• Ik kwam net boven, mijn telefoon stond uit omdat ik hem was vergeten op te laden, stond er een heel lief ingesproken berichtje op van mijn vriendje die me nog even wilde horen voordat hij naar bed ging, dat vond ik zo lief! <3 En het is altijd fijn om zijn stem even te horen voor ik naar bed ga en hij al een tijdje in bed ligt.
    Zulke kleine dingentjes maken me echt gelukkig.

    En bij jullie?


    Your make-up is terrible

    Muhahaha Mitchell is een romanticus ja. Ik zie het hem zo doen :3
    Ik heb geen vriendje, dus ook geen kleine shit om gelukkig van te worden.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik heb geen vriendje, maar er is wel een jongen die me soms om 3 uur 's nachts smst en daar staat dan in : Hoi i love you ;$ <3
    drie keer raden wie het is. xd
    nouja op zo'n moment vind ik jongens wel heel schattig. ;3


    Life is a beautiful struggle

    Swagtastic schreef:
    ik heb geen vriendje, maar er is wel een jongen die me soms om 3 uur 's nachts smst en daar staat dan in : Hoi i love you ;$ <3
    drie keer raden wie het is. xd
    nouja op zo'n moment vind ik jongens wel heel schattig. ;3

    Ik dacht dat jij met Iwan had?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jesssie schreef:
    Muhahaha Mitchell is een romanticus ja. Ik zie het hem zo doen :3
    Ik heb geen vriendje, dus ook geen kleine shit om gelukkig van te worden.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    mijn ex deed dat elke avond en het werd iedere avond ook iets kleffer. op een gegeven moment vond ik het gewoon irritant worden.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Alsjeblieft lieverdje (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja Mike is ook zo. Echt keilieff.

    Als hij weer eens weg is voor zijn werk en ik alleen thuis blijf dan belt jij me elke avond voot het slapengaan even op. En krijg ik wel 4 smssjes per dag. Of hij komt opeens aan met een bos tulpen...

    Boys are sweet...

    Kleine dingen maken mij zowiezo gelukkig ^^


    Some angels have no wings.

    Eh, zelfde reactie als bij het andere topic.

    & Indeed heel lief
    (bloos)


    No growth of the heart is ever a waste

    so sweet!!!!

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 11:57 ]


    There's a reason we can't go around telling the truth, cause it will comes back and bite you. Hard

    Ik vind dat ook zo leuk, maar meestal bel ik eigenlijk wel om zijn stem nog snel eens te horen voor ik ga slapen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    mijn vriendje heeft nu een zware verkoudheid en gisteren belde hij me op maar ik was te laat om op te nemen, en toen had hij een heel lief berichtje ingesproken met een zieke stem, het was heel lief en zielig tegelijk ^^


    ask her if she wants to stay a while

    wanderlust schreef:
    mijn vriendje heeft nu een zware verkoudheid en gisteren belde hij me op maar ik was te laat om op te nemen, en toen had hij een heel lief berichtje ingesproken met een zieke stem, het was heel lief en zielig tegelijk ^^


    oké dit vind ik best lieff..


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    *klemt heel hard de kiezen op mekaar en sluipt weg*


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat is lief (:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.