• Ik ken een jongen van internet. Ondertussen al... Een jaar denk ik, misschien zelfs meer. Hij is zestien, en we hebben nog niet afgesproken omdat we redelijk ver van elkaar wonen enzo. Maar we zijn het wel van plan in de herfstvakantie. Verder hebben we wel foto's en kheb m ook al op de cam gezien. We hebben niet echt wat met elkaar, maar het is wel meer dan vriendschap. Maar nu vragen hij en zijn beste vriend - die heeft mijn nummer ook en daar heb ik ook veel contact mee - bijna elke dag een foto. Geen gewone. Ze willen een lingerie of bikini foto, of minder maar dat moet niet per se, maar het zal dat eerste worden omdat ik geen bikini foto heb. Ze zijn verder heel vriendelijk enzo hoor, maar ze zetten me wel nogal onder druk voor die foto. En door hun gezeur heb ik gezegd dat ik hem deze week zou sturen. Maar eigenlijk wil ik het niet echt... Ik ben nogal onzeker ten eerste, en het gedacht dat zij die foto hebben... Dus ik wou jullie raad even vragen. Wat vinden jullie, zou ik het doen? Misschien vinden jullie het flauw dat ik twijfel, want het is geen naaktfoto, maar toch... Ik wou het toch even vragen. ^^

    EDIT: Dank jullie wel voor alle reacties ! Ik ga het niet doen dus (:

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 17:44 ]


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Nou Chocolicious, lees deze vier pagina's eens door en 't lijkt me duidelijk ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Weg daarmee, dat is echt een typisch trucje.
    Eerst lief doen enz, maar ze willen alleen maar zoiets, ze wachten gwn op het juiste moment. Ze wachten op het moment dat jij blind van vertrouwen bent zodat je het zou doen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Gewoon niet doen.


    I am an idiot, I move.

    Niet doen, zoals alle anderen hierboven ook al zeggen. Zou je gewone vrienden ook zomaar een foto geven van jezelf in ondergoed? Die jongens moeten daar eigenlijk helemaal niet om vragen, en als ze door blijven drammen raad ik je aan het contact te verbreken, want je moet echt geen halfnaakte foto's van jezelf gaan verspreiden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    AshKetchum schreef:
    Als je het niet wilt, niet doen. Punt. Nu vragen ze alleen om lingerie foto, maar als je ze die geeft dan willen ze meer. En meer. En meer.


    Firm believer of all that is magic

    C18 schreef:
    Niet doen. Echt, niet doen. Use your common sense. Ze gaan hier steeds verder in, mark my words en op een dag loop je jankend bij je ouders omdat je gechanteerd wordt met die foto's.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zoals iedereen hier zegt, Niet doen ! Contact verbreken.