks niet drie dagen achter elkaar heb, want dan ben ik serieus gwn dood door het hw.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    ChaeRim schreef:
    (...)\

    Ja, want ik heb lesuren van 70 minuten. T_T
    wow ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChaeRim schreef:
    Ik ga Vrijdag alleen maar naar school voor MENTORUUR en een lesuur waar je kan kiezen wel vak je gaat doen?

    Ik zou willen dat ik dat heb (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Bradford schreef:
    (...)
    Ik zou willen dat ik dat heb (:


    Nee, maar serieus? Dat is de ENIGE reden dat ik de deur uitmoet op Vrijdag..
    Als ik dat nou had op Donderdag hea..
    Ik heb op Donderdag ook allemaal verschillende vakken.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Wat wel leuk is aan het begin van het school jaar : geen huiswerk, oké jawel, tegen vrijdag maaar mijn slechte gewoonte is dat ik het Laat wachten, na het eten toch maar doen xd


    i'm broken, do you hear me.

    Oké, schatjes, ik ga even eten en men huiswerk al maar maken, tot strakjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


    i'm broken, do you hear me.

    Neeeeee, ik kom er net achter dat ik die livechat niet kan luisteren omdat ik naar spitzen/ballet moet. Kan iemand het opnemen ofzoiets??


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    ChelseaPayne schreef:
    Oké, schatjes, ik ga even eten en men huiswerk al maar maken, tot strakjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Tot straks xoxoxo


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    lullll, de telefoon doet het niet dus nu kan ik mijn pa niet bellen -.-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:
    Oké, schatjes, ik ga even eten en men huiswerk al maar maken, tot strakjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    eetsmakelijk en succes <33333333333333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Bradford schreef:
    Neeeeee, ik kom er net achter dat ik die livechat niet kan luisteren omdat ik naar spitzen/ballet moet. Kan iemand het opnemen ofzoiets??





    Hela hola, wanneer is dat????


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)




    Hela hola, wanneer is dat????


    6 uur. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    (...)

    6 uur. (:



    Oker, dankje, dat word, lekker snel snel eten enzo, maar goed tot strakjes xxxxxx


    i'm broken, do you hear me.