• THIS BOYS GOT US FALLIN IN LOVE TONIGHT






    ONE BAND, OUR DREAM, ONE DIRECTION

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 19:24 ]


    i'm broken, do you hear me.

    HORANN schreef:
    oke dus, Sanne en Eshter, haha met die namen zal ik nog wel even moeten oefenen, zijn er trouwens veel mensen actief in dit topic?


    Ja, veel meer :Y) Het is hier gewoon bijna altijd heel gezellig (:

    Narry schreef:
    (...)

    Ja, veel meer :Y) Het is hier gewoon bijna altijd heel gezellig (:

    haha oke, dat is leuuk!


    every day, i miss you more babe!

    HORANN schreef:
    oke dus, Sanne en Eshter, haha met die namen zal ik nog wel even moeten oefenen, zijn er trouwens veel mensen actief in dit topic?
    haha ja er zijn er nog best wel veel meer, maar het erge is, dat ik NIAM ben, Esther is Narry, en dan is er ook nog één Nouis, hahahaha


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)haha ja er zijn er nog best wel veel meer, maar het erge is, dat ik NIAM ben, Esther is Narry, en dan is er ook nog één Nouis, hahahaha


    Dat hebben we toch écht níet zo afgesproken x'D *kijkt fluitend de andere kant op*

    En trouwens waarom hebben we geen Nayn? :o

    Narry schreef:
    En trouwens waarom hebben we geen Nayn? :o
    ik weet niet ;o maar iemand anders zou ook nog zo een naam doen, maar die kon hem nog niet veranderen hahaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)haha ja er zijn er nog best wel veel meer, maar het erge is, dat ik NIAM ben, Esther is Narry, en dan is er ook nog één Nouis, hahahaha

    wow hahaha,


    every day, i miss you more babe!

    NIAM schreef:
    (...)ik weet niet ;o maar iemand anders zou ook nog zo een naam doen, maar die kon hem nog niet veranderen hahaha.


    Ja klopt, ik ben alleen wel vergeten wie dat was en waarin. Maar we hebben sowieso geen Nayn ):

    Narry schreef:
    (...)

    Ja klopt, ik ben alleen wel vergeten wie dat was en waarin. Maar we hebben sowieso geen Nayn ):
    ja inderdaad ;o nouja we vragen nog wel aan iemand of die dat wilt doen hahaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    IK BEN TERUG LOVERS


    i'm broken, do you hear me.

    NIAM schreef:
    (...)ja inderdaad ;o nouja we vragen nog wel aan iemand of die dat wilt doen hahaha.


    Ja, dan zijn we compleet _O_

    ChelseaPayne schreef:
    IK BEN TERUG LOVERS


    WELOM TERUG <3
    we begonnen je al te missen :p lekker gegeten?

    ChelseaPayne schreef:
    IK BEN TERUG LOVERS

    heeei, ik ben Pleun -nieuw hierzo- :'D


    every day, i miss you more babe!

    HORANN schreef:
    oke dus, Sanne en Eshter, haha met die namen zal ik nog wel even moeten oefenen, zijn er trouwens veel mensen actief in dit topic?


    Ik ben trouwens Chelsea (;


    i'm broken, do you hear me.

    Narry schreef:
    (...)

    WELOM TERUG <3
    we begonnen je al te missen :p lekker gegeten?


    mhihihi, zo sweet ! nee alea, ik lust het gewoon niet, frietjes met videe, die videe is oke maar die frietjes xd hahaha


    i'm broken, do you hear me.