• Hoe kan ik beste aan mijn ouders vragen of ik naar een concert mag?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Gewoon doen ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Gewoon vragen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gewoon vragen of je mag :)


    You try so hard not trying to try so hard.

    Passerby schreef:
    Gewoon vragen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Vragen als ze in een goede bui zijn.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hahaa, ik vraag het zo enorm vaak. Zo wou ik bijvoorbeeld super graag met mijn beste vriendin naar Black Veil Brides, die binnenkort in Nederland zijn. Mocht. Niet. D:


    i put the fun in funeral

    Vragend...?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    gewoon zeggen; MAAAAAAAM, (naam van de artiest/artiesten die komen) komen naar Nederland, en ik ben daar echt fan van er wil er echt heen. mag ik er heen? en dan desnoods ook nog zeggen; ja anders krijg ik het voor mijn verjaardag/sinterklaas/kerst of wat dan ook, en anders betaal je zelf nog een deel, of je krijgt het van veel familieleden bij elkaar voor je verjaardag ofzo :Y) heeft bij mij altijd nog geholpen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Rofl, weet je hoe ik het altijd doe? Ik weet namelijk precies wat ze gaat zeggen.'Mam .. ?' 'WAT. MOET. JE.' 'Nou, er komt een band..' 'TOTAAL NIET.' 'Maar mam..' 'Nee, geen sprake van.' 'Maar mam, laat me even uitpraten ... Nou mijn favoriete band, je weet wel met zangers, komt waarschijnlijk hierheen en ik ben zó erg fan! Mag ik alsjeblieft? Ik betaal je wel terug.' 'Met wat ga je betalen dan, je hebt amper geld?' 'Ja weet ik, maar je weet wel. Als ik ga werken dan mag jij de helft.' 'Dat zeg je maar. Ik weet hoe je bent, Dilara.' 'Neee mam! Alsjeblieft!' 'Vraag het maar aan je vader.' - loopt naar vader toe, en vraagt het - 'Vraag maar aan je moeder.' Dan ga ik naar mijn moeder en dan zeg ik dat ik het aan haar moest vragen. 'Dan mag het.' Misschien helpt dat? :]


    We accept the love we think we deserve.

    Vragen? Je hebt een 'nee' en je kan een 'ja' krijgen.


    You are my centre when I spin away, Out of control on videotape

    Helemaal hyperactief blij gaan doen. ' MAM MAM MAAAAAAAM ! Die ene band komy naar Nederland en ik moet er heen :| ' ' Daar moet ik even over nadenken.' ' JA MAAR ZE KOMEN VERDER NIET MEER TOT EEN VOLGEND ALBUM D:' - zucht- ' Vraag maar aan je vader...' ' PAP PAP !' ' Vraag maar aan je moeder.' ' Hou je dan op met zeuren ?' ' Jaaaaa :'D '


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Gewoon vragen en zeggen dat je het zelf betaalt.
    En als je echt niet mag vraag of ze ook meegaat.-Als je dat wilt-


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik zeg gewoon
    Pap, ikw il heel graag naar het concert van...........


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Passerby schreef:
    Gewoon vragen.


    I love you Tim