• Ik ben op quizlet gekomen via www.gosupermodel.nl daar had een meisje een heel mooi verhaal wat ze op quizlet al een hoofdstuk vooruit had staan en dus ging ik hem daar lezen zodat ik een hoofdstuk vooruit kon lezen.=) En jullie?=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Via Jesssie.
    Dankjeweeeel (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Via GoSupermodel, vier jaar geleden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Via GoSupermodel, vier jaar geleden.


    Heb je nog gosupermodel?:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Oublier schreef:
    Lang leve google_O_


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ibxe schreef:
    (...)

    Heb je nog gosupermodel?:)

    Volgens mij wel, heb hem nooit gedeactiveerd. Maar ik doe er niets mee. Btw, ik heet Midana daar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zoveelste topic hier over --


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Op school, tijdens computer les, hadden we vrij. Ik zat in het derde, en een van die kindjes in mijn klas zat op Q.
    [Dankje Celien, ook al weet ik niet of je nog op Q zit.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik klikte was op een plaatje bij google en op de achtergrond stond q


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Springfield schreef:
    Via mijn nicht.

    via moi dus ^^ en ik door.. ik denk dat ik het gewoon ergens had zien staan..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Krullebol schreef:
    Via Tokio Hotel plaatjes.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Volgens mij zocht ik een plaatje, en toen kwam ik op een uitkomst en dacht ik: heee, omg dit lijkt me zoo leuk XD en hier zit ik dan =p al 4 jaar XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Rainlight vertelde me er over. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik zocht op google naar mooi dier en toen zag ik een plaatje van een feniks als quiz uitkomst. En zo ben ik hier gekomen.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Via MsLestrange, en daar ben ik haar echt zo dankbaar voor!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    gedwongen door een oude kennis xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.