• Ik kwam net boven, mijn telefoon stond uit omdat ik hem was vergeten op te laden, stond er een heel lief ingesproken berichtje op van mijn vriendje die me nog even wilde horen voordat hij naar bed ging, dat vond ik zo lief! <3 En het is altijd fijn om zijn stem even te horen voor ik naar bed ga en hij al een tijdje in bed ligt.
    Zulke kleine dingentjes maken me echt gelukkig.

    En bij jullie?


    Your make-up is terrible

    Zo lief ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    'k heb geen vriendje, het is heel lastig uitgegaan enz. Maarach. Ik ben heel erg blij voor je (:


    26 - 02 - '16

    Jesssie schreef:
    Muhahaha Mitchell is een romanticus ja. Ik zie het hem zo doen :3
    Ik heb geen vriendje, dus ook geen kleine shit om gelukkig van te worden.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Aww, dat is zo lief!
    Zulke kleine dingetjes maken mij ook altijd enorm gelukkig, maar mijn vriend is heel erg down to earth en daar kan ik prima mee leven. Mijn beste vriend doet dat soort dingen wel en daarmee kan hij me helemaal opvrolijken, zoo lief (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ahw dat is lief! ^^

    Een vriendin van mijn vriendin zit te stoken tussen mij en Y (m´n vriendin) omdat ze zelf verliefd is op Y, echt gezellig.. :´D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    You two are so sweet together
    En nee, heb geen vriendje, dus gaat lastig, but I'm an happy single (: And I'm happy for everybody who has love (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Raveleijn schreef:
    Ahw dat is lief! ^^

    Een vriendin van mijn vriendin zit te stoken tussen mij en Y (m´n vriendin) omdat ze zelf verliefd is op Y, echt gezellig.. :´D


    Ja, dat ken ik, echt vervelend...


    Your make-up is terrible

    Awww wat een lieve Mitchie ^^


    Life is hard and then we die

    Ik ben wel lief (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    HeyApple schreef:
    (...)
    Ik dacht dat jij met Iwan had?

    had hahha. ;p


    Life is a beautiful struggle

    Dat is heel schattig (:
    En jullie zitten allebei op Q, dat is helemaal schattig :P

    Uh ik ben lonely dus niemand die zulke dingen doet :'D
    Al gingen mijn ex en ik ook altijd elke avond bellen voor we gingen slapen om elkaars stem te horen (joehoe)


    -

    Ik wil ook zo'n lieve vriend ! :c


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Arg nu mis ik mijn vriendje nog harder, maar ja dat is idd lief.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Clefairy schreef:
    Arg nu mis ik mijn vriendje nog harder, maar ja dat is idd lief.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right