• THIS BOYS GOT US FALLIN IN LOVE TONIGHT






    ONE BAND, OUR DREAM, ONE DIRECTION

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 19:24 ]


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    Hééééééé ik mis jullie echt al hahahaha normaal zitten we nu gezellig te fangrillen en te praten enzo xd


    En nu is gewoon zo wat iedereen nog op school ):

    IK BEN TERUG VAN SCHOOL :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    IK BEN TERUG VAN SCHOOL :Y)


    Welkom terug _O_ Hoe was jouw dag? ^^

    Narry schreef:
    (...)

    Welkom terug _O_ Hoe was jouw dag? ^^
    saaai, haha. en ik heb poep veel huiswerk, dus daar ga ik zo maar alvast aan beginnen! en hoe was jouw dag?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)saaai, haha. en ik heb poep veel huiswerk, dus daar ga ik zo maar alvast aan beginnen! en hoe was jouw dag?


    Saai >.< Was mijn eerste dag en ik heb geen huiswerk (: Wel grappig mijn Nederlands docent is Vlaams en mijn Duits docent Duits (die heeft dus een cool accent) en hij is gay daar heb ik niks tegen, maar ik vond het wel grappig passen bij zijn accent :Y) Het eerste kwartier moesten we steeds hard door zijn woorden heen lachen :x

    Narry schreef:
    (...)

    Saai >.< Was mijn eerste dag en ik heb geen huiswerk (: Wel grappig mijn Nederlands docent is Vlaams en mijn Duits docent Duits (die heeft dus een cool accent) en hij is gay daar heb ik niks tegen, maar ik vond het wel grappig passen bij zijn accent :Y) Het eerste kwartier moesten we steeds hard door zijn woorden heen lachen :x
    hahaha, wij hebben dit jaar niet echt grappige docenten ofzo, mijnleraar duits is alleen heeel groot echt een beest joh hahaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik ben terug van weggeweest, ik heb men huiswerk al maar gemaakt, het was hier dood en ja dan is er niet veel aaan eh xd hahaha


    i'm broken, do you hear me.

    ik ga even huiswerk maken :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ben thuis.
    Was wel leuk om iedereen te zien enzo mja. Een blokuur wiskunde en een blokuur scheikunde aan het begin van de dag zijn vermoeiend --"
    En voor natuurkunde hebben we zo'n vent. Hij zit er echt raar uit en hij praat als een enorme kakker. Echt erg O.o


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik ga huiswerk maken en m'n broertje helpen kaften :Y)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    en ik heb geschiedenis klaar, in een half uur ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    weet er iemand van jullie toevallig hoe je een bronvermeldig schrijft voor een tijdschrift? ;D hahahaha


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    weet er iemand van jullie toevallig hoe je een bronvermeldig schrijft voor een tijdschrift? ;D hahahaha
    ik zit hier echt; whatthefack hahaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    en ik heb geschiedenis klaar, in een half uur ;o


    Pro _O_

    Narry schreef:
    (...)

    Pro _O_
    het was echt veel, hahahah.


    If you spread your wings, you can fly away with me.