• Ik ben op quizlet gekomen via www.gosupermodel.nl daar had een meisje een heel mooi verhaal wat ze op quizlet al een hoofdstuk vooruit had staan en dus ging ik hem daar lezen zodat ik een hoofdstuk vooruit kon lezen.=) En jullie?=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zit/zat ook op GoSupermodel, hahah! En eh, nouja, door een klasgenote 4 jaar geleden ofzo. .-.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Door een vriendin.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Krullebol schreef:
    Via Tokio Hotel plaatjes.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    ik ging quizzen zoeken ofzo, en toen kwam ik hier :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    By the way, ik zat ook op gsm. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    By the way, ik zat ook op gsm. (cat)

    lolrly? Ik was eerst FredHOLLYWOOD, maar had 3 to's XD Nu ben ik Vorarephilia. Met punt lol.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    lolrly? Ik was eerst FredHOLLYWOOD, maar had 3 to's XD Nu ben ik Vorarephilia. Met punt lol.

    Ik was eerst Lizia geloof ik. Zéér lelijke naam, haha. :'D Toen was ik Calamity Jelena en dat account bestaat geloof ik nog altijd, maar ik doe er al eeuwen niets meer mee en mijn popding staat vast in zijn ondergoed. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    In de tijd dat ik nog naar TH luisterde en ik zocht bij Google afbeeldingen naar afbeeldingen van hen en daar stond een afbeelding van Draco Malfidus tussen en daar klikte ik op en toen kwam ik hier uit bij een quiz. Na een halfjaar zonder account dan nog quizen te maken heb ik dan toch een account aangemaakt.

    ooit via een oude vriendin,
    toen ben ik een jaar niet actief geweeest. En vond ik het weer terug door een plaatje via google, en ging ik het weer helemaal onderzoeken :3


    Trust me. I'm the doctor

    AshKetchum schreef:
    Via een vriendin, die me erover vertelde.


    Save me from myself.

    Eerst via foto's en toen ook quizen, en toen had ik zoiets, nou ja, nu kan ik eigenlijk ook wel een account nemen, toch?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    grappig verhaal, ik had informatica op school en we moesten iets intypen als hoeveel jaar is coca cola bij google
    en als je toen de helft van die zin intypte kwam er als sugestie hoeveel jaar is edward cullen. Toen ik thuis kwam wou ik eens weten wat dat was. En zo kwam ik dus bij q

    Via mijn zusje XD XD


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Door mijn zus.(A) En ik ben zo blij dat ik quizlet ken, hier zijn er geweldige mensen.


    I feel guilty after every bite I take.

    Via google. xD


    vecht niet voor iets dat niet voor jou vecht.